KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

  • 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11432 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Heb je minimaal een KPN Mobiel abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de voordelen als er minimaal twee abonnementen zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden. Welke voordelen je krijgt hangt af van welke combinatie aan abonnementen je hebt.

Binnen 3 dagen na je KPN Compleet aanmelding ontvang je de aanmeldbevestiging per e-mail. Na deze bevestiging ontvang je binnen 4 dagen een e-mail ter bevestiging van het ingaan van je voordelen. Alle voordelen worden één voor één geactiveerd. Per geactiveerd mobiel voordeel ontvangt elk mobiel nummer een sms.

Heb je binnen 4 dagen na de aanmeldbevestiging geen tweede e-mail van ons ontvangen? Bekijk dan hier wat je moet doen.



Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, controleer dan als eerste je adresgegevens. De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum

Heb je andere vragen over KPN Compleet? Kijk dan eens bij de Veelgestelde vragen.

214 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rens, welkom op het forum! Wat balen dat jouw telefoon gestolen is. Ik kijk graag na hoe het zit met je Compleet korting. Is er ook niets veranderd aan je adres of het vaste internetabonnement? Dubbele data ontvang je namelijk alleen als je naast 1 of meerdere mobiele abonnementen een vaste internetverbinding op hetzelfde adres hebt.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag.
Beste kpn,

Vorige maand was mijn telefoon gestolen toen ik op vakantie was. hoop gedoe maar inmiddels heb ik weer een telefoon.
ik kreeg nadat mijn telefoon gestolen was een e-mail waarin stond dat ik mij had afgemeld voor KPN compleet. ik dacht dat zal dan wel komen omdat ik toen mijn SIM kaart had laten blokkeren.

Nadat ik een nieuwe simkaart kreeg toen ik weer in Nederland was en ik een nieuwe telefoon had, heb ik geprobeerd om mij weer aan te melden voor KPN compleet.
Er is verder niks veranderd aan mijn abbonnoment of aan mijn gegevens dus ik snap niet waarom ik het niet opnieuw kan aanzetten.

Ik ben trouwens ook alleen mijn dubbele data kwijt, de 5 euro korting heb ik nog wel, dus dat is ook een beetje vreemd.

Dit is niet gelukt en daarom vraag ik nu hulp


Groet,
Rens
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, Jan! Goed dat je hier je vraag stelt. De contactgegevens zijn niet van invloed op Compleet. Dus het is geen probleem als jouw telefoonnummer en e-mailadres als zodanig geregistreerd staan. Wel moet voor het mobiele abonnement het woonadres en het factuuradres precies overeenkomen met het adres van het vaste abonnement. Je kunt dit controleren, en eventueel aanpassen, in de MijnKPN. Als daar alles goed staat, reageer op mijn privébericht. Dan kijk ik hier wat er aan de hand is 🙂
De aanmelding van Kpn Compleet voor mijn moeder is mislukt om voor mij onduidelijke reden.
De aansluitadres is voor internet, tv-basis, vast bellen en mobiel bellen gelijk.
Mijn moeder heeft geen internet, daarom is mijn emailadres (zoon) opgegeven.
Wel is bij de contractangegevens mijn mobiel nummer vastgelegd. Is dit fout?
Graag reactie van wat er nu mis is met deze aanmelding.
Reputatie 7
Badge +27
@Marjolein86 bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat de aanvraag wel loopt, maar nog niet 'gereed' gemeld kan worden omdat de vaste diensten nog niet actief zijn. Wat natuurlijk logisch is 😉. Ik ga er vanuit dat het allemaal in orde komt als je op je nieuwe adres bent aangesloten. Daarom is het inderdaad handig dat je een monteursafspraak maakt. Spotify kan je ook alvast aanmelden hoor! Ik hou het vanuit onze kant in de gaten.

@cindyva voor jou geldt hetzelfde. We hebben je Compleetregistratie in behandeling genomen, maar omdat je diensten nog niet actief zijn, kan het nog niet voltooid worden. Ik hou het even in de gaten, maar verwacht dat het in orde komt.

Voor beiden: veel plezier van de diensten en mocht ik nog iets voor jullie doen, weten jullie me te vinden.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Marjolein86 en @cindyva, dat is vreemd! Ik ga jullie hier natuurlijk mee helpen. Reageren jullie op het privébericht wat je zo van me krijgt? Dan controleer ik de aanmeldingen. Overigens gaat het inderdaad om het factuuradres bij KPN: dat deze anders is dan het adres waar jij nu bij de gemeente op staat ingeschreven, heeft er niets mee te maken gelukkig.
Mislukte aanmelding kpn compleet. Hoe kan dit? Gisteren alles door een medewerker KPN winkel in laten vullen/regelen. De factuuradressen zijn hetzelfde, alleen wat ik denk dat er mis is, is dat we ons nieuwe adres al hebben opgegeven. Waar we pas in oktober gaan wonen. Bij de gemeente en alles wonen we gewoon nog op ons oude adres.
Zou dat het alles te ingewikkeld maken.
Graag hulp? ik wil het geregeld hebben.
Ik heb sinds vorig jaar een mobiel abonnement van KPN, nu wilde ik ook overstappen naar KPN met internet.
Ik kreeg net een mail dat de aanmelding is mislukt. Kunnen jullie mij verder helpen?
Reputatie 7
Badge +27
Heel fijn, Rene! Veel plezier ervan 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Het is gelukkig goed gekomen met mijn abonnement.
Afgelopen dinsdag is mijn abonnement geactiveerd en ik kreeg meteen de melding dat het Pluspakket gratis is.
Dat scheelt toch weer €10,-
Reputatie 3
Badge +1
@joss1965
Bedankt voor jouw hulp.
Ik ga het in de gaten houden en laat het je weten of het gelukt is.
Reputatie 7
Badge +10
Dat kan in ieder geval zodra het actief is. Misschien al eerder als je nieuwe abonnement zichtbaar is op Mijn KPN.
Reputatie 3
Badge +1
joss1965 11 reacties 1 dag geleden
De keuze voor het gratis zenderpakket vanwege KPN Compleet maak je apart van je abonnement. Via Mijn KPN kun je straks doorgeven dat het Pluspakket gratis moet zijn..

