KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

  • 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11480 keer bekeken


Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; is het gelukt? Als je nog hulp nodig hebt, laat me dat dan vooral weten 🙂

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum . Wat leuk dat je nu ook een alles-in-1 pakket hebt van ons. Ik ga voor je nakijken waar het door komt dat je Compleet nog niet actief is. Is je alles-in-1 pakket al wel actief? Als je mijn privébericht beantwoord, dan help ik je verder!

Reputatie 7
Badge +24
; is het inmiddels gelukt? Ik heb geen bericht meer van je gehad. Als je mijn hulp nog wel nodig hebt, laat me dan dan even weten. Dan help ik je verder! 

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Je hebt je eigen bericht gequoot hierboven zie ik, dus wij hebben je gegevens nog niet. 

Heb je ook een mobiel abonnement van KPN? Deze heb je namelijk nodig om je aan te melden voor KPN Compleet

Reputatie 7
Badge +24
Is het inmiddels via een andere weg gelukt ? Ik heb geen bericht van je ontvangen. Als je nog wel hulp nodig hebt, stuur dan je gegevens nog even toe. Dan help ik je verder! 

Reputatie 7
Badge +24
Hi Isabelle, we haven't received a private message. Do you still need help? 

Reputatie 7
Badge +24
Hi @DMKats, fijn dat je je gegevens naar Paul hebt gestuurd. Ik neem het even over.

Je abonnement komt niet in aanmerking voor KPN Compleet, doordat het een abonnement is van voor 15 oktober 2012. Wanneer je deze zou verlengen, dan kom je wel in aanmerking voor KPN Compleet. Meer informatie hierover vind je in je inbox.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Astrid, welkom op het forum en ook als klant! We hebben een beetje een hobbelige start als ik het zo lees met de onduidelijkheden, wat jammer! Ik ga je hierbij helpen, daar hoef je niet voor te chatten of te bellen 🙂.

Ik wil graag wat gegevens van je hebben dan kijk ik naar je aanvraag voor KPN Compleet en hoe het nu precies zit met de monteur. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
Reputatie 7
Badge +24
Prima, ik zie je bericht tegemoet! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Astrid, ik heb nog geen bericht gezien. Kan dat kloppen? Als je je gegevens nog even stuurt, dan kijk ik na waar het misgaat.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Daniëlle, welkom op het forum en wat leuk dat je klant bij ons wordt! Je kunt Compleet aanvragen zodra je mobiele nummer actief is. De voordelen voor het mobiele gedeelte gaan dan na bevestiging in en dan ontvang je per 30 juni ook de voordelen voordelen voor het vaste gedeelte. Het aanvragen van KPN Compleet kun je zelf online doen. Heb je zo voldoende informatie van me?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Sanne bes, goed dat je hier het probleem meldt.

Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik op onderzoek uit!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Bastianb, welkom op het forum. Ik kan 2 redenen bedenken waarom ze (nog) geen verdubbeling heeft.

- Ze heeft nog een (heel) oud abonnement waarbij het niet geldt. (Voorwaarden Compleet )
- De aanmelding is niet goed gegaan.

Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Bastianb dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als je toch nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @DMKats, welkom! Dat is apart. Ik zoek het graag voor je uit. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Yvonne,

Welkom op het forum! Zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant en de 06-nummer(s) waar het om gaat willen doorsturen in privébericht? Dan kijk ik de status voor je na :)

Reputatie 7
Badge +27
Hoi burg3hoek,

Zou je me in privébericht je postcode, huisnummer, mobiele nummer(s) en naam contractant willen doorsturen? Dan kijk ik het voor je na!
 

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Willemijntje,

Welkom op het forum! Je hoort, als je je aanmeld voor Compleet, bevestiging te krijgen. Als je een mobiel toestel hebt aangemeld door te sms'en, krijg je die bevestiging per sms, als je het via de website of de klantenservice hebt gedaan krijg je een e-mail. Heb je ook een bevestiging gekregen?

Reputatie 7
Badge +27
Hallo

Privéberichten ontvang je op het forum zelf. Je kunt ze hier terugvinden. Als je zou willen reageren op mijn bericht daar, dan kom ik hier zo snel mogelijk bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Nollie,

Ik heb je privébericht ontvangen en zojuist beantwoord!

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Faffie, welkom op het forum! Vervelend dat je een afwijziging kreeg 😞 Dit gebeurt alleen als er toch ergens iets niet overeenkomt tussen de vaste gegevens en de mobiele gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en er zit een verschil in de adressen van het mobiele abonmement.

Mobiele abonnementen hebben een contractantadres en een factuuradres. Beide van deze moeten overeenkomen met het adres waarop de vaste diensten geleverd worden. In jouw geval komt het adres van de contractant wel overeen, maar is het factuuradres anders.

Dit kun je in je MijnKPN omgeving aanpassen onder het kopje Gegevens. Als je daarna Compleet opnieuw aanvraagt gaat het wel goed!

Reputatie 7
Badge +27
Hey Ronald, Tessa, welkom op het forum! Ik kijk dit graag voor jullie beiden na. Jullie krijgen elk een privébericht van me. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag :)

Reputatie 7
Badge +27
Dat lijkt me bijzonder frustrerend, Marco. Goed dat je dit hier komt melden, welkom! Als de aanmelding wordt afgewezen is er altijd een of andere reden voor. Het is alleen niet altijd voor de klant goed duidelijk welke dat is. Daar kan ik je mee helpen. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik hier nakijken waarom het wordt afgewezen. En wat we kunnen doen om het wel goed te laten gaan.

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Arthur, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je wel eens duidelijkheid wilt.

Het 4G Buitengebied valt onder de mobiele kant van KPN qua systemen e.d. en dus ook voor Compleet. Je kunt al Compleet worden met twee mobiele abonnementen, maar hoe meer diensten je hebt, hoe meer voordelen :)

Ik kijk graag voor je na hoe het nu eigenlijk zit met jouw Compleet aanmelding. Reageer op mijn privébericht, dan zoek ik het uit!

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Hans, welkom op het forum! Het overeenkomen van bankrekeningnummer is niet noodzakelijk. Wel moet het factuuradres gelijk zijn aan het hoofdadres. Controleer dat nog even in je MijnKPN. Als dat ook goed zit, reageer op mijn privébericht, dan kijk ik hier verder.

Bob, jij ook welkom op het forum! Het is tegenwoordig mogelijk om alvast Compleet aan te vragen terwijl de vaste diensten nog niet geleverd zijn. Wel gebeurt het dan af en toe dat er een bevestiging komt waarin staat dat het niet gelukt is terwijl de aanvraag wel netjes doorloopt. Ik controleer dit graag voor je. Reageer je op m'n privébericht?

Reageer