KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

• 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11480 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Heb je minimaal een KPN Mobiel abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de voordelen als er minimaal twee abonnementen zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden. Welke voordelen je krijgt hangt af van welke combinatie aan abonnementen je hebt.

Binnen 3 dagen na je KPN Compleet aanmelding ontvang je de aanmeldbevestiging per e-mail. Na deze bevestiging ontvang je binnen 4 dagen een e-mail ter bevestiging van het ingaan van je voordelen. Alle voordelen worden één voor één geactiveerd. Per geactiveerd mobiel voordeel ontvangt elk mobiel nummer een sms.

Heb je binnen 4 dagen na de aanmeldbevestiging geen tweede e-mail van ons ontvangen? Bekijk dan hier wat je moet doen.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, controleer dan als eerste je adresgegevens. De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum

Heb je andere vragen over KPN Compleet? Kijk dan eens bij de Veelgestelde vragen.

214 reacties

ik zou echt niet weten wat er fout is dan..heb mij aangemeld en op dat moment is ook mijn adres aangepast..( in de primafoon gedaan door een medewerker)..zou graag hulp erbij willen..het adres is goed!

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Yvonne,

Welkom op het forum! Zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant en de 06-nummer(s) waar het om gaat willen doorsturen in privébericht? Dan kijk ik de status voor je na :)

mijn adressen komen overeen van het compleet pakket KPN en van mijn mobiel. Waarom i dan mijn aanmelding mislukt?

Reputatie 7
Badge +27
Hoi burg3hoek,

Zou je me in privébericht je postcode, huisnummer, mobiele nummer(s) en naam contractant willen doorsturen? Dan kijk ik het voor je na!

Goedenavond,

Voordat ik dit bericht vond heb ik vanavond de derde poging gedaan om KPN Compleet aan te melden. Bij aanmelden wordt aangegeven dat het adres niet bekend zou zijn, of dat er recentelijk een abonnement op dit adres is afgesloten. Na dit aangevinkt te hebben, en de aanmelding verstuurd te hebben, komt er maar geen emailbevestiging. De aangegeven doorlooptijd is van de vorige twee pogingen al verlopen.

Het tweede nummer wat ik wil aanmelden is een nummer die wél recent bij KNP is aangemeld en welke nog in behandeling is om te worden overgenomen. Ook dit heb ik aangevinkt.

Zou u kunnen nagaan wat er mis is?

Vriendelijk bedankt!

Beste KPN klantenservice,

Enkele weken geleden heb ik een aanvraag gedaan voor kpn compleet. Dit was echter in de periode dat ik een tijdelijk nummer had i.v.m. nummerbehoud. Daardoor voldeed ik niet aan de voorwaarden van KPN compleet. (destijds wist ik dat niet) Nu voldoe ik echter wel aan de voorwaarden en wil ik me opnieuw aanmelden. Als ik naar de pagina voor aanmelden ga, staat er al dat ik al KPN compleet heb. Ik heb echter nog geen voordelen ontvangen. Hoe kan ik opnieuw een aanvraag indienen voor KPN copleet?

Reputatie 7
Badge +27
Dag PureLOOD, welkom op het forum!

Vervelend dat de aanmelding niet goed gaat. Kun je een SMS sturen naar 1515 met de tekst COMPLEET AAN? Als dat ook niet werkt ga ik zorgen dat dit handmatig wordt ingevoerd. Kun je daarvoor je adresgegevens, 06-nummer(s) en naam contractant in een privébericht sturen?

Na het adres gewijzigd te hebben bij mijn mobiele gegevens (ik ben net verhuisd) krijg ik toch het bericht dat KPN compleet niet mogelijk is. Graag ontvang ik ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +27
Begrijpelijk, JFS!

Welkom op het forum. Graag kijk ik met je mee naar hoe we er voor kunnen zorgen dat jij z.s.m. gebruik kunt maken van alle Compleet voordelen. Ik stuur je een privébericht met wat gegevens. Wil je hierop reageren?

Privébericht gezonden
Factuuradres mobiele abonnement en aansluitadres internet is gelijk en desondanks geen KPN Compleet. Bij de aanvraag begin dit jaar is door de telefoonwinkel geinformeerd of KPN compleet mogelijk was (ook dataverdubbeling) en e.e.a. is bevestigd door KPN.

Reden voor overstap naar mobiel KPN was o.a de dataverdubbelaar !!

Contractant mobiel en internet is niet het zelfde maar dat zou geen probleem zijn !

Graag uw reactie. Marco

Reputatie 7
Badge +27
Beste Marco007,

Welkom op het forum. Vreemd dat het dan met de aanmelding niet lukt! Ik stuur je een privébericht met gegevens die ik nodig heb. Wil je daarop reageren? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen verhelpen. 

L.s,

Ik kreeg vandaag ineens een mail dat mijn poging tot aanmelding voor kpn compleet niet gelukt is. Ik vind dit erg vreemd gezien ik hier al maanden gebruik van heb kunnen maken. Zou iemand dit bij KPN a.u.b. op willen lossen?