Marcia_ Moderator 6651 reacties 7 uur geleden
Hallo @rene_1974, hele goede vraag stel je! Wat joss1965 zegt, klopt helemaal. Je kunt je apart aanmelden voor KPN Compleet . Je krijgt daar dan een bevestiging van, het duurt daarna enkele dagen voordat het verwerkt is. Mocht je nog hulp willen als je pakket actief is, weet je ons te vinden. Alvast veel plezier ervan!

Bedankt voor de reacties Joss1965 en Marcia_.
Ik heb al KPN compleet.
Als ik het goed begrijp kan ik straks, zodra het Internet en tv 4K pakket actief is, via Mijn KPN aangeven dat het Pluspakket gratis moet zijn?
Reputatie 7
Badge +22
Ha @Jb81, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht of in dit topic. Daarom ga ik ervan uit dat je aanmelding voor Compleet inmiddels gelukt is 🙂 Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan weten!
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @rene_1974, hele goede vraag stel je! Wat joss1965 zegt, klopt helemaal. Je kunt je apart aanmelden voor KPN Compleet . Je krijgt daar dan een bevestiging van, het duurt daarna enkele dagen voordat het verwerkt is. Mocht je nog hulp willen als je pakket actief is, weet je ons te vinden. Alvast veel plezier ervan!
Reputatie 7
Badge +10
De keuze voor het gratis zenderpakket vanwege KPN Compleet maak je apart van je abonnement. Via Mijn KPN kun je straks doorgeven dat het Pluspakket gratis moet zijn..
Reputatie 3
Badge +1
Op kpn.com staat:

De voordelen van KPN Compleet

€ 5,- extra korting
Elke maand € 5,- extra korting op alle KPN Mobiel abonnementen op jouw adres

Een gratis zenderpakket naar keuze
Kies uit FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket

Dubbel zoveel data in de hele EU
Een verdubbeling van je bel-, sms- en databundel, met een Zorgeloos Mobiel abonnement

Gratis onderling bellen
Bel onbeperkt met alle KPN telefoonnummers op jouw adres

Onderling MB's delen
Deel je MB's met vrienden en familie op hetzelfde adres via de MijnKPN app

Nu krijg ik vanaf 11 juli het Internet en tv 4K pakket.
Maar daar zit het Plus pakket niet inbegrepen en kost €10 euro extra.
Dit vind ik erg vreemd omdat het volgens de voorwaarden van het kpn compleet programma er gratis bij gekozen kan worden.
Waarom is het nu niet meer gratis als je een nieuw abonnement afsluit en kpn compleet hebt?
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Jb81! Ik zoek graag voor je uit waar dit misgaat. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ik krijg de melding dat het compleet worden is mislukt. Adresgegevens kloppen voor zo ver ik kan zien.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Het is een beetje sullig, maar ik ben er al achter waarom je niet Compleet kan worden: je bent al Compleet. Bij een verlenging wordt dit gelukkig gewoon meegenomen en hoef je je dus niet opnieuw aan te melden. Het lijkt dus allemaal voorspoedig te verlopen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +27
Ha @E.Kuijper, goed dat je aan de bel trekt. Wat gek dat de registratie niet gelukt is! Als je reageert op mijn privébericht , ga ik voor je aan de slag.
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met een KPN medewerker. Hij heeft mij een verlengabonnement aangeboden op voorwaarden dat hij mij dan zou aanmelden voor KPN Compleet (mijn vriend heeft ook kpn mobiel abonnement en we wonen op hetzelfde adres). Dit heeft deze medewerker dus voor mij geregeld terwijl ik aan de telefoon met hem sprak en het was allemaal gelukt volgens hem, mijn nieuwe telefoon is onderweg en nu krijg ik ineens een mail dat mijn aanmelding voor KPN Compleet mislukt is... kunnen jullie dit voor mij oplossen? Want als nu toch blijkt dat het niet mogelijk is wil ik mijn abonnement direct opzeggen.
Reputatie 7
Badge +23
Sorry, dat had ik niet door. Dan is dat inderdaad niet nodig om het nog een keer zelf te doen 🙂.
Hoi Cindy,

Als het goed is heeft de verkoper dit gister voor mij allemaal al geregeld. zelfs al ingevuld welk zenderpakket ik ga krijgen en vanaf wanneer mijn korting in gaat. Ik neem aan dat ik dat dan niet nog een keer hoef te doen toch?

Gr Danielle
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Daniëlle, welkom op het forum en wat leuk dat je klant bij ons wordt! Je kunt Compleet aanvragen zodra je mobiele nummer actief is. De voordelen voor het mobiele gedeelte gaan dan na bevestiging in en dan ontvang je per 30 juni ook de voordelen voordelen voor het vaste gedeelte. Het aanvragen van KPN Compleet kun je zelf online doen. Heb je zo voldoende informatie van me?

Reageer