KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

• 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 12108 keer bekeken

Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Bastianb, welkom op het forum. Ik kan 2 redenen bedenken waarom ze (nog) geen verdubbeling heeft.

- Ze heeft nog een (heel) oud abonnement waarbij het niet geldt. (Voorwaarden Compleet )
- De aanmelding is niet goed gegaan.

Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Bastianb dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als je toch nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂
Goedemiddag,

Mijn aanmelding voor KPN Compleet is niet gelukt, omdat de adresgegevens van Mobiel en Internet niet overeen zouden komen. Echter zijn deze exact hetzelfde. Graag een oplossing.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @DMKats, welkom! Dat is apart. Ik zoek het graag voor je uit. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Hi @DMKats, fijn dat je je gegevens naar Paul hebt gestuurd. Ik neem het even over.

Je abonnement komt niet in aanmerking voor KPN Compleet, doordat het een abonnement is van voor 15 oktober 2012. Wanneer je deze zou verlengen, dan kom je wel in aanmerking voor KPN Compleet. Meer informatie hierover vind je in je inbox.
ik heb mij vandaag aangemeld voor kpn compleet. nu ontvang ik een mail dat de aangemelde abonnementen niet voldoen aan de voorwaarden?
Adressen zijn gelijk, maar nu moet ik mij nogmaals aanmelden? kan dit niet eenvoudiger?
het gehele aanmeld proces heeft mij de eerste keer al bijna een uur gekost.
met vriendelijke groet, Joan Stam
Nou @stamjoan, dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde gedoe als ik. Omdat ik te lang klant ben bij KPN en dus een oud mobiel abonnement heb (van voor oktober 2012) kon het niet gekoppeld worden. Technisch niet mogelijk... Ja, of ik moest m'n abonnement vernieuwen, wat me maar € 30,- in de maand extra kostte. Conclusie, overstap van Ziggo naar KPN geannuleerd! Sterker nog, bij Ziggo nieuw abonnement met korting gekregen als dank voor het blijven bij Ziggo...
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Joan, welkom op het forum! Vervelend dat je tegen problemen aanloopt bij het aanmelden voor KPN Compleet.

Ik zoek graag voor je uit wat er precies misgaat. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Toen ik vanmiddag mijn telefoon ter reparatie naar jullie winkel bracht, wees jullie verkoper mij erop dat ik, omdat ik ook internet en TV van jullie heb, recht had op korting en extra data via KPN Compleet.

Nu krijg ik deze mail, waarin ik te horen krijg dat mijn abonnement niet aan de voorwaarden voldoet. Vreemd, aangezien ik het niet eens zelf heb aangevraagd, maar dit in jullie winkel is gedaan door jullie eigen medewerker. Nog vreemder vind ik dat ik niet eens te horen krijg waarom dit het geval is, maar alleen een algemeen bericht krijg met alle voorwaarden van de actie. Hoe moet ik hier nou wijs uit worden?

Ik zou normaliter gelijk langsgaan bij de winkel, maar daar heb ik de komende dagen geen tijd voor. Ik hoor graag van jullie waarom ik nu ineens niet in aanmerking kom voor KPN Compleet, en wat er zou moeten veranderen om dit wel te komen.

Van: KPN
Verzonden: donderdag 17 november 2016 14:26
Aan: ****
Onderwerp: Uw aanmelding voor KPN Compleet is niet gelukt

De abonnementen voldoen niet aan de voorwaarden
Bekijk in browser
KPN

Geachte heer ****,

U hebt KPN Compleet aangevraagd. Helaas voldoen de aangemelde abonnementen niet aan de voorwaarden van KPN Compleet. In deze e-mail leest u hier meer over.

Voorwaarden
Met KPN Compleet profiteert u van extra voordelen als u op één adres meerdere KPN producten combineert. Combineer KPN voor thuis met KPN Mobiel en/of combineer meerdere KPN Mobiel abonnementen. De voorwaarden van KPN Compleet vindt u op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Controleer de adressen
Hebt u wel de juiste abonnementen, maar is uw aanmelding toch niet gelukt? Controleer dan de adressen. Het factuuradres van het mobiele abonnement moet gelijk zijn aan het aansluitadres van het internetabonnement. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Opnieuw aanmelden
Zijn de adresgegevens gelijk aan elkaar? Dan kunt u zich opnieuw aanmelden voor KPN Compleet via kpn.com/compleet.