Hans

Hans_A schreef op 30 sep '15 om 11:01u

L.s,

Ik kreeg vandaag ineens een mail dat mijn poging tot aanmelding voor kpn compleet niet gelukt is. Ik vind dit erg vreemd gezien ik hier al maanden gebruik van heb kunnen maken. Zou iemand dit bij KPN a.u.b. op willen lossen?

Hans

[/quote]
[/quote]
Zojuist ben heb ik gekeken en staat dat mijn kpn compleet wel nog van toepassing is. Is het volgende mail adres van jullie? publicaties@emailservice-kpn.com

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Hans_A,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat je ineens een mail kreeg met de mededeling dat je poging tot aanmelden voor KPN Compleet niet gelukt is!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt kijk ik de situatie voor je na!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00u

Waarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Vandaag via sms bericht ontvangen dat er op mijn adres geen geldig 2e abonnement is aangemeld. Dit is niet juist. 2 oktober hebben zowel mijn man als ik een nieuwe iPhone besteld met KPN compleet. Wij hebben beide van jullie een bevestiging ontvangen. Zijn nummer moet echter nog verhuisd worden. Ik ga er dan ook vanuit dat zodra dit geregeld is dat mijn KPN compleet automatisch door jullie in orde wordt gemaakt. Zo niet, dan hoor ik graag wat ik moet doen want deze informatie is niet door jullie gegeven.

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00u

Waarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Hi,

ook bij mij zijn alle adresse hetzelfde en mijn aanmelding voor KPN Compleet is mislukt. (Email vannacht ontvangen). Zou graag willen weten waar het aan ligt.

Inmiddels heb ik me opnieuw aangemeld maar ik ziet dat er in de bevestigingsmail al weer een fout zit. Zo gaat het inderdaad niet werken.

bij internet adres staat alleen een huisnummer in plaats van een huisnummer en postcode.

ik wil niet weer 10 dagen moeten wachten voordat ik de melding krijg dat het niet lukt. Daarna kan ik me weer opnieuw aanmelden en dan zeker nog weer 5 dagen wachten. Inmiddels zijn er al 3 weken verstreken en heb ik nog niets. Het zou fijn zijn als iemand dit wil nakijken en de fout kan herstellen.

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Normaliter wordt het inderdaad automatisch aangepast als het nummer over is gezet naar ons. Wat je mag doen is mij, als het nummer daadwerkelijk is overgezet, een privébericht sturen met daarin beide 06-nummers, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer. Dan controleer ik of alles goed gaat en grijp indien nodig in. Alvast heel veel plezier van alle voordelen in ieder geval!

ik zal jou een privébericht sturen met de gegevens die ik van je nodig ben om dit voor jou direct te controleren. Van jou begrijp ik namelijk dat alles al goed zou moeten staan, klopt dat? Als je op het bericht reageert, dan zal ik je verder helpen. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je niet nog weer zo lang wilt wachten. 

Reputatie 7
Badge +27
ik heb contact gehad met de betreffende afdeling en er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan! Jouw aanmelding is er uit gehaald en wordt er opnieuw ingezet. Als het goed is, ben je aan het eind van de week Compleet. Je wordt op de hoogte gehouden per sms en per mail. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat je het me dan weten?

Hallo Marcia,

Bedankt voor het uitzoeken. Ik wacht inmiddels vanaf 22 september op het Compleet pakket. Dat is nu zo'n 3 weken. Ik hoop dat je begrijpt dat als iemand dan zegt; "als het goed is" ik een beetje geirriteerd raak. De eerste keer dat ik contact had met KPN werd er gezegd dat het 5 werkdagen duurde, daarna werd dat weer aangegeven en nu moet ik weer wachten. Ik wil een garantie krijgen dat het eind van de week geregeld is.

Reputatie 7
Badge +27
Beste Laura,

Erg begrijpelijk dat je de garantie wilt, dat het aan het eind van de week is geregeld! Als ik zelf degene was die het knopje om kon zetten, dan had ik je die garantie gegeven, echter omdat dit een hele andere afdeling betreft, kan ik geen garantie uitspreken. Hopelijk kan je daar ook begrip voor opbrengen. Mij is toegezegd dat het deze week voor je in orde wordt gemaakt, dus daar ga ik ook gewoon vanuit. Mocht er toch nog iets zijn wat ik voor je kan doen, spreek me gerust aan. 

Hi Marcia, toch nog een vraagje. Wat is eind van de week? Vandaag in ieder geval niet maar is dat morgenochtend, morgenmiddag of morgenavond? En mocht het dan toch niet werken. Hoe kom ik dan in contact met die afdeling?

Reputatie 7
Badge +27
Goedemiddag Laura,

Zoals beloofd, heb ik je aanmelding in de gaten gehouden en helaas gaat er nog steeds iets niet goed. Daarom is er nu een melding bij onze technische dienst gedaan en zij zullen het in orde maken. Dit duurt alleen weer maximaal een week. Wat ik daarom wil doen is alvast jouw gratis pakket aanzetten. Kan je me laten weten of je het HBO, Pluspakket of Kidspakket wenst? Excuses voor het ongemak!

Hallo Marcia, bedankt voor het in de gaten houden. Toch raar dat het allemaal zo lastig is. Wij willen graag gebruik maken van het Pluspakket.

Reageer