Beantwoord

KPN Compleet - extra pakket aanmelden lukt niet

wij hebben sinds vorige week woensdag kpn.

inmiddels heeft mijn vriend ook al zijn spotify

maar ik kan nergens vinden welk van de 3 extra pakketen we momenteel hebben. Ook kan ik deze niet bekijken/veranderen omdat er geen sms code door ons word ontvangen. telefoon nummer wat we invullen is het telefoon nummer wat is aangemeld

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Erik_ 7 september 2015, 09:21

Hallo Melissa,

Ik zie dat je abonnement op 3 september volledig administratief is afgerond. Ik zie ook dat bij jou vanuit Compleet het Pluspakket geactiveerd staat. Deze zenders zou je dan ook sinds de 3e moeten kunnen zien. Mocht je liever een ander pakket willen kun je dit maandelijks aanpassen in je MijnKPN omgeving.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Als je het niet aangeeft krijg je standaard het pluspakket er gratis bij. Dat zijn deze zenders (vetgedrukte ook HD beschikbaar). BG=zender biedt Begin Gemist aan.

051 Disney jr.
053 Nick jr.
054 Baby tv
055 Boomerang
057 Pebble TV
058 NPO Zapp
059 RTL Telekids

068 Wildhitz
076 TRT Türk

100 NPO Politiek BG

102 Holland Doc BG
106 History Channel (HD 726)
108 Discovery Science BG
110 Discovery World (4:3 !!) BG
112 Animal Planet 24 (HD 717)
114 Travel channel
116 Nat Geo Wild (HD 756) BG
170 NPO Cultura BG
174 Nostalgie Net (4:3 / 16:9)
202 Eurosport2 (HD 719)
206 Motors tv

300 Best 24 (4:3 / 16:9))
301 SyFy
309 Comedy central extra
310 Comedy central family
311 RTL Lounge
312 E! entertainment (HD 772)
313 RTL Crime
314 101TV BG
315 OUT TV
334 Family 7 (religieuze televisie)

404 MTV 24 (4:3 !!, non stop clips)
405 Slam! TV
412 Oranje tv
414 192tv
432 BRAVA NL Klassiek

651 Meiden van Holland Hard (erotiek) BG
652 Dusk/Passie (per 1 juli 2013, Private Spice is nu in het Erotiekpakket)

zelfs deze zenders hebben we niet.....

Reputatie 7
Badge +29
Hallo,

Heb je wel compleet geactiveerd?

Robin
Reputatie 7
Hmm, vraag me af of je dan wel "Compleet" bent. Daarmee geef je bij KPN aan dat je naast vaste diensten ook mobiele abonnementen bij hun hebt. In ruil krijg je wat voordelen als één gratis pakket tv (van 3, plus-, HBO- of kidspakket).

Verder verdubbeling belminuten/sms mobiel. En ook verdubbeling van data, gratis bellen tussen je nummers (vast <> mobiel, mobiel <> mobiel etc)

Spotify heeft niks met "Compleet" te maken. Dat zit gewoon bij de Alles in 1 abonnementen Standaard en Premium.

Hier vind je alle info over "Compleet": https://www.kpn.com/prive/krijg-meer/kpn-compleet/voordelen.htm

Als ik mijn postcode en nummer invul zecht hij wel dat we compleet hebben.

Maar dit kan ik dus echt nergens terug vinden in mijn kpn ( staat alleen bij extra diensten hotspot, spotify en kpn Up 5 gb)

Hij heeft het afgesloten in een winkel en het er daar dus ook duidelijk over gehad mbt compleet omdat hij een mobiel abbonement heeft bij kpn.

Reputatie 7
Ik neem aan dat iemand van KPN webcare wel duidelijkheid kan verschaffen. Compleet kan je pas activeren als al je abonnementen (mobiel en/of thuis) actief zijn.

Webcare kan je gegevens inzien. Die melden zich een dezer dagen op dit topic.

Reputatie 7
Op deze pagina in MijnKPN (wel inloggen onder TV, internet & bellen) kun je ONDERAAN zien of je Compleet bent. Verder kun je op die pagina ook het extra pakket zien wat je dan hebt. Dan is met groene achtergrond en een vinkje dat vast staat.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Melissa,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag wat duidelijkheid wilt over de status van jullie Compleet zijn. Ik zie hier dat de administratieve oplevering van jullie abonnement nog niet helemaal klaar is. Dit heeft verder geen effect op het gebruik, maar zorgt ervoor dat de Compleet aanmelding nog niet helemaal verwerkt kan worden. Hierdoor is het extra zenderpakket ook nog niet actief. Zodra de administratieve verwerking klaar is, wordt Compleet volledig geactiveerd. Je krijgt dan ook een e-mailbevestiging dat de voordelen zijn ingegaan. Ik verwacht deze in de loop van deze week.

Hartelijke groet,

Erik

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Melissa,

Ik zie dat je abonnement op 3 september volledig administratief is afgerond. Ik zie ook dat bij jou vanuit Compleet het Pluspakket geactiveerd staat. Deze zenders zou je dan ook sinds de 3e moeten kunnen zien. Mocht je liever een ander pakket willen kun je dit maandelijks aanpassen in je MijnKPN omgeving.

Reageer