Beantwoord

KPN Compleet familie voordelen

Wij zijn al jaren KPN Compleet, hebben internet en tv en 4 mobiele abo's.
Op het 1e mobiele abo hebben we geen compleet korting. Op de 3 andere abo's hebben we 10 euro compleet korting. Zijn abo's die al een paar jaar lopen en nooit verlengd zijn omdat je dan je voordeel kwijt raakt. Nu zou ik graag het 1e abonnement willen wijzigen naar een abonnement met meer gb's. Als ik dat doe, loop ik dan het gevaar om op de andere abo's de 10 euro korting kwijt te raken?
Dit omdat KPN compleet zogenaamd opnieuw moet worden aangevraagd en er dan andere regels gelden?
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 november 2018, 09:36

Goedemorgen Pewigg, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je de abonnementen met de € 10,00 familiekorting níét wijzigt, zal dat ook niet aangepast worden! Dus je kan met een gerust hart het abonnement verlengen, met het abonnement dat nu geen korting krijgt 😉 Zolang die die 3 abonnement niet gaat verlengen of opzeggen zal er niks aan aangepast worden.

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag! 😉

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat het allemaal sim-only abonnementen zijn anders ben je waarschijnlijk dief van jouw eigen portemonnee omdat bij oudere abonnementen de toestelkosten ook na afloop van de vaste contractperiode in rekening gebracht blijven worden. (Iets wat wettelijk overigens niet mag, maar dat terzijde.)
Ik zou je aanraden om te kijken of een nieuw abonnement met €5,- KPN Compleet korting niet voordeliger is dan die oude abonnementen met €10,- korting.
Het zijn inderdaad sim only abonnementen, van ca. 20 euro met bij 3 abonnementen elk 5 euro en 10 euro korting. Dus die 3 abo's kosten 5,73 per maand per stuk. Die wil ik niet kwijt raken.
Reputatie 7
Dat snap ik dan.
Volgens mij is het zo dat alleen het abonnement dat je gaat verlengen (vernieuwen) in prijs aangepast zal worden en de andere drie ongewijzigd blijven.

Ik ga er vanuit dat er binnenkort iemand van KPN zal reageren die duidelijkheid zal gaan verschaffen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Pewigg, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je de abonnementen met de € 10,00 familiekorting níét wijzigt, zal dat ook niet aangepast worden! Dus je kan met een gerust hart het abonnement verlengen, met het abonnement dat nu geen korting krijgt 😉 Zolang die die 3 abonnement niet gaat verlengen of opzeggen zal er niks aan aangepast worden.

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag! 😉
Bedankt voor je reactie. Ik zal het gaan regelen, al moet ik zeggen dat ik toch nog bang ben dat als kpn compleet opnieuw aangevraagd moet worden ik de oude voordelen daarvan zomaar kwijt raak. En weg is weg volgens mij.
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond! In principe hoef je het abonnement niet opnieuw aan te melden voor KPN Compleet, want het nummer wijzigt niet. Alleen het abonnement wijzigt! Ik begrijp dat je hier misschien een beetje huiverig voor bent, dus ik zal voor alle zekerheid nog even navragen zodat ik met 100% kan zeggen dat het goed komt! Je hoort zo snel mogelijk van me 😉
Hallo Susan,

Ik ben inmiddels al bij de KPN winkel geweest en heb mijn abonnement laten wijzigen.
Ik kreeg bij de KPN winkel hetzelfde antwoord, dat het geen kwaad kon voor het familievoordeel.
Mij is wel gezegd dat ik omdat ik kpn compleet ben, € 5 korting kreeg op mijn abonnement.
Dit kan ik helaas nog niet terugzien. In mijn KPN is mijn abonnement wel gewijzigd maar bij
KPN voordelen staat nog steeds mijn oude abonnement.
Kun je voor mij uitzoeken hoe dit zit en of dit goed komt?
Ik hoor graag van je , alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi! Ah kijk, heel fijn om te lezen 🙂 Je krijgt dan inderdaad op het nieuwe abonnement wel die € 5,00 korting. Ik zie dat deze toegevoegd is per 28-11, woensdag dus! Als het goed is, moet je het nu (heeft in principe 1 werkdag nodig om te verwerken) ook in de MijnKPN app terug zien.

Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!
Alles is geregeld, super bedankt!!

Reageer