KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

• 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11435 keer bekeken

Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 1
Oké, alle compleet beloftes zijn uitgekomen. Niet te geloven. En toch waar.

merry xmas everybody!

Bartjepa schreef op 18 dec '15 om 11:30uMarcia,

Ik begin echt te denken dat er enkelen van jullie niet eerlijk zijn of onkundig, om een klant zó iets op de mouw te spelden:

gister gebeld en gechat met KPN, waarbij in beide gevallen echt beloofd werd het pluspakket aan te zetten, sterker nog: volgens het systeem staat het al aangevinkt en moet er ergens een storing zijn. Ik moest vanmorgen nog maar eens kijken: nee dus, geen pluspakket. Gebeld en gewacht en gewacht en uiteindelijk een absurd antwoord: ik moet eigenlijk niet zeuren want er staat 5 dagen voor het 'aanzetten' van het pluspakket ivm compleet, dus waarom bel ik nu 'al' op????

dus: eerst zegt iedereen dat het al aan staat, de app MijnKPN zegt dat het binnen een dag actief zal zijn (staat er dus al drie dagen nu); en nu krijg ik te horen dat het eigenlijk de 21ste zou worden, maar alla.... omdat ik zo 'zeur' zal het pakket in de loop van vandaag, https://tel:18-12-015, al aangezet worden.

Het zou kunnen natuurlijk, maar ik wil bovenstaande toch even delen met KPN en andere forumleden. 

Ik blijf 'zeuren' tot het in orde is, heb alle tijd.....

schreef op 16 dec '15 om 09:43uMarcia,

kreeg net sms dat ik compleet ben en zie inderdaad dubbele cijfers bij belminuten en mb's. Tv zenders ga ik later deze dag instellen.

bedankt!!!

Bartjepa schreef op 18 dec '15 om 11:30uMarcia,

Ik begin echt te denken dat er enkelen van jullie niet eerlijk zijn of onkundig, om een klant zó iets op de mouw te spelden:

gister gebeld en gechat met KPN, waarbij in beide gevallen echt beloofd werd het pluspakket aan te zetten, sterker nog: volgens het systeem staat het al aangevinkt en moet er ergens een storing zijn. Ik moest vanmorgen nog maar eens kijken: nee dus, geen pluspakket. Gebeld en gewacht en gewacht en uiteindelijk een absurd antwoord: ik moet eigenlijk niet zeuren want er staat 5 dagen voor het 'aanzetten' van het pluspakket ivm compleet, dus waarom bel ik nu 'al' op????

dus: eerst zegt iedereen dat het al aan staat, de app MijnKPN zegt dat het binnen een dag actief zal zijn (staat er dus al drie dagen nu); en nu krijg ik te horen dat het eigenlijk de 21ste zou worden, maar alla.... omdat ik zo 'zeur' zal het pakket in de loop van vandaag, https://tel:18-12-015, al aangezet worden.

Het zou kunnen natuurlijk, maar ik wil bovenstaande toch even delen met KPN en andere forumleden. 

Ik blijf 'zeuren' tot het in orde is, heb alle tijd.....

schreef op 16 dec '15 om 09:43uMarcia,

kreeg net sms dat ik compleet ben en zie inderdaad dubbele cijfers bij belminuten en mb's. Tv zenders ga ik later deze dag instellen.

bedankt!!!

Reputatie 7
Badge +27
Dag Clement, welkom op het forum!

Vervelend dat het nu al twee keer fout is gegaan. Ik ga uitzoeken waardoor dit wordt veroorzaakt en vervolgens een nieuwe aanmelding regelen. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd, kun je daar op reageren?

Reputatie 7
Badge +27
: Ik heb nog geen reactie van je gezien! Is de aanmelding alsnog gelukt? :)

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Wij hebben sinds gisteren een abonnement op KPN internet en bellen en een mobiel abonnement bij Hi,

toch kreeg ik net een afwijzing voor KPN compleet, hoe kan dat?

beiden gaan van hetzelfde rekeningnummer en hetzelfde adres!

graag uw reactie!

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Faffie, welkom op het forum! Vervelend dat je een afwijziging kreeg 😞 Dit gebeurt alleen als er toch ergens iets niet overeenkomt tussen de vaste gegevens en de mobiele gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en er zit een verschil in de adressen van het mobiele abonmement.

