KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

• 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11320 keer bekeken

Toon eerste bericht

214 reacties

Geachte,

Ik heb in de winkel door een verkoper, internet en televisie afgesloten.
Zij heeft mij daar dan ook voor aangemeld.

8 juni zou dit allemaal worden aangesloten door een monteur.

Echter heb ik nu een melding in mijn mail gekregen dat de aanmelding is mislukt?

Ik heb mijn gegevens gecontroleerd hier zit de fout dan ook niet.

Kunt u mij meer informatie geven hierover?

Ik verneem graag van u.

Vgerrits schreef op 25 apr '16 om 09:10uGeachte,

Ik heb in de winkel door een verkoper, internet en televisie afgesloten.
Zij heeft mij daar dan ook voor aangemeld.

8 juni zou dit allemaal worden aangesloten door een monteur.

Echter heb ik nu een melding in mijn mail gekregen dat de aanmelding is mislukt?

Ik heb mijn gegevens gecontroleerd hier zit de fout dan ook niet.

Kunt u mij meer informatie geven hierover?

Ik verneem graag van u.

De reactie is naar een zekjere @roosk gelinked?

Dit is erg verwarrend.

Heeft u wel de juiste gegevens?

Ik verneem graag van u

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum ! Je hebt je eigen bericht gequoot hierboven zie ik, dus wij hebben je gegevens nog niet. 

Heb je ook een mobiel abonnement van KPN? Deze heb je namelijk nodig om je aan te melden voor KPN Compleet

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum. 

Vorige week heb ik een alles in 1 pakket besteld. Daarbij werd automatisch KPN Compleet geactiveerd. Echter is de aanmelding nu afgekeurd. Ik heb geen idee waar het probleem zou kunnen zitten.

De adressen van mijn mobiele abonnement en het aangevraagde pakket zijn het zelfde.

Groetjes,

Hugo

Hugo_ schreef op 14 apr '15 om 18:00uWaarom is mijn aanmelding voor KPN Compleet niet gelukt?

Heb je minimaal een KPN Mobiel of Hi abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel, zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de KPN Compleet voordelen als er twee abonnementen van KPN of Hi zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, dan raden wij aan als eerste je adresgegevens te controleren.

De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

hallo een kpn medewerkere heeft samen met mij via de telefoon het abonnement afgsloten toen was er geen probleem en nu krijg ik een mail dat ik geen recht heb op kpn compleet??

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @hcwarbout en @janneke1984, allebei welkom op het forum! Vervelend dat de aanvraag voor KPN Compleet is afgewezen. Graag zoek ik uit waarom dit het geval is en los ik dit op 🙂 Ik heb jullie beiden een privébericht gestuurd. Reageer daar op, dan ga ik aan de slag!

Reputatie 7
Badge +23
Is het inmiddels via een andere weg gelukt ? Ik heb geen bericht van je ontvangen. Als je nog wel hulp nodig hebt, stuur dan je gegevens nog even toe. Dan help ik je verder! 

Cindy_ schreef op 29 apr '16 om 09:57uIs het inmiddels via een andere weg gelukt @Vgerrits? Ik heb geen bericht van je ontvangen. Als je nog wel hulp nodig hebt, stuur dan je gegevens nog even toe. Dan help ik je verder! 

Beste Cindy,

Ik gooi liever niet hier mijn prive gegevens openbaar. 
Is er een mogelijkheid om dit in een prive bericht te doen?

Grt

Vincent

Reputatie 7
Badge +21
Dag Vincent, welkom op het forum! Balen dat jij ook een mail hebt gekregen met de mededeling dat de KPN Compleet aanmelding mislukt is.

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je hier verder mee!

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Vincent, ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er daarom vanuit dat je het op een andere manier opgelost hebt 🙂 Als er nog iets is weet je me te vinden!

Gisteren de melding ontvangen dat vanwege ongelijke adressen KPN Compleet instellen niet lukt. Alles gecheckt, adressen kloppen van twee mobiele nummers en het nieuwe Standaard in 1 pakket. Het enige verschil is dat betalingen vanaf verschillende bankrekeningen geschieden.

Graag uw hulp hierbij hoe dit komt. Alvast dank!

Hallo,

14 april heb ik telefonisch Alles-In-Een standaard afgesloten. Vandaag kreeg ik een e-mail dat de aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt. Beide adressen zijn correct, dus ik snap niet waarom de aanvraag niet is gelukt. Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn internet, telefoon en tv-abonnement nog niet in zijn gegaan (26 mei pas) en dat daarom KPN compleet nog niet kan worden geactiveerd. Zouden jullie dit na willen kijken?

Groeten,

Bob de Vos

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Hans, welkom op het forum! Het overeenkomen van bankrekeningnummer is niet noodzakelijk. Wel moet het factuuradres gelijk zijn aan het hoofdadres. Controleer dat nog even in je MijnKPN. Als dat ook goed zit, reageer op mijn privébericht, dan kijk ik hier verder.

