KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

  • 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 12110 keer bekeken


Toon eerste bericht

214 reacties

Ik heb gisteren, zaterdag, alles in 1 geregeld in de kpn winkel. Zie nu in de mail dat het niet gelukt schijnt te zijn. Ik heb kpn mobiel en wil nu internet,tv en bellen eraan toevoegen
Graag reactie

Onduidelijk is ook de gratis monteur. Er zou nu een afspraak staan voor 25 april, maar in de bevestiging staat dat de glasvezel wordt aangelegd maar dat je de installatie zelf moet doen of je moet.een afspraak maken met een moteur, maar.die heb ik nu toch?
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond AstridL,

Welkom op onze forum! Wat vervelend dat het niet gelukt is, wat stond er in die mail? U kunt ook Alles-In-1 aanvragen via https://bestellen.kpn.com/. Of u kunt het ook contact opnemen met:
  • Chat
  • Telefonisch met 0800 - 04 02 (24/7 bereikbaar)
Goedenavond AstridL,

Welkom op onze forum! Wat vervelend dat het niet gelukt is, wat stond er in die mail? U kunt ook Alles-In-1 aanvragen via https://bestellen.kpn.com/. Of u kunt het ook contact opnemen met:
  • Chat
  • Telefonisch met 0800 - 04 02 (24/7 bereikbaar)



De aangevraagde abonnementen voldoen niet. Ik ga het natuurlijk niet nog een keer aanvragen
Ik hen wel gewoon een bevestiging gehad dat alles geregeld is
Je moet minimaal 1 abonnement hebben, maar die heb ik toch via mobiel?
Reputatie 7
Badge +19
De aangevraagde abonnementen voldoen niet. Ik ga het natuurlijk niet nog een keer aanvragen
Ik hen wel gewoon een bevestiging gehad dat alles geregeld is
Je moet minimaal 1 abonnement hebben, maar die heb ik toch via mobiel?
Dus als ik het goed begrijp, heb je en Alles-In-1 aangevraagd, en je hebt ook 1 mobiele abonnement bij KPN? Als dat zo is, dat moet je wel in aanmerking komen voor KPN Compleet. Staat de mobiel abonnement en de Alles-In-1 wel op hetzelfde adres? Want anders voldoet ie er niet aan, en kun je niet KPN Compleet zijn. Maar ik mag aannemen dat mobiel en Alles-In-1 op hetzelfde adres zou zijn. 🆒
De aangevraagde abonnementen voldoen niet. Ik ga het natuurlijk niet nog een keer aanvragen
Ik hen wel gewoon een bevestiging gehad dat alles geregeld is
Je moet minimaal 1 abonnement hebben, maar die heb ik toch via mobiel?
Dus als ik het goed begrijp, heb je en Alles-In-1 aangevraagd, en je hebt ook 1 mobiele abonnement bij KPN? Als dat zo is, dat moet je wel in aanmerking komen voor KPN Compleet. Staat de mobiel abonnement en de Alles-In-1 wel op het zelfde adres? Want anders voldoet ie er niet aan. Maar ik mag aannemen dat mobiel en Alles-In-1 op het zelfde adres zou zijn. 🆒


Klopt. Alles staat op hetzelfde adres
Reputatie 7
Badge +19
Klopt. Alles staat op hetzelfde adresDat is vreemd dat ie dan wordt afgewezen. :? Ik zou zo 1, 2, 3 niet weten waarom het afgewezen wordt. Echt apart dit! :?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Astrid, welkom op het forum en ook als klant! We hebben een beetje een hobbelige start als ik het zo lees met de onduidelijkheden, wat jammer! Ik ga je hierbij helpen, daar hoef je niet voor te chatten of te bellen 🙂.

Ik wil graag wat gegevens van je hebben dan kijk ik naar je aanvraag voor KPN Compleet en hoe het nu precies zit met de monteur. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
Hallo Astrid, welkom op het forum en ook als klant! We hebben een beetje een hobbelige start als ik het zo lees met de onduidelijkheden, wat jammer! Ik ga je hierbij helpen, daar hoef je niet voor te chatten of te bellen 🙂.

Ik wil graag wat gegevens van je hebben dan kijk ik naar je aanvraag voor KPN Compleet en hoe het nu precies zit met de monteur. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?


