Beantwoord

KPN Compleet extra zenderpakket niet beschikbaar na aanschaf Hussel mobiel

  • 3 January 2020
  • 9 reacties
  • 261 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo, voor mijn ouders - die al vaste telefonie en TV van KPN hebben, heb ik een mobiel abbo afgesloten. KPN Compleet aangemeld maar zij krijgen alleen “gratis onderling bellen” maar geen extra zenderpakket. Kan een KPN medewerker dit voor mij controleren? In een PM kan ik de klantgegevens van mijn ouders delen.

 

Vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 January 2020, 17:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DJR ,

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor KPN Compleet. Tegenwoordig kun je je alleen nog maar aanmelden voor KPN Hussel. Helaas zit daar geen gratis extra zenderpakket bij. Er zijn nu andere  voordelen, maar voor veel klanten zijn die voordelen minder groot dan bij KPN Compleet mogelijk was. Je kunt nog wel korting krijgen op een extra zenderpakket. 

 

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Hebben jouw ouders thuis nog “Alles in één” of Internet + TV"? Dan zouden daarvoor nog de KPN Compleet regels moeten gelden, ook in combinatie met een Hussel abo voor mobiel.

Zijn je ouders thuis ook (over) op “Hussel” dan is er geen gratis zenderpakket meer.

Je kunt dan alleen € 5 korting krijgen indien je 1 of meer van deze pakketten erbij hebt.
Film1, Fox Sports, Pluspakket, Spotify Family of Premium

Reputatie 7
Badge +28

Het blijft voor mij zo wel verwarrend Peter! 

Als ze in het verleden alleen Internet en TV hadden, dan waren ze toch niet KPN Compleet noch KPN Hussel? 

Als ze maar één KPN abonnement hadden niet nee.

Maar Alles in één en Internet + TV blijven ‘KPN Compleet’ ook i.c.m. mobiele Hussel abonnementen.
Je kunt die oudere abo’s en Hussel blijven combineren.
Alleen: de oudere abo's hebben dan Compleet voordelen en de Hussel abo’s de Hussel voordelen.

Reputatie 7
Badge +28

Juist @PeterG 

Deze mensen hadden dus alleen internet ,TV en vast bellen en Zij waren dus niet KPN Compleet. 
 

Dan is de verwarring weer uit de lucht, 

Reputatie 2
Badge +2

Mijn ouders hadden inderdaad geen compleet maar Telfort internet en KPN vast bellen. Ik heb hen overgezet naar KPN nog voor 1 oktober 2019 en in November een extra mobiel abbo toegevoegd. Een maand te laat begrijp ik. Jammer, de oude voordelen waren voor hen beter dan de Hussel voordelen. Het is allemaal wel spijtig met die omzettingen van KPN. Pa en ma zijn in de 80 en 90 zijn voornamelijk thuis en kijken veel TV. Gratis onderling mobiel bellen is voor hun geen extra. Een extra zender wel.

Dank voor jullie uitleg!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan.👍 Mooier dan dit kan ik het helaas niet maken voor je ouders. 

Telfort internet (oud Tiscali abo?) en KPN vast bellen? Tv nog via de kabel dan?

Ook TelfortCombivoordeel klanten houden hun voordeel met Hussel dat staat en valt wel met de datum 8 oktober. Helaas was daar ook geen sprake van als ik het goed begrijp.

 

Reputatie 2
Badge +2

Ze hadden geen TelfortCombivoordeel - helaas pakken de wijzigingen voor hun specifieke situatie wat nadelig uit. Achteraf had ik ze het mobiele abbo direct met de verhuizing naar KPN moeten geven, dan waren ze nog wel in aanmerking gekomen voor Compleet. 

Reageer