Bob, jij ook welkom op het forum! Het is tegenwoordig mogelijk om alvast Compleet aan te vragen terwijl de vaste diensten nog niet geleverd zijn. Wel gebeurt het dan af en toe dat er een bevestiging komt waarin staat dat het niet gelukt is terwijl de aanvraag wel netjes doorloopt. Ik controleer dit graag voor je. Reageer je op m'n privébericht?

Kunnen wij je helpen?

Volgens mij zijn de adresgegevens consistent. Ik snap niet om welke reden de aanmelding voor KPN Compleet niet lukt.

Kunt u s.v.p. contact met mij opnemen?

Mvrgr,

Floris B. van Kolfschoten

Reputatie 7
Badge +27
: We llijken je bericht over het hoofd te hebben gezien, excuses voor de late reactie! Nog een verlaat welkom op het forum 🙂 Ik help je hier graag mee verder. Kun je daarvoor op mijn privébericht reageren?

Hi KPN Klantenservice,

I registered for a KPN Compleet offer 3 days ago in the KPN shop in Leiden. 1 day later, I have received an e-mail fro KPN saying that my registration is not complete yet. I went to the shop again and they realized they forgot to add my client number in the system, and tols me this time it should work.

However, 1 day later I received again a mail containing the same "Uw aanmelding voor KPN Compleet is niet gelukt". I checked again if the information I gave was correct, which is the case.

Could you please help me on that topic? I unfortunately do not have the time to go to the shop again within the next days and this delayed the activation of internet at home and on my mobile phone, which is rather inconvenient.

Thank you very much in advance!

Kind regards,

Isabelle

Reputatie 7
Badge +27
Hi Isabelle, welcome to the forum! Sorry to hear the Compleet registration isn't going well. I can check this for you. Reply to the private message you'll get from me and we'll get this sorted :)

Reputatie 7
Badge +23
Hi Isabelle, we haven't received a private message. Do you still need help? 

Goedemiddag,

Ook mijn aanvraag voor KPN Compleet is helaas niet gelukt. Ik heb nu alleen een mobiel abonnement: **********, en heb op 23 juni telefonisch met een collega een aanvraag ingediend voor KPN Compleet. Alles leek toen goed te zijn gegaan, maar op 24 juni heb ik toch een mail gekregen dat de aanvraag niet is gelukt, terwijl de adressen wel overeenkomen. Graag zsm hulp gevraagd hierbij!

Alvast bedankt.

Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy
Hallo,
Vrijdag 1 juli heb ik na een telefonische aanbieding een alles in 1 pakket en kpn compleet pakket afgesloten. Hierbij maken wij de overstap van ziggo naar KPN. Nu kreeg ik vandaag een mail dat de aanmelding van KPN compleet niet gelukt is. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Groetjes sanne
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Sanne bes, goed dat je hier het probleem meldt.

Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik op onderzoek uit!
Goedemorgen,

Ik heb 24 juli een KPN Alles-in-1 Standaard pakket besteld voor het huis waar mijn vrouw en ik 1 september de sleutel van krijgen.
Ik kreeg diverse mails met de status van de bestelling, waaronder een mail over de aanvraag voor KPN compleet.

Nu heb ik op dit moment al KPN compleet omdat ik momenteel nog bij mijn ouders woon en er op dat adres KPN Compleet actief is. Mijn vrouw heeft dit echter niet terwijl ze op hetzelfde adres woont.
Dit maakt nu verder niet veel meer uit, maar nu voor ons nieuwe adres moet dit uiteraard wel gaan werken.

Ze kreeg zojuist dit smsje:
Beste klant, uw telefoonnummer komt niet in aanmerking voor KPN Compleet. Het hoort niet bij een KPN abonnement dat voldoet aan de voorwaarden. De voorwaarden vindt u op kpn.com/compleetvoorwaarden. Mvg, KPN

Kunt u mij vertellen wat er niet goed is aan dit abonnement en wat er zou moeten veranderen om het geschikt te maken voor KPN Compleet?
Ik heb de voorwaarden doorgelezen maar kom nog niet direct iets tegen wat er op duidt dat het niet klopt.
Enkel iets over nummerbehoud, Het is mij niet volledig duidelijk of dat voor alle nummerbehoud geldt. Haar huidige nummer is ooit overgezet vanaf Vodafone.

In MijnKPN staat overigens bij het overzicht het volgende:
In afwachting: Uw KPN Compleet aanvraag is op dit moment in behandeling. Zodra we uw gegevens hebben verwerkt zijn uw voordelen hier zichtbaar.

Maar zoals gezegd hebben we de sms dat het niet gelukt is al ontvangen.

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet,

Vincent
Goedemorgen,

Ik heb 24.....

Vriendelijke groet,

Vincent

Het is reeds opgelost via de chat van KPN. Top!
Reputatie 7
Badge +27
Goed om dat te horen, Vinnie! Dank je dat je het nog even meldt 🙂
ik heb zelf wel de dubbele mb's gekregen, echter mijn vrouw nog niet, ze heeft wel de korting van 5 euro, maar niet de dubbele mb's en belminuten.

Reageer