KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Het staat aan hoor! Met een uurtje moet je er gebruik van kunnen maken. Er schijnt iets na de aanvraag niet goed te zijn gegaan, waardoor de mobiele en vaste diensten zijn verwisseld. Dit gebeurt bijna niet en is vrij lastig om weer om te wisselen, daarom duurt het zo lang :( 

We blijven het in de gaten houden, maar ik ga ervan uit dat het volgende week echt geregeld wordt!

Hallo,

Zou iemand mij kunnen helpen met het aanmelden voor KPN Compleet (m.b.t. de korting voor het mobiele abbonement)?

Op mijn adres staan 2 mobiele abbonementen van KPN ingeschreven, 1 van mijzelf en 1 van een familielid. Volgens de site staat die van mij wel op het adres ingeschreven, terwijl de site aangeeft dat het andere abbonement dat niet is. Naar mijn weten staan ze echter allebei op ditzelfde adres ingeschreven. 

Ook hebben wij een internetabbonement van KPN, terwijl de aanmelding hiervan ook om een voor mij onduidelijke reden is afgewezen.

Ik kreeg net een mail van KPN met de volgende mededeling: 'De aanmelding voor KPN Compleet is niet gelukt. De aangemelde abonnementen voldoen niet aan de voorwaarden van KPN Compleet.'

Alvast bedankt voor de hulp!

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Reputatie 7
Badge +27
Dag , heeft jouw familielid een MijnKPN abonnement aangemaakt? Daar staat het aansluitadres. Als deze niet overeenkomt (zelfs als een huisnummer-toevoeging mist bijvoorbeeld), mislukt de aanvraag. Als dit wel klopt kijk ik dit graag voor je na! Kun je reageren op het privébericht dat ik heb gestuurd? Zodra ik de betreffende gegevens heb zoek ik dit verder uit.

Ik zie geen bericht , kan ik iets voor je betekenen?

Marcia_ schreef op 16 okt '15 om 19:44uHet staat aan hoor! Met een uurtje moet je er gebruik van kunnen maken. Er schijnt iets na de aanvraag niet goed te zijn gegaan, waardoor de mobiele en vaste diensten zijn verwisseld. Dit gebeurt bijna niet en is vrij lastig om weer om te wisselen, daarom duurt het zo lang Smiley Verdrietig 

We blijven het in de gaten houden, maar ik ga ervan uit dat het volgende week echt geregeld wordt!

Hallo Marcia,

Zou je nog eens kunnen kijken hoe lang het nog gaat duren? Inmiddels zijn we weer een week verder.

Reputatie 7
Badge +27
Natuurlijk! Ik heb opnieuw gebeld, maar het schijnt goed vast te zitten.. Er is me gevraagd of ik begin volgende week de status nog een keer op wil vragen, dus weet dat ze er wel heel hard mee bezig zijn!

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Laura,

Ik zou je nog even van een update voorzien, maar heb helaas nog geen goed nieuws. We zijn er nog steeds mee bezig en er is nog geen vooruitgang. De collega van de betreffende afdeling die dit voor je op moet lossen, houdt het inmiddels ook in de gaten en zal jou of mij laten weten wanneer het opgelost is. Ze verwacht zelf dat dit vrijdag of begin volgende week is.. 

Snap er niks van, afgelopen vrijdag in de KPN winkel geweest en KPN compleet aangevraagd. Ik had al een mobiel abonnement van KPN dus kon ik profiteren van KPN compleet. De medewerker heeft mijn adres gewijzigd naar mijn nieuwe adres en het adres voor tv en internet van KPN staat ook op datzelfde adres. Gister kregen we een email dat KPN compleet niet gelukt is omdat de adressen niet kloppen. Hoe kan dat nou?

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Roos, 

Welkom op het forum en ik snap je verwarring hierin. Mijn vermoeden is dat de adreswijziging misschien nog niet in alle systemen goed heeft gestaan toen het werd aangevraagd. Het blijft techniek 😉. Gelukkig kan ik je hier wel bij helpen en ik stuur je zo een privébericht toe voor wat gegevens. Als je die wilt beantwoorden, dan ga ik ermee aan de slag! 

Met groet,

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Hoi , 

De aanmelding is inderdaad niet helemaal goed gegaan. De aanvraag heb ik nogmaals voor je gedaan, zodat je zo snel mogelijk Compleet bent 🙂. Als je er nog vragen over hebt, laat het me vooral weten!  

Met groet,

Cindy 

Cindy_ schreef op 30 okt '15 om 11:52uHoi

De aanmelding is inderdaad niet helemaal goed gegaan. De aanvraag heb ik nogmaals voor je gedaan, zodat je zo snel mogelijk Compleet bent Smiley Vrolijk. Als je er nog vragen over hebt, laat het me vooral weten!  

Met groet,

Cindy 

Dankje voor de snelle hulp!

Marcia_ schreef op 27 okt '15 om 14:57uHoi Laura,

Ik zou je nog even van een update voorzien, maar heb helaas nog geen goed nieuws. We zijn er nog steeds mee bezig en er is nog geen vooruitgang. De collega van de betreffende afdeling die dit voor je op moet lossen, houdt het inmiddels ook in de gaten en zal jou of mij laten weten wanneer het opgelost is. Ze verwacht zelf dat dit vrijdag of begin volgende week is.. 

Hi Marcia,

inmiddels weer een week verder..... Hoe staat het er mee?