Kunnen wij meekijken?
Graag kijken wij mee waarom uw aanvraag niet is gelukt. Plaats daarom een reactie op ons forum. Onze medewerkers en andere gebruikers helpen u daar graag verder.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Joe, welkom op het forum. Goed dat je deze vraag hier stelt. Heb je misschien al een wat ouder mobiel abonnement? Als je deze na 2012 niet meer verlengd hebt, kom je niet in aanmerking voor Compleet.

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop, dan zoek ik voor je uit waarom je deze e-mail van ons gekregen hebt.
Ik kreeg de melding dat het abonnement niet kan ingaan. Heb geen idee wat er fout is. Waarom staat dat niet gewoon in het mailtje ipv 20 minuten door onzinnige aanmeldformulieren te gaan en 5x een inlognaam te verzinnen? Ik dacht dat je blij waren met een nieuwe klant. Niet dus!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Peewee, welkom op het forum! Ik zoek graag voor je uit wat er precies misgaat bij jouw aanmelding. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Nienke, welkom op het forum! Kun je eens kijken in de webmail of je daar deze berichten terugvindt?

Verwijder je de e-mails als deze op je telefoon terechtkomen? En komen vervolgens dezelfde e-mails weer terug? Of zijn het steeds andere e-mails? Ook ben ik nog benieuwd of het berichten zijn die je herkent, of dat je deze nog niet eerder hebt gezien.
Ha Nienke, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je het probleem met je e-mail hebt opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, dan zie ik je reactie graag tegemoet 🙂
13nov bij bestellen mobiel abonnement is de aanvraag voor kpn compleet gedaan. Door nummerbehoud is deze 14dec actief geworden. Heb het mobiele abo gekoppeld via MijnKpn. Helaas heb ik nog geen KPN Compleet, kan iemand meekijken?
Reputatie 7
Badge +22
Ha React, welkom terug op het forum! Wat leuk dat je met je mobiele abonnement overgestapt bent naar ons 🙂 Ik kijk graag voor je hoe het zit met de aanvraag voor KPN Compleet.

Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag!
Dag!

Vandaag voor de 3e keer geprobeerd KPN Compleet aan te sluiten (telefonisch), dat wegens administratieve fouten door verschillende medewerkers mislukt is. Een fout is menselijk, maar met bijbehorende details roept het veel vraagtekens op en wil ik een klacht indienen.
Om met alle details een klacht in te dienen op de betreffende pagina, wordt er bij doorklikken een nieuwe pagina geopend en word ik automatisch uitgelogd, waardoor de klacht niet wordt verzonden
Naast de mislukte aansluitingen dus ook lastig een klacht in te dienen, kan iemand me hierbij helpen?

alvast dank.

vriendelijke groet, Mariska
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mariska, goed dat je hier terecht bent gekomen. Al kwalijk dat de registratie voor Compleet zo moeilijk wordt gemaakt, als je een klacht erover indient, moet dat gewoon goed gaan. Daarom help ik je natuurlijk verder. Zijn de problemen wat betreft Compleet nu al wel opgelost? Anders help ik je daar ook bij. Reageer op mijn privébericht en ik duik er in.
Beste KPN,

Recent KPN compleet aangevraagd en heb 3 vragen. Bij het online invullen had ik geen vaste telefoonaansluiting aangevinkt, maar nu krijg ik een email dat er een nieuw vast nummer is aangemaakt voor mij. Hoe kan dat?
2e vraag. Bij het compleet pakket zit ook spotify premium, vanaf wanneer kan ik dat gebruiken? Andere voordelen zijn al wel bij mijn mobiele abonnement geactiveerd.
3. Bij het compleet pakket heb ik ook FOX sports aangevinkt als gratis optie. Ik zie echter in de gestuurde voorwaarden hiervan niks terug. Wordt dat automatisch geactiveerd als de monteur komt?

