KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

• 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11480 keer bekeken

Toon eerste bericht

214 reacties

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Same here. KPN Compleet niet gelukt om aan te melden. Heb nu het factuuradres aangepast. Zou het verschil echt in kapitalen kunnen zitten?? Toevoeging van huisnummer bij mob in blokletters en bij internet in kapitalen. Na ja, nu aangepast. Maar wat is het vervolg?

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Waar het 'm inzit, dat weet ik zo niet. Daar kan ik wel achterkomen en je ook helpen met de aanmelding. Beantwoord je hiervoor mijn privébericht? 

Reputatie 7
Badge +24
; ik heb geen bericht van je ontvangen. Ben je inmiddels aangemeld? Als ik nog wel iets kan doen, laat me dat dan vooral weten 🙂. Dan help ik je alsnog verder om Compleet te activeren! 

Goedemorgen,

Ik probeer zojuist het nieuw overgezette telefoonnummer van mijn vriendin toe te voegen aan mijn KPN compleet verzameling mobiele abo's. 

Het gaat hier om een nummer met nummerbehoud nummer vanaf telfort naar KPN die vandaag is omgezet.

Ik krijg een foutmelding namelijk

Gefeliciteerd, je geniet al van KPN Compleet!

Het lijkt er op dat je meer producten wilt aanmelden.

Op basis van de ingevoerde gegevens kunnen we dat helaas niet.

Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn:

1. We herkennen het mobiele nummer dat je op hebt gegeven niet als het al eerder aangemelde nummer.
  2. Als je producten voor thuis (internet/tv/bellen) wilt toevoegen, geef dan twee mobiele nummers op die voor KPN Compleet zijn geregistreerd.
Controleer je gegevens en doe de check nogmaals.

Wat kan ik doen om compleet alsnog te regelen? Ik heb het zsm nodig want ik wil graag data overhevelen naar het nieuwe nummer.

dank!

Badge +5
, Leuk dat je vriendin ook bij de KPN Compleet familie komt! Wat vreemd dat je die melding krijgt. Het is toch niet toevallig het 11e abonnement he ;) (De max is 10 namelijk:p) Ik kijk het graag voor je na!

Kun je op mijn privébericht reageren met het postcode, huisnummer en het mobiele nummer van je vriendin?

Grietje_ schreef op 27 feb '16 om 11:08u@Decypher, Leuk dat je vriendin ook bij de KPN Compleet familie komt! Wat vreemd dat je die melding krijgt. Het is toch niet toevallig het 11e abonnement he Smiley Knipoog (De max is 10 namelijkSmiley Tong) Ik kijk het graag voor je na!

Kun je op mijn privébericht reageren met het postcode, huisnummer en het mobiele nummer van je vriendin?

Hallo , dank voor je bericht.. intussen is alles al 'vanzelf' op zijn pootjes terecht gekomen.. mijn ongeduld was hier het grootste probleem ben ik bang.

Overigens complimenten voor de snelle en probleemloze overgang van een andere provider naar KPN!

Badge +5
Top! #geduldiseenschonezaak En bedankt voor het compliment! 😃 #makesmyday

Hallo,

Gister heb ik bij een KPN winkel KPN compleet aangevraagd coor mijn nieuwe woning waar ik over enkele weken naar ga verhuizen (in een andere stad). Nu ik kreeg ik daar vanochtend een mail dat de aanmelding niet is gelukt. Ik zag dat in mijn nieuwe adresgegevens het huisnummer niet klopte en heb dit aangepast. Moet ik hiervoor nog verdere acties ondernemen? En maakt het uit dat ik nu nog voor een aantal weken op een ander adres woon in een andere stad? 

Graag hoor ik van u wat er fout is gegaan en of ik nog verdere acties moet ondernemen. 

Groet,

Harm

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Als ik het goed begrijp staan nu alle abonnementen op hetzelfde adres, klopt dat? Voor KPN Compleet dienen alle abonnementen op hetzelfde adres te staan. In dat geval kun je de aanmelding opnieuw doen. De verwerking een paar dagen en daarna kun je gebruik maken van KPN Compleet! 

