Beantwoord

KPN compleet hoeveel nummers mag je??

Goedemiddag, wij als gezin willen kpn compleet. Nu blijkt dat je gezin niet groter mag zijn dan 4 personen, klopt dit??? Ons gezin bestaat uit 5 personen, uit de brief van KPN blijkt dat er teveel aanmeldingen op mijn adres zijn???

Gr. Richard

icon

Beste antwoord door Cindy_ 17 oktober 2015, 09:55

Hallo Richard, 

Ik heb geen bericht meer van je voorbij zien komen, dus ik hoop dat het inmiddels allemaal duidelijk is. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me dan gerust weten. 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je gezin mag zo groot zijn als je wilt. De enigste limitatie is dat er maximaal 4 mobiele abonnementen kunnen worden toegevoegd aan KPN Compleet.
Naar mijn idee zou dit best 5 of 6 kunnen zijn.

Robin
Reputatie 7
[Bewerkt, laatst 15:15]

Het gaat erom dat alle abonnementen op één adres staan geregistreerd. Volgens mij is de naam / bankrekeningnr. waarop dan weer niet van belang, maar helemaal helder krijg ik dat niet in de informatie.

Je kunt internet thuis (of Alles in 1) combineren met max. 10 mobiele abonnementen (op hetzelfde adres dus). Zie hier de voorwaarden (PDF)!!*

Één persoon op dat adres kan Compleet aanvragen. De rest kun je daaraan toevoegen.

*KPN Compleet geldt niet voor Digitenne, PSTN of ISDN, KPN prepaid, het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer), de KPN Bedrijfsbundel, FlexiBel Family abonnementen, maandelijkse abonnementen en zakelijke abonnementen. KPN Compleet geldt wel voor de overige mobiel abonnementen van KPN in combinatie met ‘producten voor thuis’ van KPN.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dit is wel apart. Volgens de voorwaarden mag je 10. Maar bij de "check" kan je maar 4 aangeven.

Wat stond er precies in de brief als ik vragen mag?

Robin
Dank jullie voor een reactie.

In de brief staat dat "er meer mobiele aansluitingen aangevraagd zijn dan toegestaan".  Men wil ons wel informeren over prepay aansluiting.

Verder niets.

Wij zijn een gezin van drie kinderen en twee volwassenen, alles gaat van 1 rekening

Reputatie 7
Badge +30

richard66 schreef op 10 okt '15 om 19:18u

Dank jullie voor een reactie.

In de brief staat dat "er meer mobiele aansluitingen aangevraagd zijn dan toegestaan".  Men wil ons wel informeren over prepay aansluiting.

Verder niets.

Wij zijn een gezin van drie kinderen en twee volwassenen, alles gaat van 1 rekening

Het lijkt mij dat er iets bij KPN fout gaat. In enkele dagen zal WebCare hier reageren en ik verwacht dat zij jouw nummer wel kunnen aanmelden

Robin

Reputatie 7
Badge +23
Hallo , 

Welkom op het forum van KPN! Is de aanvraag voor een nieuw abonnement afgewezen, of voor de aanmelding van KPN Compleet? In het eerste geval is het iets dat me bekend voorkomt, maar bij de aanmelding van Compleet heb ik dit nog nooit gezien. Wil je me dit laten weten wat het geval is? Dan kan ik je hopelijk gerichter verder helpen 🙂

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Richard, 

Ik heb geen bericht meer van je voorbij zien komen, dus ik hoop dat het inmiddels allemaal duidelijk is. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me dan gerust weten. 

Met groet, 

Cindy

Cindy_ schreef op 13 okt '15 om 19:57u

Hallo

Welkom op het forum van KPN! Is de aanvraag voor een nieuw abonnement afgewezen, of voor de aanmelding van KPN Compleet? In het eerste geval is het iets dat me bekend voorkomt, maar bij de aanmelding van Compleet heb ik dit nog nooit gezien. Wil je me dit laten weten wat het geval is? Dan kan ik je hopelijk gerichter verder helpen Smiley Vrolijk

Met groet, 

Cindy

Hallo Cindy,

Even niet eerder kunnen reageren. Het betreft een extra mobiele aanmelding bij KPN Compleet. Heb een gezin bestaande uit 5 personen, 4 staan inmiddels aangemeld, de 5e ging niet lukken.

Hoor het graag van je.

Gr. Richard

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Richard, 

Staan de vier nummers die jullie nu al hebben op één naam (contractant)? 

Met groet, 

Cindy

Reageer