KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

• 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11435 keer bekeken

Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Goedemiddag Carlo, 

Dat is verwarrend! Goed dat je het aangeeft op het forum en natuurlijk kan ik dat voor je nakijken. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig en zometeen ontvang je een privébericht van me. Als je die wilt beantwoorden met je gegevens, dan ga ik kijken waar het fout gaat en hoe het opgelost kan worden 🙂

Met groet, 

Cindy 

Cindy_ schreef op 13 nov '15 om 09:32uHoi Lysbeth, 

Dank voor je gegevens. Heel gek dat je zo'n sms hebt ontvangen, daar je abonnement wel gewoon geschikt is om aan te melden voor KPN Compleet. Je aanvraag is nog in behandeling. Als je volgende week nog geen bevestiging hebt ontvangen, wil je dan aan de bel trekken? Er kunnen een aantal werkdagen overheen gaan. 

Met groet, 

Cindy

Beste Cindy,

Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad voor de aanvraag van KPN compleet.

Groeten,

Lysbeth

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Lysbeth, 

Goed dat je het aangeeft bij me. Mijn collega's van de afdeling Compleet gaan je aanmelding handmatig verwerken. Heel rot dat het nog steeds niet orde is, zoals ik wel gehoopt had. Ik kom er morgen bij je op terug, hopelijk met goed nieuws 🙂

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Lysbeth, 

Op de postcode en het huisnummer dat je gestuurd hebt, zien we geen vast abonnement. Om deze reden kan de aanmelding niet gedaan worden. Ben je onlangs misschien verhuisd en dat dat bij ons nog niet goed in het systeem staat? 

Met groet, 

Cindy 

Marcia_ schreef op 9 okt '15 om 16:34uBeste @Jackie1,

Welkom! Normaliter wordt het inderdaad automatisch aangepast als het nummer over is gezet naar ons. Wat je mag doen is mij, als het nummer daadwerkelijk is overgezet, een privébericht sturen met daarin beide 06-nummers, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer. Dan controleer ik of alles goed gaat en grijp indien nodig in. Alvast heel veel plezier van alle voordelen in ieder geval!

@Lauraplomp ik zal jou een privébericht sturen met de gegevens die ik van je nodig ben om dit voor jou direct te controleren. Van jou begrijp ik namelijk dat alles al goed zou moeten staan, klopt dat? Als je op het bericht reageert, dan zal ik je verder helpen. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je niet nog weer zo lang wilt wachten. 

Marcia,

Ik heb je op 19 november een privebericht gestuurd met onze gegevens. Is er nog iets wat ik moet doen om KPN Compleet werkend te krijgen? Ik heb ook geprobeerd om me opnieuw voor KPN Compleet aan te melden maar dan krijg ik de melding dat dat niet kan op mijn adres. Ik hoor graag.

Dank je wel.

Cindy_ schreef op 26 nov '15 om 16:11uHallo Lysbeth, 

Op de postcode en het huisnummer dat je gestuurd hebt, zien we geen vast abonnement. Om deze reden kan de aanmelding niet gedaan worden. Ben je onlangs misschien verhuisd en dat dat bij ons nog niet goed in het systeem staat? 

Met groet, 

Cindy 

Hallo Cindy.

Ik ben inderdaad onlangs verhuist en heb de adreswijziging een paar weken geleden al doorgegeven. Is dit nog niet aangepast? Bij MijnKPN staat mijn adres wel overal goed namelijk. Gaat er achter de schermen bij jullie dan misschien iets niet goed? Wat kan ik nu doen om KPN Compleet wel zo snel mogelijk geregeld te krijgen?

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Lysbeth, 

Dat is gek, dat het in je MijnKPN wel goed staat, maar achter de schermen nog niet. Wil je me je oude adresgegevens privé toesturen? Dan ga ik zorgen dat het goedkomt 🙂

Beste KPN Klantenservice,

Een tijdje geleden heb ik KPN compleet aangevraagd in een van jullie winkels. Volgens de medewerker voldeed ik aan de voorwaarden om dit pakket aan te schaffen.
Echter ontving ik kort daarna een e-mail met de mededeling dat het niet geaccepteerd was.
Mijn adres komt gewoon overheen met die van mijn mobiel abonnement en met het adres waar alles in 1 aangesloten zal moeten worden.
Kunt u nakijken waar het fout gaat?