Reputatie 7
Badge +27
Ik hang de telefoon net op! Het is echt verschrikkelijk dat het zo lang moet duren.. Er schijnt nog steeds een probleem te zijn, waardoor het aanmelden niet lukt en er is een tweede 'ticket' voor je aangemaakt naar de afdeling die het probleem moet verhelpen. Mijn collega heeft ook aangegeven dat zij zelf contact met jou op gaan nemen, zodat we niet via het forum heen en weer hoeven. Zodra het opgelost is, laat ze jou dit zelf even weten. Ik heb in ieder geval net €10 vergoed aan Mobiel Korting voor twee maanden, omdat ik het zonde vind dat je dit nu nog steeds misloopt. Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?

Ik had de sms al gezien. Top. Ik laat het zeker weten als je nog iets kan doen of als het heel lang duurt ;-)

Hoe kan ik zien of mijn aanmelding voor KPN Compleet gelukt is??

Dit is anderhalve week met succes (denk ik) gelukt, maar zie dit niet in "Mijn KPN"..?

Gr,

Willemijn

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Willemijntje,

Welkom op het forum! Je hoort, als je je aanmeld voor Compleet, bevestiging te krijgen. Als je een mobiel toestel hebt aangemeld door te sms'en, krijg je die bevestiging per sms, als je het via de website of de klantenservice hebt gedaan krijg je een e-mail. Heb je ook een bevestiging gekregen?

Erik_ schreef op 6 nov '15 om 14:49uHallo Willemijntje,

Welkom op het forum! Je hoort, als je je aanmeld voor Compleet, bevestiging te krijgen. Als je een mobiel toestel hebt aangemeld door te sms'en, krijg je die bevestiging per sms, als je het via de website of de klantenservice hebt gedaan krijg je een e-mail. Heb je ook een bevestiging gekregen?

Beste Erik,

Ik heb dit via de website gedaan.

In de winkel hebben we meteen tv internet en vaste telefoon af laten sluiten. De monteur komt volgende week.

Hij vroeg mij of ik dit thuis wilde doen en heb dit gedaan. Heb alleen nog geen bevestiging gekregen, ook niet in mijn ongewenste mail..

Reputatie 7
Badge +27
Ah, dat verklaart het :)

Compleet kan pas geactiveerd worden op het moment dat je vaste diensten actief zijn. Als je dan ook een aanvraag doet voor Compleet voor die tijd wordt het niet verwerkt. Normaal zou je dan een afwijzing krijgen, maar het kan zijn dat dit niet helemaal goed is gegaan.

Als volgende week de monteur is geweest en je vaste diensten het doen, kun je daarna direct via de website Compleet aanvragen. Je krijgt dan dezelfde dag nog de bevestiging.

Goedenavond,

Ik heb gisteravond een KPN alles in 1 pakket aangevraagd. Ik heb ook al een mobiel abonnement bij KPN, vandaar dat ik me ook heb aangemeld voor KPN Compleet. Nu kreeg ik vandaag een SMS dat mijn telefoonnummer niet in aanmerking komt voor KPN Compleet, omdat het abonnement niet voldoet aan de voorwaarden. Wat gaat hier mis? (Adresgegevens van beide producten is gelijk).

Groeten,

Lysbeth

Reputatie 7
Badge +23
Goedemiddag Lysbeth, 

Wat gek! Is het al een oud abonnement? Dat is het enige wat ik me kan bedenken, maar ik kijk het graag voor je na, dan hebben we het snelst duidelijkheid waar het door komt. Je ontvangt zometeen een privébericht met de vraag om gegevens. Als je deze wilt beantwoorden, dan duik ik erin voor je. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Lysbeth, 

Dank voor je gegevens. Heel gek dat je zo'n sms hebt ontvangen, daar je abonnement wel gewoon geschikt is om aan te melden voor KPN Compleet. Je aanvraag is nog in behandeling. Als je volgende week nog geen bevestiging hebt ontvangen, wil je dan aan de bel trekken? Er kunnen een aantal werkdagen overheen gaan. 

Met groet, 

Cindy

Geachte heer Nolting,

De aanmelding voor KPN Compleet is niet gelukt. De aangemelde abonnementen voldoen niet aan de voorwaarden van KPN Compleet.

Voorwaarden
U profiteert pas van de voordelen als er twee abonnementen van KPN zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vindt u opkpn.com/compleetvoorwaarden.

Controleer de adressen
Hebt u de juiste abonnementen, maar is uw aanmelding toch niet gelukt? Controleer dan de adressen. Het factuuradres van het mobiele abonnement moet gelijk zijn aan het aansluitadres van het internetabonnement. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Opnieuw aanmelden
Op het moment dat de adresgegevens gelijk zijn aan elkaar kunt u zich opnieuw aanmelden voor KPN Compleet via kpn.com/compleet.

Kunnen wij meekijken?
Graag kijken wij mee waarom uw aanvraag niet is gelukt. Plaats daarom een reactie opons forum. Onze medewerkers en andere gebruikers helpen u daar graag verder.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice    

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Aanmelidng voor KPN compleet is niet gelukt. 2 mobiele nummers, voor het eerst nummer is het wel gelukt, voor het tweede nummer krijg ik een mailtje dat de aanmelding mislukt is. Adresgegevens zijn hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo en

Welkom op het forum! Wat jammer dat de aanmelding voor Compleet niet direct goed is gegaan. Ik kijk graag voor jullie na wat er mis is gegaan. Ik stuur een privébericht, als je daarop zou willen reageren met je gegevens, dan pak ik het op.

Beste KPN Klantenservice,

Gisteren heb ik KPN compleet aangevraagd in een van jullie winkels. Volgens de medewerker voldeed ik aan de voorwaarden om dit pakket aan te schaffen.
Echter ontving ik gisterenavond een e-mail met de mededeling dat het niet geaccepteerd was.
Mijn adres komt gewoon overheen met die van mijn mobiel abonnement en met het adres waar alles in 1 aangesloten zal moeten worden.
Kunt u nakijken waar het fout gaat?
Alvast dank!

Reageer