KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

  • 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11480 keer bekeken


Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Dat kan in ieder geval zodra het actief is. Misschien al eerder als je nieuwe abonnement zichtbaar is op Mijn KPN.
Reputatie 7
Badge +27
Dag , heeft jouw familielid een MijnKPN abonnement aangemaakt? Daar staat het aansluitadres. Als deze niet overeenkomt (zelfs als een huisnummer-toevoeging mist bijvoorbeeld), mislukt de aanvraag. Als dit wel klopt kijk ik dit graag voor je na! Kun je reageren op het privébericht dat ik heb gestuurd? Zodra ik de betreffende gegevens heb zoek ik dit verder uit.

 

Ik zie geen bericht , kan ik iets voor je betekenen?

Reputatie 7
Badge +27
Dag Clement, welkom op het forum!

Vervelend dat het nu al twee keer fout is gegaan. Ik ga uitzoeken waardoor dit wordt veroorzaakt en vervolgens een nieuwe aanmelding regelen. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd, kun je daar op reageren?

Reputatie 7
Badge +27
: Ik heb nog geen reactie van je gezien! Is de aanmelding alsnog gelukt? :)

Reputatie 7
Badge +27
: Dat is raar, ik ga dit voor je nakijken en oplossen. Kun je mij in een privébericht jouw adresgegevens en 06-nummer(s) sturen?

Reputatie 7
Badge +27
Hey , welkom op het forum! Compleet hoort binnen een week actief te zijn, het is goed dat je aan de bel trekt.

Deze problemen hebben misschien wel met elkaar te maken. De oplossing moet vanuit ons komen, ik maak dit graag voor je in orde. Reageer je op mijn privébericht? Zodra ik je adresgegevens heb ontvangen controleer ik wat hier mis gaat!

Reputatie 7
Badge +27
: We llijken je bericht over het hoofd te hebben gezien, excuses voor de late reactie! Nog een verlaat welkom op het forum 🙂 Ik help je hier graag mee verder. Kun je daarvoor op mijn privébericht reageren?

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Erik! Dat klopt, met twee mobiele abonnementen heb je recht op onderstaande voordelen:
- € 5,- extra korting
- Onderling MB's delen
- Gratis onderling bellen

Het lijkt er helaas op dat de aanvraag verkeerd is ingevoerd. Je kunt je zelf aanmelden voor Compleet op deze pagina, ik regel dit uiteraard ook graag voor je. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Goedemorgen,

Ik probeer zojuist het nieuw overgezette telefoonnummer van mijn vriendin toe te voegen aan mijn KPN compleet verzameling mobiele abo's. 

Het gaat hier om een nummer met nummerbehoud nummer vanaf telfort naar KPN die vandaag is omgezet.

Ik krijg een foutmelding namelijk

Gefeliciteerd, je geniet al van KPN Compleet!

Het lijkt er op dat je meer producten wilt aanmelden.

Op basis van de ingevoerde gegevens kunnen we dat helaas niet.

Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn:

  1. We herkennen het mobiele nummer dat je op hebt gegeven niet als het al eerder aangemelde nummer.
  2. Als je producten voor thuis (internet/tv/bellen) wilt toevoegen, geef dan twee mobiele nummers op die voor KPN Compleet zijn geregistreerd.
Controleer je gegevens en doe de check nogmaals.

Wat kan ik doen om compleet alsnog te regelen? Ik heb het zsm nodig want ik wil graag data overhevelen naar het nieuwe nummer.

dank!

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Hans_A,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat je ineens een mail kreeg met de mededeling dat je poging tot aanmelden voor KPN Compleet niet gelukt is!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt kijk ik de situatie voor je na!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Hoi HilS5mini,

Ik kijk graag voor je na hoe de situatie nu precies is!

Stuur me een reactie op m'n privébericht en ik help je verder.

Reputatie 7
Badge +21
Dag Vincent, welkom op het forum! Balen dat jij ook een mail hebt gekregen met de mededeling dat de KPN Compleet aanmelding mislukt is.

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je hier verder mee!

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Vincent, ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er daarom vanuit dat je het op een andere manier opgelost hebt 🙂 Als er nog iets is weet je me te vinden!

13nov bij bestellen mobiel abonnement is de aanvraag voor kpn compleet gedaan. Door nummerbehoud is deze 14dec actief geworden. Heb het mobiele abo gekoppeld via MijnKpn. Helaas heb ik nog geen KPN Compleet, kan iemand meekijken?
Reputatie 7
Badge +27
Begrijpelijk, JFS!