Nb. Ik heb reeds eerder een reactie in dit forum geplaatst maar daar helaas geen antwoord op ontvangen. Ik hoop nu wel.
Alvast dank!

Met vriendelijke groeten, Joost Nolting.

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Ik ben er even voor je achteraan gegaan en het laatste nummer was nog niet juist aangemeld. Dat heb ik bij dezen nogmaals aangevraagd en het zou nu binnen een paar werkdagen opgelost moeten zijn. Je krijgt daar dan ook een sms van. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Erik_ schreef op 19 nov '15 om 16:46uHallo @Nollie128 en @Kluut4

Welkom op het forum! Wat jammer dat de aanmelding voor Compleet niet direct goed is gegaan. Ik kijk graag voor jullie na wat er mis is gegaan. Ik stuur een privébericht, als je daarop zou willen reageren met je gegevens, dan pak ik het op.

@ Nollie128: Ik wacht nog op een privébericht. Is dat een e-mail, een sms of een whatsapp?

Reputatie 7
Badge +27
Hallo

Privéberichten ontvang je op het forum zelf. Je kunt ze hier terugvinden. Als je zou willen reageren op mijn bericht daar, dan kom ik hier zo snel mogelijk bij je op terug!

Beste KPN Klantenservice,

Ik heb vanmiddag (zaterdag 28 november 2015) via de KPN winkel in Heerlen een aanvraag gedaan voor KPN Compleet.

Nu krijg ik een paar uur later de melding dat de aanvraag voor KPN Compleet niet is gelukt. Aan mijn adres zie ik niets vreemd.

De aanvraag voor KPN Compleet had ik gecombineerd met een verlenging van de mobiele aansluiting, waarbij ik een nieuw

toestel heb gekregen. Ook dit gaat nog niet soepel. Na 6 uur geeft het toestel nog steeds "geen service"

Zou u willen kijken wat er is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Nollie,

Ik heb je privébericht ontvangen en zojuist beantwoord!

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Heb je inmiddels je nieuwe toestel werkend gekregen? Ik ga er voorzichtig vanuit dat je een nieuwe simkaart erbij gekregen hebt en deze lijkt nog niet geactiveerd. Dat zou echter los moeten staan van de aanmelding voor Compleet. 

Wil je eens reageren op mijn privébericht? Dan zal ik beide zaken voor je nakijken. 

Marcia,

Dank voor je hulp. Met alle meldingen die we nu krijgen dat we zijn aangemeld voor KPN Compleet ga ik ervan uit dat het nu opgelost is.

Vriendelijk bedankt.

Cindy_ schreef op 27 nov '15 om 14:08uHoi Lysbeth, 

Dat is gek, dat het in je MijnKPN wel goed staat, maar achter de schermen nog niet. Wil je me je oude adresgegevens privé toesturen? Dan ga ik zorgen dat het goedkomt Smiley Vrolijk

Hallo

Ik geloof dat ik tot op heden nog steeds geen KPN Compleet heb. Ik heb nu weer het scherm dat ik de voordelen van KPN Compleet kan bekijken en me aan kan melden in MijnKPN staan.

Groeten,

Lysbeth

Reputatie 7
Badge +23
@Lysbeth107; We hebben het voor elkaar achter de schermen met de adressen. Hier stond nog iets niet goed en mijn collega van de afdeling KPN Compleet heeft dit gewijzigd en geactiveerd. De bevestiging is nabij! 🙂 Dank voor je geduld hierin! 

Cindy_ schreef op 3 dec '15 om 15:09u@Lysbeth107; We hebben het voor elkaar achter de schermen met de adressen. Hier stond nog iets niet goed en mijn collega van de afdeling KPN Compleet heeft dit gewijzigd en geactiveerd. De bevestiging is nabij! Smiley Vrolijk Dank voor je geduld hierin! 

Hallo Cindy,

Het is inmiddels geactiveerd! Bedankt voor je hulp.

Groeten, Lysbeth

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Lysbeth, 

Fijn om te lezen dat het nu gelukt is 🙂. Uiteraard graag gedaan en als er nog iets is; je weet ons te vinden! 