Mobiele abonnementen hebben een contractantadres en een factuuradres. Beide van deze moeten overeenkomen met het adres waarop de vaste diensten geleverd worden. In jouw geval komt het adres van de contractant wel overeen, maar is het factuuradres anders.

Dit kun je in je MijnKPN omgeving aanpassen onder het kopje Gegevens. Als je daarna Compleet opnieuw aanvraagt gaat het wel goed!

Hoi!

Ik heb zojuist een email ontvangen staat dat mijn aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt (mijn aanmelding voldoet niet aan de voorwaarden). Daarentegen is het onlangs wel gelukt 20 euro aansluitkosten af te schrijven :)

Mijn KPN Totaal-abonnement zou rond 30 januari moeten ingaan (de precieze datum is me ontschoten).

Faffie schreef op 31 dec '15 om 17:19uWij hebben sinds gisteren een abonnement op KPN internet en bellen en een mobiel abonnement bij Hi,

toch kreeg ik net een afwijzing voor KPN compleet, hoe kan dat?

beiden gaan van hetzelfde rekeningnummer en hetzelfde adres!

graag uw reactie!

Inmiddels is het helemaal opgelost!

Er bleek ergens in het systeem nig een oud woonadres, dat is inmiddels veranderd!

Reputatie 7
Badge +23
Top ! Nu kun je ook genieten van de voordelen, toch weer leuk iedere maand. Bedankt voor je bericht en we zien je graag terug! 

Reputatie 1
Hoi emweeeeetc

mijn ervaring was dezelfde: de 20 euri werden vrij vlot na aanmelden afgeschreven. Maar Compleet hing echt af van de werkelijke aansluitdatum van mijn nieuwe mobiele abonnement. Maar het werkt!

kun je in de tussentijd checken of de adressen bij je Tv/internet-abo en je nieuwe mobielabo PRECIES gelijk zijn. Daar gaat het nogal eens fout.....

emweeeeeeeeee schreef op 13 jan '16 om 15:32uHoi!

Ik heb zojuist een email ontvangen staat dat mijn aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt (mijn aanmelding voldoet niet aan de voorwaarden). Daarentegen is het onlangs wel gelukt 20 euro aansluitkosten af te schrijven Smiley Vrolijk

Mijn KPN Totaal-abonnement zou rond 30 januari moeten ingaan (de precieze datum is me ontschoten).

Als ik écht ga zitten muggenziften, klaarblijkelijk niet: in de factuur voor mijn mobiele abonnement ontbreekt een punt na de voorletter.

Bartjepa schreef op 13 jan '16 om 15:57uHoi emweeeeetc

mijn ervaring was dezelfde: de 20 euri werden vrij vlot na aanmelden afgeschreven. Maar Compleet hing echt af van de werkelijke aansluitdatum van mijn nieuwe mobiele abonnement. Maar het werkt!

kun je in de tussentijd checken of de adressen bij je Tv/internet-abo en je nieuwe mobielabo PRECIES gelijk zijn. Daar gaat het nogal eens fout.....

Ik heb zojuist een email ontvangen staat dat mijn aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt (mijn aanmelding voldoet niet aan de voorwaarden). Daarentegen is het onlangs wel gelukt 20 euro aansluitkosten af te schrijven Smiley Vrolijk

Reputatie 1
Gaat vooral om straatadres, dacht ik.

emweeeeeeeeee schreef op 13 jan '16 om 16:01uAls ik écht ga zitten muggenziften, klaarblijkelijk niet: in de factuur voor mijn mobiele abonnement ontbreekt een punt na de voorletter.

Bartjepa schreef op 13 jan '16 om 15:57uHoi emweeeeetc

Gaa

Hallo,

KPN compleet aanmelding is mislukt ondanks dat de adres gegevens juist zijn.

Wat kunnen we doen om dit wel te doen slagen?

mvg

Geert

Reputatie 7
Badge +27
: Dat is raar, ik ga dit voor je nakijken en oplossen. Kun je mij in een privébericht jouw adresgegevens en 06-nummer(s) sturen?