Reputatie 7
Badge +24
; is het gelukt? Als je nog hulp nodig hebt, laat me dat dan vooral weten 🙂

Hi KPN,

Afgelopen vrijdag heb ik een Alles-in-1 abonnement afgesloten in de KPN shop. Daardoor zou ik kunnen profiteren van allerlei voordelen van KPN compleet. Ik heb een orderbevestiging ontvangen maar een dag later kreeg ik een mail met dat mijn aanmelding voor KPN Compleet is mislukt. Kunnen jullie mij helpen en vertellen wat er mis is gegaan? Ik heb de adressen al gecontroleerd en die staat goed op de bevestiging.

Groetjes Chantalle 

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Chantalle, welkom op het forum. Wat leuk dat je een Alles-in-1 pakket hebt besteld bij ons! Graag kijk ik voor je wat er mis is gegaan bij het aanmelden voor KPN Compleet. Reageer daarvoor op m'n privébericht :)

Cindy_ schreef op 18 mar '16 om 13:43u@HarmvH; is het gelukt? Als je nog hulp nodig hebt, laat me dat dan vooral weten Smiley Vrolijk

Uiteindelijk ben ik even terug gegaan naar de KPN vestiging en heb nog even telefonisch contact gehad met de service desk, maar nu lijkt het opgelost!

Reputatie 7
Badge +24
; gelukkig! Bedankt voor je bericht erover! Welkom bij de Compleet club 😉

Kreeg net het bericht dat mijn aanmelding voor KPN kompleet niet gelukt was. Mijn adres en factuur gegevens kloppen echter gewoon.

Wat moet ik nu doen?

Badge +5
Hi , ik kijk graag voor je na waarom het niet lukt. Ik stuur je daarom een privébericht waarin ik je gegevens vraag om dit verder na te kijken. Dan ga ik voor je aan de slag!

Op 20 februari heb ik een Alles-in-1 glasvezel abonnement aangevraagd bij KPN dat in is gegaan per 25 maart. Ook heb ik op 20 februari een aanvraag gedaan voor KPN compleet (Alles-in-1 naast de al twee geregistreerde telefoonnummers van mij en mijn vriendin op ons adres).

Ik heb op 21 februari een bevestiging van gekregen dat dit KPN compleet binnen 4 werkdagen in zou gaan, maar tot op heden nog geen bevestiging ontvangen. Ook niet nu, ruim 4 werkdagen na de start van het abonnement. Het is ook niet in MijnKPN zichtbaar. Graag hoor ik wat hier aan gedaan kan worden.

Daarnaast (iets dat hier niet direct mee te maken heeft) zie ik in MijnKPN en op mijn facturen geen vermelding van de tijdelijke 100/100 Mbit en Pluspakket actie bij het afsluiten van mijn abonnement. Deze pluszenders werken ook niet en ook de 100/100 Mbit lijkt niet te worden gehaald terwijl er gezien de vorige aanbieder zeker 50/50 mbit gehaald moet kunnen worden. Mogelijk is ook hier in de administratie iets niet geheel kloppend.

Graag hoor ik wat jullie en/of ikzelf hier aan kan doen.

Reputatie 7
Badge +27
Hey , welkom op het forum! Compleet hoort binnen een week actief te zijn, het is goed dat je aan de bel trekt.

Deze problemen hebben misschien wel met elkaar te maken. De oplossing moet vanuit ons komen, ik maak dit graag voor je in orde. Reageer je op mijn privébericht? Zodra ik je adresgegevens heb ontvangen controleer ik wat hier mis gaat!

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Goedemorgen,

Ik ben vanaf gister naast mijn mobiele abonnement ook kpn alles in 1 standaard gaan gebruiken.

Gister avond kreeg ik een mail dat de aanmelding niet gelukt is, de aangemelde abonnementen voldoen niet aan KPN Compleet staat erbij.

Ik heb hierna even mijn gegevens gechecked maar deze staan op hetzelfde adres, dit is ook tijdens de aanmelding (telefonisch) aangepast volgens mij.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum . Wat leuk dat je nu ook een alles-in-1 pakket hebt van ons. Ik ga voor je nakijken waar het door komt dat je Compleet nog niet actief is. Is je alles-in-1 pakket al wel actief? Als je mijn privébericht beantwoord, dan help ik je verder!

