Beantwoord

KPN Compleet: geen bevestiging SMS

• 29 juni 2015
  • 4 reacties
  • 433 keer bekeken

Reputatie 3
Hoi hoi! 

Ben sinds vandaag een nieuwe KPN'er. Mijn abonnement is dus ook vandaag ingegaan, nu heeft de medewerker van de telefonische klantenservice mij verteld dat ik een SMS'je zou ontvangen op het nummer wat ik aangemeld heb voor KPN Compleet.

Helaas heb ik tot op heden alleen een e-mail gehad met de bevestiging dat ik KPN Compleet aangevraagd heb. 

Kan iemand voor mij nakijken of inmiddels mijn aanvraag goed loopt, en ik dus KPN Compleet zou moeten krijgen? 

Desnoods wil ik iemand van de webcare een berichtje sturen, zodat ze mijn gegevens hebben. Lijkt me wel zo gemakkelijk! ;-)

Ik hoor graag van je.

Groeten, Mike

icon

Beste antwoord door mmatheeuwsen 29 juni 2015, 13:13

Inmiddels de SMS ontvangen en mijn MB's zijn inmiddels verdubbeld! :)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo, welkom op het forum!

Aangezien je sinds vandaag een abonnement hebt, kan het even duren voordat Compleet geactiveerd is. Een KPN Webcare medewerker kan dit voor je nakijken. Een medewerker zal binnen kort reageren in dit topic.

Robin
Reputatie 3
Hallo Robin,

Dank je wel! Dat had ik al begrepen inderdaad. 

De aanvraag voor Compleet is echter al wel vorige week donderdag ingevoerd, tijdens het bestellen van mijn abonnement. 

Ik wacht het even af!

Fijne dag!

Reputatie 3
Inmiddels de SMS ontvangen en mijn MB's zijn inmiddels verdubbeld! :)

Reputatie 7
Badge +24
Hallo @mmatheeuwsen

Je wilde dus iets te snel, dat snap ik hoor 😃 Gelukkig dat je de bevestiging nu hebt ontvangen en gebruik maak van de voordelen! Als je verdere vragen hebt of er is iets; spreek ons gerust aan op het forum. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer