KPN compleet hoe activeren extra tv pakket?

• 23 juni 2015
  • 11 reacties
  • 1691 keer bekeken

Goedenavond,

Al een enige tijd maken we gebruik de KPN compleet dienst. We hebben 2 mobiele nummers gekoppeld aan deze dienst en ontvangen hiervoor beide korting op onze mobiele abonnementen. Sinds vandaag maken we ook gebruik van het KPN alles in 1 pakket (tv+internet) nu willen we gebruik maken van het gratis tv pakket (hbo) . Maar hoe moeten we dit activeren? Moeten we wachten totdat KPN ons abonnement toevoegd? Of moeten we dit zelf doen? Moeten we hiervoor ergens aanmelden of krijgen we automatisch bericht?

Bedankt

11 reacties

Reputatie 7
Ik wist niet dat je ook 'Compleet' kon zijn met alleen mobiele nummers... volgens mij namelijk niet.

Maar als dat wel het geval is kun je uitbreiden via deze link:

https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden

Bedankt voor je reactie Peter,

We hebben onze nummers enkel gekoppeld voor voordeel. Ik dacht dat dat een onderdeel was van 'compleet' . Als ik op jou link klik kom ik bij een pagina uit waar 2 vinkjes staan van ons mobiel abonnement en een uitroepteken waar 'internetdienst' staat. Als ik dat aanvink moet ik mij aanmelden ipv toevoegen. Ik dacht namelijk dat ik mij hiervoor al had aangemeld a.d.h van het koppelen van de mobiele nummers. *confused*
Reputatie 7
Compleet is het combineren van diensten thuis (internet+bellen of Alles-in-1) met 1 of meer mobiele nummers van KPN. Dat heb je nu dus nog niet. Je zult je eerst dienen aan te melden voor Compleet.

Meer info/aanmelden: http://www.kpn.com/prive/krijg-meer/kpn-compleet/voordelen.htm .

Reputatie 7
Nee , je kunt tegenwoordig al Compleet zijn met alleen twee mobiele abo's. Alleen heb je dan niet de voordelen die je wel hebt als je ook Alles-in-1 thuis hebt. Maar dus wel de korting van € 5 per mobiel abo (en ook MB's delen en gratis onderling bellen). KPN heeft een aantal losse voordeelacties aangepast en onder de Compleet noemer samengebracht, vandaar. Zie het Compleet-schema.

Reputatie 7
En toch, Henk. De eerste zin op de door mij gelinkte pagina in het bericht voor dat van jou is:"Combineer mobiel met producten voor thuis.". Op die info ben ik afgegaan.

Reputatie 7
Ja, dat klopt ook wel, als je verdubbeling van data, belminuten en smsjes wilt. Maar Compleet an sich is er dus ook al voor twee mobiele abo's.

Dus in principe moet ik me opnieuw aanmelden volgens de link die Peter heeft gegeven en het extra product 'internet' aanvinken ? Vind het eerlijk gezegd wel een beetje omslachtig en onduidelijk zoals het vermeld staat. Want voor mij lijkt het nu zo alsof ik me voor de 2e keer aanmeld voor het compleet product.
Reputatie 7
Ik heb HIER, eindelijk, gevonden dat je met meerdere mobiele abonnementen ook al Compleet bent/kunt zijn. Dan moet je het m.i. gewoon kunnen uitbreiden met tv en telefoon thuis via de eerder gegeven link, toch? (vaste producten toevoegen)

Wacht anders even een reactie van Webcare hier af... ;)

Ja idd maar als je het pakket wilt uitbreiden dan staat er 'meld je aan' en aangezien ik dat al heb gedaan vanwege de mobiele abbonementen komt het nogal onduidelijk over op de website.misschien moet webcare dit maar verduidelijken idd.

Bedankt voor jullie reacties 🙂
Reputatie 7
Je kan hier toch uitbreiden?

https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Deej,

Welkom op het forum! Op het moment dat je gebruik maakt van de vaste diensten moeten die aangemeld worden voor Compleet. Daarbij kun je dan aangeven welke van de zenderpakketten je graag zou willen.  Daarna kun je dit, indien gewenst, maandelijks aanpasen in je MijnKPN omgeving.

Ik kijk graag voor je na of je vaste diensten al volledig zijn aangemeld voor Compleet. Zou je me daarvoor je postcode, huisnummer, naam contractant en de beide 06-nummers willen doorgeven in privébericht?

Hartelijke groet,

Erik

Reageer