KPN Compleet - Hulp bij mislukte aanmelding

  • 14 april 2015
  • 214 reacties
  • 11511 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Heb je minimaal een KPN Mobiel abonnement in combinatie met een Internet (met eventueel Interactieve TV en/of Bellen) abonnement en/of meerdere KPN Mobiel abonnementen? Activeer dan KPN Compleet, hiermee word je elke maand beloond met veel voordeel zoals extra zenders, gratis onderling bellen en dubbel zoveel data.

Je profiteert van de voordelen als er minimaal twee abonnementen zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden. Welke voordelen je krijgt hangt af van welke combinatie aan abonnementen je hebt.

Binnen 3 dagen na je KPN Compleet aanmelding ontvang je de aanmeldbevestiging per e-mail. Na deze bevestiging ontvang je binnen 4 dagen een e-mail ter bevestiging van het ingaan van je voordelen. Alle voordelen worden één voor één geactiveerd. Per geactiveerd mobiel voordeel ontvangt elk mobiel nummer een sms.

Heb je binnen 4 dagen na de aanmeldbevestiging geen tweede e-mail van ons ontvangen? Bekijk dan hier wat je moet doen.



Is je KPN Compleet aanmelding niet gelukt?
Als je aanmelding voor KPN Compleet niet is gelukt, controleer dan als eerste je adresgegevens. De abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Bij mobiele abonnementen kijken we naar het factuuradres. Bij het internetabonnement kijken we naar het aansluitadres. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Kunnen wij je helpen?
Is het ondanks het aanpassen van de adressen niet gelukt je aan te melden en voldoe je wel aan de voorwaarden? Dan zoeken wij graag uit waarom de aanmelding niet is gelukt. Plaats een reactie onder dit bericht, zodat het KPN webcare team contact met je op kan opnemen.

Let op: Plaats geen persoonlijke gegevens op dit publieke forum

Heb je andere vragen over KPN Compleet? Kijk dan eens bij de Veelgestelde vragen.

214 reacties

Marcia,

Dank voor je hulp. Met alle meldingen die we nu krijgen dat we zijn aangemeld voor KPN Compleet ga ik ervan uit dat het nu opgelost is.

Vriendelijk bedankt.

Reputatie 1
Oké, alle compleet beloftes zijn uitgekomen. Niet te geloven. En toch waar.

merry xmas everybody!

Bartjepa schreef op 18 dec '15 om 11:30u
Marcia,

Ik begin echt te denken dat er enkelen van jullie niet eerlijk zijn of onkundig, om een klant zó iets op de mouw te spelden:

gister gebeld en gechat met KPN, waarbij in beide gevallen echt beloofd werd het pluspakket aan te zetten, sterker nog: volgens het systeem staat het al aangevinkt en moet er ergens een storing zijn. Ik moest vanmorgen nog maar eens kijken: nee dus, geen pluspakket. Gebeld en gewacht en gewacht en uiteindelijk een absurd antwoord: ik moet eigenlijk niet zeuren want er staat 5 dagen voor het 'aanzetten' van het pluspakket ivm compleet, dus waarom bel ik nu 'al' op????

dus: eerst zegt iedereen dat het al aan staat, de app MijnKPN zegt dat het binnen een dag actief zal zijn (staat er dus al drie dagen nu); en nu krijg ik te horen dat het eigenlijk de 21ste zou worden, maar alla.... omdat ik zo 'zeur' zal het pakket in de loop van vandaag, https://tel:18-12-015, al aangezet worden.

Het zou kunnen natuurlijk, maar ik wil bovenstaande toch even delen met KPN en andere forumleden. 

Ik blijf 'zeuren' tot het in orde is, heb alle tijd.....

schreef op 16 dec '15 om 09:43uMarcia,

kreeg net sms dat ik compleet ben en zie inderdaad dubbele cijfers bij belminuten en mb's. Tv zenders ga ik later deze dag instellen.

bedankt!!!

