KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

• 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11480 keer bekeken

Toon eerste bericht

214 reacties

Hi,

Ikheb al een tijdje geleden KPN compleet geactiveerd (we hebben 3 telefoon nummers, Internet, TV en bellen) en als ik het opnieuw probeer te doen geeft hij ook aan dat ik er al gebruik van maak,
maar dat is nergens te zien in bijvoorbeeld het aantal MB's dat verdubbelt hoort te worden maar bij mij en de rest van de gekoppelde nummers niet zo is.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Goedenavond,
Enkele uren geleden in de winkel een 2e kpn abo aangeschaft. Kpn compleet is door de winkel aangemeld. Krijg zojuist bericht dat de aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet. Adressen zijn identiek. In de email wordt gesteld dat het factuuradres van het nieuwe mobiele abo gelijk moet zijn aan het "internet aansluit adres"?? Dat hebben we niet. We hebben nu 2 mobiele abo's. Dat zou ook voldoende moeten zijn voor 2 x €5,- korting lijkt me.
M.vr.G. Erik
Heb je minimaal een KPN Mobiel abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de voordelen als er minimaal twee abonnementen zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden. Welke voordelen je krijgt hangt af van welke combinatie aan abonnementen je hebt.

Binnen 3 dagen na je KPN Compleet aanmelding ontvang je de aanmeldbevestiging per e-mail. Na deze bevestiging ontvang je binnen 4 dagen een e-mail ter bevestiging van het ingaan van je voordelen. Alle voordelen worden één voor één geactiveerd. Per geactiveerd mobiel voordeel ontvangt elk mobiel nummer een sms.

Heb je binnen 4 dagen na de aanmeldbevestiging geen tweede e-mail van ons ontvangen? Bekijk dan hier wat je moet doen.

Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, controleer dan als eerste je adresgegevens. De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum

Heb je andere vragen over KPN Compleet? Kijk dan eens bij de Veelgestelde vragen.
Ik heb gisteren, zaterdag, alles in 1 geregeld in de kpn winkel. Zie nu in de mail dat het niet gelukt schijnt te zijn. Ik heb kpn mobiel en wil nu internet,tv en bellen eraan toevoegen
Graag reactie

Onduidelijk is ook de gratis monteur. Er zou nu een afspraak staan voor 25 april, maar in de bevestiging staat dat de glasvezel wordt aangelegd maar dat je de installatie zelf moet doen of je moet.een afspraak maken met een moteur, maar.die heb ik nu toch?
Goedenavond AstridL,

Welkom op onze forum! Wat vervelend dat het niet gelukt is, wat stond er in die mail? U kunt ook Alles-In-1 aanvragen via https://bestellen.kpn.com/. Of u kunt het ook contact opnemen met:
  • Chat
  • Telefonisch met 0800 - 04 02 (24/7 bereikbaar)

De aangevraagde abonnementen voldoen niet. Ik ga het natuurlijk niet nog een keer aanvragen
Ik hen wel gewoon een bevestiging gehad dat alles geregeld is
Je moet minimaal 1 abonnement hebben, maar die heb ik toch via mobiel?
De aangevraagde abonnementen voldoen niet. Ik ga het natuurlijk niet nog een keer aanvragen
Ik hen wel gewoon een bevestiging gehad dat alles geregeld is
Je moet minimaal 1 abonnement hebben, maar die heb ik toch via mobiel?
Dus als ik het goed begrijp, heb je en Alles-In-1 aangevraagd, en je hebt ook 1 mobiele abonnement bij KPN? Als dat zo is, dat moet je wel in aanmerking komen voor KPN Compleet. Staat de mobiel abonnement en de Alles-In-1 wel op het zelfde adres? Want anders voldoet ie er niet aan. Maar ik mag aannemen dat mobiel en Alles-In-1 op het zelfde adres zou zijn. 🆒

Klopt. Alles staat op hetzelfde adres
Hallo Astrid, welkom op het forum en ook als klant! We hebben een beetje een hobbelige start als ik het zo lees met de onduidelijkheden, wat jammer! Ik ga je hierbij helpen, daar hoef je niet voor te chatten of te bellen 🙂.

Ik wil graag wat gegevens van je hebben dan kijk ik naar je aanvraag voor KPN Compleet en hoe het nu precies zit met de monteur. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Doe ik, dank je wel
KPN Compleet aangevraagd. Op de KPN app van beide telefoons staan de adressen juist + KPN Compleet actief. Dit is allemaal gebeurd rond uur of 16:15. Maar nu zojuist mail ontvangen dat de aanvraag voor KPN Compleet niet is gelukt. Is het dan nu wel gelukt of gaat er wat fout?
Hoi! Ik heb vanmiddag in de kpn winkelzowel mijn mobiel abonnement als tv/internet abonnement thuis geregeld vanwege de kpn compleet voordelen. Ik krijg nu ineens bericht dat de aanvraag voor kpn compleet mislukt is. Is dit omdat mijn mobielnummer op 08-06-2017 in gaat en tv/internet per 30-06-2017? En dat mijn kpn compleet wel per 30-06-2017 in gaat? of is er een andere reden dat ik de melding krijg dat kpn compleet mislukt is? Hopelijk kunnen jullie hier duidelijkheid in geven:)
Gr Daniëlle
Hoi Cindy,

Als het goed is heeft de verkoper dit gister voor mij allemaal al geregeld. zelfs al ingevuld welk zenderpakket ik ga krijgen en vanaf wanneer mijn korting in gaat. Ik neem aan dat ik dat dan niet nog een keer hoef te doen toch?

Gr Danielle
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met een KPN medewerker. Hij heeft mij een verlengabonnement aangeboden op voorwaarden dat hij mij dan zou aanmelden voor KPN Compleet (mijn vriend heeft ook kpn mobiel abonnement en we wonen op hetzelfde adres). Dit heeft deze medewerker dus voor mij geregeld terwijl ik aan de telefoon met hem sprak en het was allemaal gelukt volgens hem, mijn nieuwe telefoon is onderweg en nu krijg ik ineens een mail dat mijn aanmelding voor KPN Compleet mislukt is... kunnen jullie dit voor mij oplossen? Want als nu toch blijkt dat het niet mogelijk is wil ik mijn abonnement direct opzeggen.
Ik krijg de melding dat het compleet worden is mislukt. Adresgegevens kloppen voor zo ver ik kan zien.
Mislukte aanmelding kpn compleet. Hoe kan dit? Gisteren alles door een medewerker KPN winkel in laten vullen/regelen. De factuuradressen zijn hetzelfde, alleen wat ik denk dat er mis is, is dat we ons nieuwe adres al hebben opgegeven. Waar we pas in oktober gaan wonen. Bij de gemeente en alles wonen we gewoon nog op ons oude adres.
Zou dat het alles te ingewikkeld maken.
Graag hulp? ik wil het geregeld hebben.
De aanmelding van Kpn Compleet voor mijn moeder is mislukt om voor mij onduidelijke reden.
De aansluitadres is voor internet, tv-basis, vast bellen en mobiel bellen gelijk.
Mijn moeder heeft geen internet, daarom is mijn emailadres (zoon) opgegeven.
Wel is bij de contractangegevens mijn mobiel nummer vastgelegd. Is dit fout?
Graag reactie van wat er nu mis is met deze aanmelding.

Reageer