KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

  • 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11534 keer bekeken


Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Dick,

Wat jammer dat het zo moeilijk verliep, de activatie van KPN Compleet. Begrijp ik goed dat je inmiddels wel een goede aanmelding hebt gedaan, maar dat je nog steeds niet van de voordelen geniet? Wil je in dat geval reageren op het privébericht wat ik je zo ga sturen? Dan kijk ik de status voor je na. 

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mariska, goed dat je hier terecht bent gekomen. Al kwalijk dat de registratie voor Compleet zo moeilijk wordt gemaakt, als je een klacht erover indient, moet dat gewoon goed gaan. Daarom help ik je natuurlijk verder. Zijn de problemen wat betreft Compleet nu al wel opgelost? Anders help ik je daar ook bij. Reageer op mijn privébericht en ik duik er in.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Davidhanff, leuk dat je ons forum hebt gevonden!

Ik begin meteen met een vraag aan jou. Heb je een aanvraag voor KPN Compleet (dus een aantal voordelen en kortingen die je als KPN klant krijgt) gedaan of heb je een Alles-in-1 pakket aangevraagd als nieuwe klant? Ik vermoed dat laatste, op basis daarvan dan ook mijn antwoord. Als ik het fout heb, laat het vooral weten.

1. Je krijgt bij ons automatisch een vast nummer bij Alles-in-1. Wil jij een nummer overnemen vanaf een andere provider? Dan moeten we kijken of we dit aan kunnen passen voor je. Als je op dit moment geen vaste telefoon hebt, krijg je dus gratis een vast nummer. Je hoeft deze natuurlijk niet te gebruiken.
2. Je krijgt een brief met een Spotify code. Die krijg je nadat je vaste diensten zijn geactiveerd gewoon thuisgestuurd.
3. Het kan kloppen dat je dat in de voorwaarden niet ziet. Als je aan de voorwaarden van KPN Compleet voldoet, heb je daar natuurlijk gewoon recht op. Als Fox Sports niet direct geactiveerd is, dan kan je via het menu van interactieve tv zelf kiezen voor Fox Sports als Compleet zenderpakket. Heel makkelijk!

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd? Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @max-siem, goed dat je je vraag hier stelt! Gek dat je een foutmelding krijgt. Graag kijk ik voor je wat er aan de hand is. Reageer je op mijn privébericht ? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt nog geen reactie op mijn privébericht gegeven, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als je nog hulp nodig hebt, geef gerust een gil!
Reputatie 7
Badge +28
Ha @E.Kuijper, goed dat je aan de bel trekt. Wat gek dat de registratie niet gelukt is! Als je reageert op mijn privébericht , ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Het is een beetje sullig, maar ik ben er al achter waarom je niet Compleet kan worden: je bent al Compleet. Bij een verlenging wordt dit gelukkig gewoon meegenomen en hoef je je dus niet opnieuw aan te melden. Het lijkt dus allemaal voorspoedig te verlopen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Marjolein86 en @cindyva, dat is vreemd! Ik ga jullie hier natuurlijk mee helpen. Reageren jullie op het privébericht wat je zo van me krijgt? Dan controleer ik de aanmeldingen. Overigens gaat het inderdaad om het factuuradres bij KPN: dat deze anders is dan het adres waar jij nu bij de gemeente op staat ingeschreven, heeft er niets mee te maken gelukkig.
Reputatie 7
Badge +28
@Marjolein86 bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat de aanvraag wel loopt, maar nog niet 'gereed' gemeld kan worden omdat de vaste diensten nog niet actief zijn. Wat natuurlijk logisch is 😉. Ik ga er vanuit dat het allemaal in orde komt als je op je nieuwe adres bent aangesloten. Daarom is het inderdaad handig dat je een monteursafspraak maakt. Spotify kan je ook alvast aanmelden hoor! Ik hou het vanuit onze kant in de gaten.

@cindyva voor jou geldt hetzelfde. We hebben je Compleetregistratie in behandeling genomen, maar omdat je diensten nog niet actief zijn, kan het nog niet voltooid worden. Ik hou het even in de gaten, maar verwacht dat het in orde komt.

Voor beiden: veel plezier van de diensten en mocht ik nog iets voor jullie doen, weten jullie me te vinden.
Reputatie 3
Badge +1
Op kpn.com staat:

De voordelen van KPN Compleet

€ 5,- extra korting
Elke maand € 5,- extra korting op alle KPN Mobiel abonnementen op jouw adres

Een gratis zenderpakket naar keuze
Kies uit FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket

Dubbel zoveel data in de hele EU
Een verdubbeling van je bel-, sms- en databundel, met een Zorgeloos Mobiel abonnement

Gratis onderling bellen
Bel onbeperkt met alle KPN telefoonnummers op jouw adres

Onderling MB's delen
Deel je MB's met vrienden en familie op hetzelfde adres via de MijnKPN app

Nu krijg ik vanaf 11 juli het Internet en tv 4K pakket.
Maar daar zit het Plus pakket niet inbegrepen en kost €10 euro extra.
Dit vind ik erg vreemd omdat het volgens de voorwaarden van het kpn compleet programma er gratis bij gekozen kan worden.
Waarom is het nu niet meer gratis als je een nieuw abonnement afsluit en kpn compleet hebt?
Reputatie 3
Badge +1
joss1965 11 reacties 1 dag geleden
De keuze voor het gratis zenderpakket vanwege KPN Compleet maak je apart van je abonnement. Via Mijn KPN kun je straks doorgeven dat het Pluspakket gratis moet zijn..