Welkom op het forum. Graag kijk ik met je mee naar hoe we er voor kunnen zorgen dat jij z.s.m. gebruik kunt maken van alle Compleet voordelen. Ik stuur je een privébericht met wat gegevens. Wil je hierop reageren?

Reputatie 7
Badge +27
Beste Marco007,

Welkom op het forum. Vreemd dat het dan met de aanmelding niet lukt! Ik stuur je een privébericht met gegevens die ik nodig heb. Wil je daarop reageren? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen verhelpen. 

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Normaliter wordt het inderdaad automatisch aangepast als het nummer over is gezet naar ons. Wat je mag doen is mij, als het nummer daadwerkelijk is overgezet, een privébericht sturen met daarin beide 06-nummers, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer. Dan controleer ik of alles goed gaat en grijp indien nodig in. Alvast heel veel plezier van alle voordelen in ieder geval!

ik zal jou een privébericht sturen met de gegevens die ik van je nodig ben om dit voor jou direct te controleren. Van jou begrijp ik namelijk dat alles al goed zou moeten staan, klopt dat? Als je op het bericht reageert, dan zal ik je verder helpen. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je niet nog weer zo lang wilt wachten. 

Reputatie 7
Badge +27
ik heb contact gehad met de betreffende afdeling en er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan! Jouw aanmelding is er uit gehaald en wordt er opnieuw ingezet. Als het goed is, ben je aan het eind van de week Compleet. Je wordt op de hoogte gehouden per sms en per mail. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat je het me dan weten?

Reputatie 7
Badge +27
Beste Laura,

Erg begrijpelijk dat je de garantie wilt, dat het aan het eind van de week is geregeld! Als ik zelf degene was die het knopje om kon zetten, dan had ik je die garantie gegeven, echter omdat dit een hele andere afdeling betreft, kan ik geen garantie uitspreken. Hopelijk kan je daar ook begrip voor opbrengen. Mij is toegezegd dat het deze week voor je in orde wordt gemaakt, dus daar ga ik ook gewoon vanuit. Mocht er toch nog iets zijn wat ik voor je kan doen, spreek me gerust aan. 

Reputatie 7
Badge +27
Goedemiddag Laura,

Zoals beloofd, heb ik je aanmelding in de gaten gehouden en helaas gaat er nog steeds iets niet goed. Daarom is er nu een melding bij onze technische dienst gedaan en zij zullen het in orde maken. Dit duurt alleen weer maximaal een week. Wat ik daarom wil doen is alvast jouw gratis pakket aanzetten. Kan je me laten weten of je het HBO, Pluspakket of Kidspakket wenst? Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +27
Het staat aan hoor! Met een uurtje moet je er gebruik van kunnen maken. Er schijnt iets na de aanvraag niet goed te zijn gegaan, waardoor de mobiele en vaste diensten zijn verwisseld. Dit gebeurt bijna niet en is vrij lastig om weer om te wisselen, daarom duurt het zo lang :( 

We blijven het in de gaten houden, maar ik ga ervan uit dat het volgende week echt geregeld wordt!

Reputatie 7
Badge +27
Natuurlijk! Ik heb opnieuw gebeld, maar het schijnt goed vast te zitten.. Er is me gevraagd of ik begin volgende week de status nog een keer op wil vragen, dus weet dat ze er wel heel hard mee bezig zijn!

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Laura,

Ik zou je nog even van een update voorzien, maar heb helaas nog geen goed nieuws. We zijn er nog steeds mee bezig en er is nog geen vooruitgang. De collega van de betreffende afdeling die dit voor je op moet lossen, houdt het inmiddels ook in de gaten en zal jou of mij laten weten wanneer het opgelost is. Ze verwacht zelf dat dit vrijdag of begin volgende week is.. 

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Ik ben er even voor je achteraan gegaan en het laatste nummer was nog niet juist aangemeld. Dat heb ik bij dezen nogmaals aangevraagd en het zou nu binnen een paar werkdagen opgelost moeten zijn. Je krijgt daar dan ook een sms van. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Heb je inmiddels je nieuwe toestel werkend gekregen? Ik ga er voorzichtig vanuit dat je een nieuwe simkaart erbij gekregen hebt en deze lijkt nog niet geactiveerd. Dat zou echter los moeten staan van de aanmelding voor Compleet. 

Wil je eens reageren op mijn privébericht? Dan zal ik beide zaken voor je nakijken. 

Reageer