Met vriendelijke groet,

David Hanff
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Davidhanff, leuk dat je ons forum hebt gevonden!

Ik begin meteen met een vraag aan jou. Heb je een aanvraag voor KPN Compleet (dus een aantal voordelen en kortingen die je als KPN klant krijgt) gedaan of heb je een Alles-in-1 pakket aangevraagd als nieuwe klant? Ik vermoed dat laatste, op basis daarvan dan ook mijn antwoord. Als ik het fout heb, laat het vooral weten.

1. Je krijgt bij ons automatisch een vast nummer bij Alles-in-1. Wil jij een nummer overnemen vanaf een andere provider? Dan moeten we kijken of we dit aan kunnen passen voor je. Als je op dit moment geen vaste telefoon hebt, krijg je dus gratis een vast nummer. Je hoeft deze natuurlijk niet te gebruiken.
2. Je krijgt een brief met een Spotify code. Die krijg je nadat je vaste diensten zijn geactiveerd gewoon thuisgestuurd.
3. Het kan kloppen dat je dat in de voorwaarden niet ziet. Als je aan de voorwaarden van KPN Compleet voldoet, heb je daar natuurlijk gewoon recht op. Als Fox Sports niet direct geactiveerd is, dan kan je via het menu van interactieve tv zelf kiezen voor Fox Sports als Compleet zenderpakket. Heel makkelijk!

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd? Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Hi,

Ikheb al een tijdje geleden KPN compleet geactiveerd (we hebben 3 telefoon nummers, Internet, TV en bellen) en als ik het opnieuw probeer te doen geeft hij ook aan dat ik er al gebruik van maak,
maar dat is nergens te zien in bijvoorbeeld het aantal MB's dat verdubbelt hoort te worden maar bij mij en de rest van de gekoppelde nummers niet zo is.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Nina, welkom op het forum! Mooi dat je Compleet bent. Alleen dan wel zo leuk als dit ook daadwerkelijk overal wordt aangegeven en verwerkt. Ik kijk graag voor je na hoe dit zit. Reageer op mijn privébericht met je gegevens, dan duik ik erin 🙂
Goedenavond,
Enkele uren geleden in de winkel een 2e kpn abo aangeschaft. Kpn compleet is door de winkel aangemeld. Krijg zojuist bericht dat de aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet. Adressen zijn identiek. In de email wordt gesteld dat het factuuradres van het nieuwe mobiele abo gelijk moet zijn aan het "internet aansluit adres"?? Dat hebben we niet. We hebben nu 2 mobiele abo's. Dat zou ook voldoende moeten zijn voor 2 x €5,- korting lijkt me.
M.vr.G. Erik
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Erik! Dat klopt, met twee mobiele abonnementen heb je recht op onderstaande voordelen:
- € 5,- extra korting
- Onderling MB's delen
- Gratis onderling bellen

Het lijkt er helaas op dat de aanvraag verkeerd is ingevoerd. Je kunt je zelf aanmelden voor Compleet op deze pagina, ik regel dit uiteraard ook graag voor je. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Opgelost! Was in winkel niet goed ingevoerd.
Thuis opnieuw gedaan, en het werkt! TOP.
Heb je minimaal een KPN Mobiel abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de voordelen als er minimaal twee abonnementen zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden. Welke voordelen je krijgt hangt af van welke combinatie aan abonnementen je hebt.

Binnen 3 dagen na je KPN Compleet aanmelding ontvang je de aanmeldbevestiging per e-mail. Na deze bevestiging ontvang je binnen 4 dagen een e-mail ter bevestiging van het ingaan van je voordelen. Alle voordelen worden één voor één geactiveerd. Per geactiveerd mobiel voordeel ontvangt elk mobiel nummer een sms.

Heb je binnen 4 dagen na de aanmeldbevestiging geen tweede e-mail van ons ontvangen? Bekijk dan hier wat je moet doen.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, controleer dan als eerste je adresgegevens. De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum

Heb je andere vragen over KPN Compleet? Kijk dan eens bij de Veelgestelde vragen.

Reageer