Doe ik, dank je wel
Reputatie 7
Badge +24
Prima, ik zie je bericht tegemoet! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Astrid, ik heb nog geen bericht gezien. Kan dat kloppen? Als je je gegevens nog even stuurt, dan kijk ik na waar het misgaat.
KPN Compleet aangevraagd. Op de KPN app van beide telefoons staan de adressen juist + KPN Compleet actief. Dit is allemaal gebeurd rond uur of 16:15. Maar nu zojuist mail ontvangen dat de aanvraag voor KPN Compleet niet is gelukt. Is het dan nu wel gelukt of gaat er wat fout?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @max-siem, goed dat je je vraag hier stelt! Gek dat je een foutmelding krijgt. Graag kijk ik voor je wat er aan de hand is. Reageer je op mijn privébericht ? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt nog geen reactie op mijn privébericht gegeven, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als je nog hulp nodig hebt, geef gerust een gil!
Hoi! Ik heb vanmiddag in de kpn winkelzowel mijn mobiel abonnement als tv/internet abonnement thuis geregeld vanwege de kpn compleet voordelen. Ik krijg nu ineens bericht dat de aanvraag voor kpn compleet mislukt is. Is dit omdat mijn mobielnummer op 08-06-2017 in gaat en tv/internet per 30-06-2017? En dat mijn kpn compleet wel per 30-06-2017 in gaat? of is er een andere reden dat ik de melding krijg dat kpn compleet mislukt is? Hopelijk kunnen jullie hier duidelijkheid in geven:)
Gr Daniëlle
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Daniëlle, welkom op het forum en wat leuk dat je klant bij ons wordt! Je kunt Compleet aanvragen zodra je mobiele nummer actief is. De voordelen voor het mobiele gedeelte gaan dan na bevestiging in en dan ontvang je per 30 juni ook de voordelen voordelen voor het vaste gedeelte. Het aanvragen van KPN Compleet kun je zelf online doen. Heb je zo voldoende informatie van me?
Hoi Cindy,

Als het goed is heeft de verkoper dit gister voor mij allemaal al geregeld. zelfs al ingevuld welk zenderpakket ik ga krijgen en vanaf wanneer mijn korting in gaat. Ik neem aan dat ik dat dan niet nog een keer hoef te doen toch?

Gr Danielle
Reputatie 7
Badge +24
Sorry, dat had ik niet door. Dan is dat inderdaad niet nodig om het nog een keer zelf te doen 🙂.
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met een KPN medewerker. Hij heeft mij een verlengabonnement aangeboden op voorwaarden dat hij mij dan zou aanmelden voor KPN Compleet (mijn vriend heeft ook kpn mobiel abonnement en we wonen op hetzelfde adres). Dit heeft deze medewerker dus voor mij geregeld terwijl ik aan de telefoon met hem sprak en het was allemaal gelukt volgens hem, mijn nieuwe telefoon is onderweg en nu krijg ik ineens een mail dat mijn aanmelding voor KPN Compleet mislukt is... kunnen jullie dit voor mij oplossen? Want als nu toch blijkt dat het niet mogelijk is wil ik mijn abonnement direct opzeggen.
Reputatie 7
Badge +28
Ha @E.Kuijper, goed dat je aan de bel trekt. Wat gek dat de registratie niet gelukt is! Als je reageert op mijn privébericht , ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Het is een beetje sullig, maar ik ben er al achter waarom je niet Compleet kan worden: je bent al Compleet. Bij een verlenging wordt dit gelukkig gewoon meegenomen en hoef je je dus niet opnieuw aan te melden. Het lijkt dus allemaal voorspoedig te verlopen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Ik krijg de melding dat het compleet worden is mislukt. Adresgegevens kloppen voor zo ver ik kan zien.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Jb81! Ik zoek graag voor je uit waar dit misgaat. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 3
Badge +1
Op kpn.com staat:

De voordelen van KPN Compleet

€ 5,- extra korting
Elke maand € 5,- extra korting op alle KPN Mobiel abonnementen op jouw adres

Een gratis zenderpakket naar keuze
Kies uit FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket

Dubbel zoveel data in de hele EU
Een verdubbeling van je bel-, sms- en databundel, met een Zorgeloos Mobiel abonnement

Gratis onderling bellen
Bel onbeperkt met alle KPN telefoonnummers op jouw adres

Onderling MB's delen
Deel je MB's met vrienden en familie op hetzelfde adres via de MijnKPN app

Nu krijg ik vanaf 11 juli het Internet en tv 4K pakket.
Maar daar zit het Plus pakket niet inbegrepen en kost €10 euro extra.
Dit vind ik erg vreemd omdat het volgens de voorwaarden van het kpn compleet programma er gratis bij gekozen kan worden.
Waarom is het nu niet meer gratis als je een nieuw abonnement afsluit en kpn compleet hebt?
Reputatie 7
Badge +10
De keuze voor het gratis zenderpakket vanwege KPN Compleet maak je apart van je abonnement. Via Mijn KPN kun je straks doorgeven dat het Pluspakket gratis moet zijn..
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @rene_1974, hele goede vraag stel je! Wat joss1965 zegt, klopt helemaal. Je kunt je apart aanmelden voor KPN Compleet . Je krijgt daar dan een bevestiging van, het duurt daarna enkele dagen voordat het verwerkt is. Mocht je nog hulp willen als je pakket actief is, weet je ons te vinden. Alvast veel plezier ervan!

Reageer