KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

  • 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11480 keer bekeken


Toon eerste bericht

214 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ha @Jb81, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht of in dit topic. Daarom ga ik ervan uit dat je aanmelding voor Compleet inmiddels gelukt is 🙂 Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan weten!
Reputatie 3
Badge +1
joss1965 11 reacties 1 dag geleden
De keuze voor het gratis zenderpakket vanwege KPN Compleet maak je apart van je abonnement. Via Mijn KPN kun je straks doorgeven dat het Pluspakket gratis moet zijn..

Marcia_ Moderator 6651 reacties 7 uur geleden
Hallo @rene_1974, hele goede vraag stel je! Wat joss1965 zegt, klopt helemaal. Je kunt je apart aanmelden voor KPN Compleet . Je krijgt daar dan een bevestiging van, het duurt daarna enkele dagen voordat het verwerkt is. Mocht je nog hulp willen als je pakket actief is, weet je ons te vinden. Alvast veel plezier ervan!

Bedankt voor de reacties Joss1965 en Marcia_.
Ik heb al KPN compleet.
Als ik het goed begrijp kan ik straks, zodra het Internet en tv 4K pakket actief is, via Mijn KPN aangeven dat het Pluspakket gratis moet zijn?
Reputatie 7
Badge +10
Dat kan in ieder geval zodra het actief is. Misschien al eerder als je nieuwe abonnement zichtbaar is op Mijn KPN.
Reputatie 3
Badge +1
@joss1965
Bedankt voor jouw hulp.
Ik ga het in de gaten houden en laat het je weten of het gelukt is.
Reputatie 3
Badge +1
Het is gelukkig goed gekomen met mijn abonnement.
Afgelopen dinsdag is mijn abonnement geactiveerd en ik kreeg meteen de melding dat het Pluspakket gratis is.
Dat scheelt toch weer €10,-
Reputatie 7
Badge +27
Heel fijn, Rene! Veel plezier ervan 🙂
Ik heb sinds vorig jaar een mobiel abonnement van KPN, nu wilde ik ook overstappen naar KPN met internet.
Ik kreeg net een mail dat de aanmelding is mislukt. Kunnen jullie mij verder helpen?
Mislukte aanmelding kpn compleet. Hoe kan dit? Gisteren alles door een medewerker KPN winkel in laten vullen/regelen. De factuuradressen zijn hetzelfde, alleen wat ik denk dat er mis is, is dat we ons nieuwe adres al hebben opgegeven. Waar we pas in oktober gaan wonen. Bij de gemeente en alles wonen we gewoon nog op ons oude adres.
Zou dat het alles te ingewikkeld maken.
Graag hulp? ik wil het geregeld hebben.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Marjolein86 en @cindyva, dat is vreemd! Ik ga jullie hier natuurlijk mee helpen. Reageren jullie op het privébericht wat je zo van me krijgt? Dan controleer ik de aanmeldingen. Overigens gaat het inderdaad om het factuuradres bij KPN: dat deze anders is dan het adres waar jij nu bij de gemeente op staat ingeschreven, heeft er niets mee te maken gelukkig.
Reputatie 7
Badge +27
@Marjolein86 bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat de aanvraag wel loopt, maar nog niet 'gereed' gemeld kan worden omdat de vaste diensten nog niet actief zijn. Wat natuurlijk logisch is 😉. Ik ga er vanuit dat het allemaal in orde komt als je op je nieuwe adres bent aangesloten. Daarom is het inderdaad handig dat je een monteursafspraak maakt. Spotify kan je ook alvast aanmelden hoor! Ik hou het vanuit onze kant in de gaten.

@cindyva voor jou geldt hetzelfde. We hebben je Compleetregistratie in behandeling genomen, maar omdat je diensten nog niet actief zijn, kan het nog niet voltooid worden. Ik hou het even in de gaten, maar verwacht dat het in orde komt.

Voor beiden: veel plezier van de diensten en mocht ik nog iets voor jullie doen, weten jullie me te vinden.
De aanmelding van Kpn Compleet voor mijn moeder is mislukt om voor mij onduidelijke reden.
De aansluitadres is voor internet, tv-basis, vast bellen en mobiel bellen gelijk.
Mijn moeder heeft geen internet, daarom is mijn emailadres (zoon) opgegeven.
Wel is bij de contractangegevens mijn mobiel nummer vastgelegd. Is dit fout?
Graag reactie van wat er nu mis is met deze aanmelding.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, Jan! Goed dat je hier je vraag stelt. De contactgegevens zijn niet van invloed op Compleet. Dus het is geen probleem als jouw telefoonnummer en e-mailadres als zodanig geregistreerd staan. Wel moet voor het mobiele abonnement het woonadres en het factuuradres precies overeenkomen met het adres van het vaste abonnement. Je kunt dit controleren, en eventueel aanpassen, in de MijnKPN. Als daar alles goed staat, reageer op mijn privébericht. Dan kijk ik hier wat er aan de hand is 🙂
Beste kpn,

Vorige maand was mijn telefoon gestolen toen ik op vakantie was. hoop gedoe maar inmiddels heb ik weer een telefoon.
ik kreeg nadat mijn telefoon gestolen was een e-mail waarin stond dat ik mij had afgemeld voor KPN compleet. ik dacht dat zal dan wel komen omdat ik toen mijn SIM kaart had laten blokkeren.

Nadat ik een nieuwe simkaart kreeg toen ik weer in Nederland was en ik een nieuwe telefoon had, heb ik geprobeerd om mij weer aan te melden voor KPN compleet.
Er is verder niks veranderd aan mijn abbonnoment of aan mijn gegevens dus ik snap niet waarom ik het niet opnieuw kan aanzetten.

Ik ben trouwens ook alleen mijn dubbele data kwijt, de 5 euro korting heb ik nog wel, dus dat is ook een beetje vreemd.

Dit is niet gelukt en daarom vraag ik nu hulp


Groet,
Rens
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rens, welkom op het forum! Wat balen dat jouw telefoon gestolen is. Ik kijk graag na hoe het zit met je Compleet korting. Is er ook niets veranderd aan je adres of het vaste internetabonnement? Dubbele data ontvang je namelijk alleen als je naast 1 of meerdere mobiele abonnementen een vaste internetverbinding op hetzelfde adres hebt.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag.

Reageer