Reputatie 7
Badge +24
; is het inmiddels gelukt? Ik heb geen bericht meer van je gehad. Als je mijn hulp nog wel nodig hebt, laat me dan dan even weten. Dan help ik je verder! 

Hallo,

Ik kreeg de melding dat mijn aanmelding bij KPN Compleet mislukt is.

Dat heeft misschien te maken met het feit dat ik al 5 of misschien zelfs 6 keer een aanvraag heb gedaan, op jullie initiatief.

De 1e 2 aanvragen waren fout gedaan, waardoor ze geannuleerd zijn.

De volgende aanvragen zijn volledig ingevuld maar iedere keer blijven deze hangen bij jullie intern op een Wachten code.

Dan beginnen ze weer opnieuw en gaat het weer fout.

Het gevolg is dat ik al 5 uur met medewerkers van jullie aan de telefoon heb gezeten.

Het emailadres, welke ik graag bij KPNmail.nl zou willen hebben, ondertussen in gebruik is door een GEANNULEERDE order.

Ik mijn anulering bij Ziggo al door heb gekregen, maar nog geen bevestiging van KPN heb gekregen.

Ik weliswaar een goede aanbieding heb gekregen, ook als goedmaker voor alle problemen, maar er nog steeds geen definitieve doorvoer is geweest.

Bij één of meerdere van die aanvragen is ook de KPN compleet aanvraag gedaan, door 1 van jullie medewerkers.

Ik heb geduld, maar hoe lang nog?

Ik wordt goed te woord gestaan en ben nog niet ontevreden, maar dat punt is nu niet ver meer verwijderd, helaas.

Ik hoor u graag, ik ben toch wel heel benieuwd naar de uiteindelijke oplossing.

MVG,

Arco

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Wat spijtig dat je overstap naar KPN niet zonder hobbels lijkt te gaan. Graag zoek ik voor je uit wat er precies misgaat. Reageer je daarvoor op m'n privébericht

Ik word er een beetje moe van.

Ik heb elf berichten van Bob Mols in mijn mailbox, waarin hij juichend meldt dat ik compleet ben (dat idee had ik al voor ik KPN kende) om een paar uur later in zak en as te melden dat ik niet compleet ben. En weer wél! O nee, tóch niet! Gevolgd door halve dagen aan de telefoon met helpdeskmedewerkers die zeggen dat KPN Buitengebied niet onder mobiel internet valt zodat KPN Buitengebied en mijn GSM samen voldoende zijn om me compleet te maken. En dus stuurt Bob me weer een blij bericht. Gevolgd door een overzicht van mijn KPN Buitengebied dat stelt dat ik geen 100 maar 50 GB data krijg omdat ik niet compleet ben. Klopt zegt 0402, het is een mobiele aansluiting. Nee, we kunnen niet doorverbinden. Waarna Bob me weer mailt omdat hij heeft gezien dat ik mijn KPN compleet wil uitbreiden en daar wordt hij zo blij van...

ik heb juist een Internet Instap verbinding van 1mbit/sec genomen om de data verdubbeld te krijgen, ik betaal dus € 82,50 per maand om 100 Gb data te krijgen. Ik zou het leuk vinden als KPN de moeite neemt klanten die dergelijke onzinnige bedragen betalen op zijn minst een beetje met rust te laten. Bob heeft vast meer te doen. En ik ook.

Overigens stond zojuist de monteur op de stoep waarvan 0402 gisteren zei dat die niet in de planning stond omdat de lijn niet voor de 24e actief kon worden gemaakt. Het is nu de 19e, de lijn is actief en de monteur kwam gewoon op de afgesproken datum waarop ik hem niet meer verwachtte...

Zoals ik al zei, ik word er een beetje moe van. 

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Arthur, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je wel eens duidelijkheid wilt.

Het 4G Buitengebied valt onder de mobiele kant van KPN qua systemen e.d. en dus ook voor Compleet. Je kunt al Compleet worden met twee mobiele abonnementen, maar hoe meer diensten je hebt, hoe meer voordelen :)

Ik kijk graag voor je na hoe het nu eigenlijk zit met jouw Compleet aanmelding. Reageer op mijn privébericht, dan zoek ik het uit!

Reageer