Hallo,

Ik kreeg zojuist een mail dat mijn aanmelding voor kpn compleet niet gelukt is.

Dit vind ik vrij bijzonder aangezien bepaalde mobiele voorwaarden al wel actief zijn.

Mijn adres gegevens kloppen volgens mij ook.

Kan iemand mij helpen?

Ronald

Goedemiddag,

Dinsdag mijn telefoonabonnement verlengd en een televisie/internet abonnement afgesloten. In de kpn winkel zijn direct de adressen gelijk getrokken. Toch het bericht dat KPN compleet niet mogelijk is. Televisie/internet gaat volgende maand pas is, maar volgens de kpn-medewerker maakte dat niet uit. Ik hoor graag waar het aan ligt.

Vriendelijke groet,

Tessa

Reputatie 7
Badge +27
Hey Ronald, Tessa, welkom op het forum! Ik kijk dit graag voor jullie beiden na. Jullie krijgen elk een privébericht van me. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag :)

Als gezin nu KPN Alles in 1 aangevraagd omdat men bezig is met aanleggen glasvezel.

Zelf heb ik KPN mobiel abonnement.

SMS op mobiel ontvangen dat ik nu wel compleet ben.

Mail privé ontvangen dat aanmelden compleet niet gelukt is.

Als gezin bevestiging ontvangen dat we nu "over" kunnen terwijl GLASVEZEL kastje pas eind van de maand wordt aangelegd en we in aanvraagformulier van de KPN contactpersoon bij aanvraag een overstapdatum van 15-4-2016 afgesproken.

ik snap het niet meer

Reputatie 7
Badge +21
Hoi HilS5mini,

Ik kijk graag voor je na hoe de situatie nu precies is!

Stuur me een reactie op m'n privébericht en ik help je verder.

Koen schreef op 8 feb '16 om 17:45uHoi HilS5mini,

Ik kijk graag voor je na hoe de situatie nu precies is!

Stuur me een reactie op m'n privébericht en ik help je verder.

Prive bericht gestuurd

Dag,

Kreeg een mail dat de aanmelding KPN compleet niet gelukt is. De abonnementen voldoen niet aan de voorwaarden ?!?. Link naar voorwaarden werkt niet.

De korting die ik op mijn mobiele abonnement kreeg is al in werking. Alle gegevens kloppen. Kan iemand me vertellen wat het probleem is?

Reputatie 7
Badge +15
fvenhorst schreef op 8 feb '16 om 20:41uDag,

Kreeg een mail dat de aanmelding KPN compleet niet gelukt is. De abonnementen voldoen niet aan de voorwaarden ?!?. Link naar voorwaarden werkt niet.

De korting die ik op mijn mobiele abonnement kreeg is al in werking. Alle gegevens kloppen. Kan iemand me vertellen wat het probleem is?

Je kan ook telefonisch het activeren, bel gerust naar de klantenservice en meld dat het via de site is foutgegaan. Ze kunnen het je vast uitleggen.

Reputatie 7
Badge +27
Dag , welkom op het forum!

Goed dat je meldt dat de link het niet doet, ik geef het door. Vaak is de oorzaak dat de adresgegevens niet overeenkomen, of dat een aanvraag (meestal het vaste abonnement) administratief nog niet helemaal klaar is. Dat duurt soms een paar dagen langer de technische oplevering. Als je wel de mobiele korting krijgt kan het zijn dat er iets anders fout gaat. Ik kijk dit voor je na, hiervoor heb ik je een privébericht gestuurd!

Beste,

Vandaag heb ik samen met KPN klantenservice telefonisch voor de 3e keer KPN Compleet aangemeld. Vandaag voor de 3e keer een e-mail gehad dat de aanvraag is mislukt.

Gr. Marco

Reputatie 7
Badge +27
Dat lijkt me bijzonder frustrerend, Marco. Goed dat je dit hier komt melden, welkom! Als de aanmelding wordt afgewezen is er altijd een of andere reden voor. Het is alleen niet altijd voor de klant goed duidelijk welke dat is. Daar kan ik je mee helpen. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik hier nakijken waarom het wordt afgewezen. En wat we kunnen doen om het wel goed te laten gaan.

Reageer