Beantwoord

Kpn compleet: hoe lang duurt de aanmelding?

• 26 augustus 2017
  • 28 reacties
  • 1725 keer bekeken

Hoe lang duurt het voor het nieuwe mobiele nummer van mijn zoon aan compleet is toegevoegd? Hij staat al 2 dagen in afwachting

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Paul_ 1 september 2017, 15:07

N.a.v. een privébericht erachter gekomen dat er een foutje zat in de postcode. Daardoor lukte de aanmelding niet. Aangepast en opnieuw aangemeld. Volgens mijn gegevens is de aanmelding inmiddels afgerond. :)

Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden @Hanzieeee. 🙂
Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey @Hanzieeee, welkom! Leuk dat je hier je vraag stelt. Normaal gesproken dat sneller dan 2 dagen. Is het inmiddels wel al geregeld? Zijn abonnement is dus wel al actief begrijp ik? Als ik nog wat voor je kan betekenen laat het dan vooral weten!
Reputatie 7
Badge +24
Dan zoek ik het uit. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
N.a.v. een privébericht erachter gekomen dat er een foutje zat in de postcode. Daardoor lukte de aanmelding niet. Aangepast en opnieuw aangemeld. Volgens mijn gegevens is de aanmelding inmiddels afgerond. :)

Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden @Hanzieeee. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Yes! Graag gedaan. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
@Fanatics heeft via een privébericht laten weten dat het sinds vandaag is geregeld. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Erwin. Doorgaans niet lang, zolang alle producten maar op hetzelfde adres staan. Ik heb even voor je gekeken en volgens mij staat alles correct. Voor welk aanvullend zenderpakket had je gekozen? Het Pluspakket of Fox Sport Eredivisie?
Reputatie 7
Badge +24
Heb gekozen voor het pluspakket
Duidelijk. Ik houd de boel wel even in de gaten. Volgens mij is dat mobiele abonnement gisteren verhuisd, of niet?
Reputatie 7
Badge +24
Ja klopt dat heb ik telefonisch gedaan alles staat nu op 1 adres
De adressen staan inderdaad goed. Ik zal de registratie in de gaten houden voor je.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Erwin. Ik was er het weekend en gisteren niet, vandaar nu mijn reactie. Het heeft te maken met de verhuizing van het mobiele abonnement wat in alle achterliggende systemen verwerkt moet zijn voor de Compleet registratie. Ik vind het nu ook wel wat lang duren, dus ga ik collega's aansturen om het te controleren. Ik kom hierop terug!
Reputatie 7
Badge +24
@Erwin91: zoals we inmiddels wel dachten heeft het te maken met een technisch probleem. Een collega van mij probeert nu handmatig zoveel mogelijk voordelen alvast aan te zetten. Ik ga dit voor je in de gaten houden tot alles correct staat geregistreerd etc. en houd je op de hoogte. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +24
Ok bedankt hoop dat het snel geregeld word pluspakket heb ik al gekregen ik mis de dubbele mbs nog en mobiele korting
Klopt. Het Pluspakket is geregeld, en het probleem zit in het mobiele gedeelte. M'n collega heeft in de tussentijd wel een gratis 5GB bundel aangezet om te zorgen dat je niet zonder komt te zitten, maar hij houdt dit in bewaking en zorgt dat de verdubbeling en korting correct worden verwerkt.
Reputatie 7
Badge +24
Ja klopt dat had ik al gezien denk je dat het deze week gaat lukken om het rond te krijgen
Durf ik niet te zeggen. Voor jouw beeldvorming: het is een probleem in het systeem dat de registraties voor Compleet verwerkt, dus je bent niet de enige die hier last van heeft. Dat betekent natuurlijk ook dat er prioriteit aan gegeven wordt. Ik zal eens vragen of ik hier een verwachte oplostijd voor kan krijgen.
Het is nog niet geregeld. Er staat in mijn kpn wel dat we wachten tot het actief is maar ik denk niet dat het voor elkaar komt. Ik heb ook nog geen mail ontvangen en de aanvraag 5 dagen geleden al gedaan
Super bedankt Paul!

Alles werkt!
hoe lang wachten tot kpn compleet echt compleet is.. met de familie / 3 personen totaal aangemeld zou gisteren ingaan... de mijne als hoofd werkt wel maar die andere twee zijn nog niet toegevoegd... zodat er nog niets gedeeld kan worden... eigenlijk moet dat toch gelijk werken overgebeld en toen werd gezegd kan nog wel een paar dagen duren
Hoelang duurt het voordat mijn KPN compleet ingaat?
Heb gekozen voor het pluspakket
Ja klopt dat heb ik telefonisch gedaan alles staat nu op 1 adres
Top bedankt!
Hallo ik heb nog steeds niet mijn mobiele voordelen gekregen hoelang duurt het nog?
Al enig iedee hoelang het gaat duren?
????
Ja doe dat alvast bedankt en graag hoor ik het van jullie
Ok bedankt hoop dat het snel geregeld word pluspakket heb ik al gekregen ik mis de dubbele mbs nog en mobiele korting
Ja klopt dat had ik al gezien denk je dat het deze week gaat lukken om het rond te krijgen

Reageer