Reputatie 1
Op 1 december aangemeld voor Compleet (v.a. 1-12 ben ik dat). Kreeg na 4 dagen bericht dat er niet genoeg abo's op mijn adres geregistreerd stonden. Vorige week zaterdag opgebeld om het tegendeel te bewijzen. Kreeg de indruk dat de hd al wist waar het fout ging: KPN registreert op twee manieren mijn adres, en wel verschillend voor mobiel en alles-in-een. Het gaat om de toevoeging op mijn huisnummer. (Aandachtspuntje voor het maandagochtendoverleg???) Dat werd telefonisch meteen in orde gemaakt (sms van ontvangen) waarna de HD meteen nog eens Compleet voor mij heeft aangevraagd (heb ik mail van). Vier dagen zijn verstreken, maar de Sint is het land al weer uit en de Kerstman is er nog niet: in ieder geval heb ik mijn 'cadeautje' nog niet gekregen, wat ook uit MijnKPN blijkt. 

Graag! En alvast bedankt !!

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Dick,

Wat jammer dat het zo moeilijk verliep, de activatie van KPN Compleet. Begrijp ik goed dat je inmiddels wel een goede aanmelding hebt gedaan, maar dat je nog steeds niet van de voordelen geniet? Wil je in dat geval reageren op het privébericht wat ik je zo ga sturen? Dan kijk ik de status voor je na. 

Reputatie 1
Marcia_ schreef op 15 dec '15 om 12:25uHoi Dick,

Wat jammer dat het zo moeilijk verliep, de activatie van KPN Compleet. Begrijp ik goed dat je inmiddels wel een goede aanmelding hebt gedaan, maar dat je nog steeds niet van de voordelen geniet? Wil je in dat geval reageren op het privébericht wat ik je zo ga sturen? Dan kijk ik de status voor je na. 

Reputatie 1
Marcia,

kreeg net sms dat ik compleet ben en zie inderdaad dubbele cijfers bij belminuten en mb's. Tv zenders ga ik later deze dag instellen.

bedankt!!!

Beste KPN medewerkers,

Dinsdag heb ik internet bij jullie besteld en hebben jullie mij aangemeld voor KPN compleet. Dit ging toen niet goed aangezien ik een mail kreeg dat het niet was gelukt. Gister heb ik gebeld om te vragen of het kon worden opgelost, zij zeiden toen dat het gelukt was, maar toto mijn verbazing kreeg ik na het ophangen van de telelfoon een mail met daarin dat het weer niet was gelukt.

Zouden jullie de aanmelding a.u.b. zo kunnen inregelen dat het de volgende keer wel werkt.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Clement van Zyll de Jong 

Reputatie 1
Marcia,

Ik begin echt te denken dat er enkelen van jullie niet eerlijk zijn of onkundig, om een klant zó iets op de mouw te spelden:

gister gebeld en gechat met KPN, waarbij in beide gevallen echt beloofd werd het pluspakket aan te zetten, sterker nog: volgens het systeem staat het al aangevinkt en moet er ergens een storing zijn. Ik moest vanmorgen nog maar eens kijken: nee dus, geen pluspakket. Gebeld en gewacht en gewacht en uiteindelijk een absurd antwoord: ik moet eigenlijk niet zeuren want er staat 5 dagen voor het 'aanzetten' van het pluspakket ivm compleet, dus waarom bel ik nu 'al' op????

dus: eerst zegt iedereen dat het al aan staat, de app MijnKPN zegt dat het binnen een dag actief zal zijn (staat er dus al drie dagen nu); en nu krijg ik te horen dat het eigenlijk de 21ste zou worden, maar alla.... omdat ik zo 'zeur' zal het pakket in de loop van vandaag, 18-12-015, al aangezet worden.

Het zou kunnen natuurlijk, maar ik wil bovenstaande toch even delen met KPN en andere forumleden. 

Ik blijf 'zeuren' tot het in orde is, heb alle tijd.....

schreef op 16 dec '15 om 09:43uMarcia,

kreeg net sms dat ik compleet ben en zie inderdaad dubbele cijfers bij belminuten en mb's. Tv zenders ga ik later deze dag instellen.

bedankt!!!

Reageer