Marcia_ Moderator 6651 reacties 7 uur geleden
Hallo @rene_1974, hele goede vraag stel je! Wat joss1965 zegt, klopt helemaal. Je kunt je apart aanmelden voor KPN Compleet . Je krijgt daar dan een bevestiging van, het duurt daarna enkele dagen voordat het verwerkt is. Mocht je nog hulp willen als je pakket actief is, weet je ons te vinden. Alvast veel plezier ervan!

Bedankt voor de reacties Joss1965 en Marcia_.
Ik heb al KPN compleet.
Als ik het goed begrijp kan ik straks, zodra het Internet en tv 4K pakket actief is, via Mijn KPN aangeven dat het Pluspakket gratis moet zijn?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Roos, 

Welkom op het forum en ik snap je verwarring hierin. Mijn vermoeden is dat de adreswijziging misschien nog niet in alle systemen goed heeft gestaan toen het werd aangevraagd. Het blijft techniek 😉. Gelukkig kan ik je hier wel bij helpen en ik stuur je zo een privébericht toe voor wat gegevens. Als je die wilt beantwoorden, dan ga ik ermee aan de slag! 

Met groet,

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hoi , 

De aanmelding is inderdaad niet helemaal goed gegaan. De aanvraag heb ik nogmaals voor je gedaan, zodat je zo snel mogelijk Compleet bent 🙂. Als je er nog vragen over hebt, laat het me vooral weten!  

Met groet,

Cindy 

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Lysbeth, 

Wat gek! Is het al een oud abonnement? Dat is het enige wat ik me kan bedenken, maar ik kijk het graag voor je na, dan hebben we het snelst duidelijkheid waar het door komt. Je ontvangt zometeen een privébericht met de vraag om gegevens. Als je deze wilt beantwoorden, dan duik ik erin voor je. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Lysbeth, 

Dank voor je gegevens. Heel gek dat je zo'n sms hebt ontvangen, daar je abonnement wel gewoon geschikt is om aan te melden voor KPN Compleet. Je aanvraag is nog in behandeling. Als je volgende week nog geen bevestiging hebt ontvangen, wil je dan aan de bel trekken? Er kunnen een aantal werkdagen overheen gaan. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Carlo, 

Dat is verwarrend! Goed dat je het aangeeft op het forum en natuurlijk kan ik dat voor je nakijken. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig en zometeen ontvang je een privébericht van me. Als je die wilt beantwoorden met je gegevens, dan ga ik kijken waar het fout gaat en hoe het opgelost kan worden 🙂

Met groet, 

Cindy 

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Lysbeth, 

Goed dat je het aangeeft bij me. Mijn collega's van de afdeling Compleet gaan je aanmelding handmatig verwerken. Heel rot dat het nog steeds niet orde is, zoals ik wel gehoopt had. Ik kom er morgen bij je op terug, hopelijk met goed nieuws 🙂

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Lysbeth, 

Op de postcode en het huisnummer dat je gestuurd hebt, zien we geen vast abonnement. Om deze reden kan de aanmelding niet gedaan worden. Ben je onlangs misschien verhuisd en dat dat bij ons nog niet goed in het systeem staat? 

Met groet, 

Cindy 

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Lysbeth, 

Dat is gek, dat het in je MijnKPN wel goed staat, maar achter de schermen nog niet. Wil je me je oude adresgegevens privé toesturen? Dan ga ik zorgen dat het goedkomt 🙂

Reputatie 7
Badge +24
@Lysbeth107; We hebben het voor elkaar achter de schermen met de adressen. Hier stond nog iets niet goed en mijn collega van de afdeling KPN Compleet heeft dit gewijzigd en geactiveerd. De bevestiging is nabij! 🙂 Dank voor je geduld hierin! 

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Lysbeth, 

Fijn om te lezen dat het nu gelukt is 🙂. Uiteraard graag gedaan en als er nog iets is; je weet ons te vinden! 

Reputatie 7
Badge +24
Top ! Nu kun je ook genieten van de voordelen, toch weer leuk iedere maand. Bedankt voor je bericht en we zien je graag terug! 

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Waar het 'm inzit, dat weet ik zo niet. Daar kan ik wel achterkomen en je ook helpen met de aanmelding. Beantwoord je hiervoor mijn privébericht? 

Reputatie 7
Badge +24
; ik heb geen bericht van je ontvangen. Ben je inmiddels aangemeld? Als ik nog wel iets kan doen, laat me dat dan vooral weten 🙂. Dan help ik je alsnog verder om Compleet te activeren! 

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Als ik het goed begrijp staan nu alle abonnementen op hetzelfde adres, klopt dat? Voor KPN Compleet dienen alle abonnementen op hetzelfde adres te staan. In dat geval kun je de aanmelding opnieuw doen. De verwerking een paar dagen en daarna kun je gebruik maken van KPN Compleet! 

Reageer