Beantwoord

KPN compleet gewijzigd?

  • 21 June 2020
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Een van de adressen van kpn compleet zou veranderd zijn maar ik weet nergens van?

 

Louisa Bijleveld/Griffioen 

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 July 2020, 10:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Louisa Bijleveld, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Uit je reactie begrijp ik dat er iets is gewijzigd in je KPN Compleet registratie, waar je niks van afwist. Een adreswijziging kan alleen gedaan worden door de contractant, staan alle abonnementen op jouw naam? En verder ben ik benieuwd om welk abonnement het gaat (mobiel ga ik vanuit)! Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en gekoppelde KPN 06-nummers (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik het een en ander even uitzoeken!

*

Ik heb internet, tv en mobiel.

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +21

@Louisa Bijleveld bedankt voor de gegevens! Ik heb even gekeken en het 06-nummer staat nog steeds aangemeld voor KPN Compleet. Echter zie ik wel wat geks, namelijk 2 verschillende adressen. Het adres dat jij hebt ingevuld in je profiel komt niet overeen met wat ik terugvind in de systemen. Wel dezelfde letters worden gebruikt, maar niet in de juiste volgorde. Wil je dit nog eens controleren? 

Reputatie 7
Badge +21

@Louisa Bijleveld ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen?

Dat komt mis omdat mijn man en ik appart wonen en hij de fac betaald 

hij woont op de

admin: gegevens verwijderd

Reputatie 7
Badge +21

@Louisa Bijleveld het (factuur)adres moet overeenkomen om de voordelen de kunnen ontvangen, dat is een van de voorwaarden. Dus om de voordelen volledig te ontvangen moet alles op één adres komen te staan. Is dat geen optie? Dan worden de voordelen helaas niet weer toegevoegd.

Reageer