Beantwoord

KPN Compleet, Huishouden

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Sinds afgelopen vrijdag heeft mn dochter haar mobiele abonnement geactiveerd. Wil graag weten of ze al toegevoegd is aan t "huishouden" overzicht.
Er zouden nu 3 mobiele nrs actief moeten zijn?

Ze kan nu nog geen MB ontvangen.
Hoor graag
icon

Beste antwoord door Vikash 23 september 2018, 12:35

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice op het 0800 0402
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @JvZ. Welkom op het forum. Ik zal voor je uitzoeken of het mobiele nummer van jouw dochter al is toegevoegd aan KPN Compleet. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken
Reputatie 7
Badge +15
Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt aangevuld. Is het inmiddels gelukt om MB's te delen. Mocht dit nog niet gelukt zijn dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +15
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice op het 0800 0402

Reageer