  

Bartjepa schreef op 18 dec '15 om 11:30uMarcia,

Ik begin echt te denken dat er enkelen van jullie niet eerlijk zijn of onkundig, om een klant zó iets op de mouw te spelden:

gister gebeld en gechat met KPN, waarbij in beide gevallen echt beloofd werd het pluspakket aan te zetten, sterker nog: volgens het systeem staat het al aangevinkt en moet er ergens een storing zijn. Ik moest vanmorgen nog maar eens kijken: nee dus, geen pluspakket. Gebeld en gewacht en gewacht en uiteindelijk een absurd antwoord: ik moet eigenlijk niet zeuren want er staat 5 dagen voor het 'aanzetten' van het pluspakket ivm compleet, dus waarom bel ik nu 'al' op????

dus: eerst zegt iedereen dat het al aan staat, de app MijnKPN zegt dat het binnen een dag actief zal zijn (staat er dus al drie dagen nu); en nu krijg ik te horen dat het eigenlijk de 21ste zou worden, maar alla.... omdat ik zo 'zeur' zal het pakket in de loop van vandaag, https://tel:18-12-015, al aangezet worden.

Het zou kunnen natuurlijk, maar ik wil bovenstaande toch even delen met KPN en andere forumleden. 

Ik blijf 'zeuren' tot het in orde is, heb alle tijd.....

schreef op 16 dec '15 om 09:43uMarcia,

kreeg net sms dat ik compleet ben en zie inderdaad dubbele cijfers bij belminuten en mb's. Tv zenders ga ik later deze dag instellen.

bedankt!!!

  
Reputatie 7
Badge +28
Dag PureLOOD, welkom op het forum!

Vervelend dat de aanmelding niet goed gaat. Kun je een SMS sturen naar 1515 met de tekst COMPLEET AAN? Als dat ook niet werkt ga ik zorgen dat dit handmatig wordt ingevoerd. Kun je daarvoor je adresgegevens, 06-nummer(s) en naam contractant in een privébericht sturen?

Reputatie 7
Badge +28
Dag , welkom op het forum!

Goed dat je meldt dat de link het niet doet, ik geef het door. Vaak is de oorzaak dat de adresgegevens niet overeenkomen, of dat een aanvraag (meestal het vaste abonnement) administratief nog niet helemaal klaar is. Dat duurt soms een paar dagen langer de technische oplevering. Als je wel de mobiele korting krijgt kan het zijn dat er iets anders fout gaat. Ik kijk dit voor je na, hiervoor heb ik je een privébericht gestuurd!

Grietje_ schreef op 27 feb '16 om 11:08u
@Decypher, Leuk dat je vriendin ook bij de KPN Compleet familie komt! Wat vreemd dat je die melding krijgt. Het is toch niet toevallig het 11e abonnement he Smiley Knipoog (De max is 10 namelijkSmiley Tong) Ik kijk het graag voor je na!

Kun je op mijn privébericht reageren met het postcode, huisnummer en het mobiele nummer van je vriendin?

 
Hallo , dank voor je bericht.. intussen is alles al 'vanzelf' op zijn pootjes terecht gekomen.. mijn ongeduld was hier het grootste probleem ben ik bang.

Overigens complimenten voor de snelle en probleemloze overgang van een andere provider naar KPN!

Reputatie 7
Badge +27
Ik hang de telefoon net op! Het is echt verschrikkelijk dat het zo lang moet duren.. Er schijnt nog steeds een probleem te zijn, waardoor het aanmelden niet lukt en er is een tweede 'ticket' voor je aangemaakt naar de afdeling die het probleem moet verhelpen. Mijn collega heeft ook aangegeven dat zij zelf contact met jou op gaan nemen, zodat we niet via het forum heen en weer hoeven. Zodra het opgelost is, laat ze jou dit zelf even weten. Ik heb in ieder geval net €10 vergoed aan Mobiel Korting voor twee maanden, omdat ik het zonde vind dat je dit nu nog steeds misloopt. Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @rene_1974, hele goede vraag stel je! Wat joss1965 zegt, klopt helemaal. Je kunt je apart aanmelden voor KPN Compleet . Je krijgt daar dan een bevestiging van, het duurt daarna enkele dagen voordat het verwerkt is. Mocht je nog hulp willen als je pakket actief is, weet je ons te vinden. Alvast veel plezier ervan!
Reputatie 7
Badge +27
Heel fijn, Rene! Veel plezier ervan 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@joss1965
Bedankt voor jouw hulp.
Ik ga het in de gaten houden en laat het je weten of het gelukt is.
Reputatie 3
Badge +1
Het is gelukkig goed gekomen met mijn abonnement.
Afgelopen dinsdag is mijn abonnement geactiveerd en ik kreeg meteen de melding dat het Pluspakket gratis is.
Dat scheelt toch weer €10,-
Reputatie 7
Badge +24
; gelukkig! Bedankt voor je bericht erover! Welkom bij de Compleet club 😉

Reputatie 7
Badge +24
Sorry, dat had ik niet door. Dan is dat inderdaad niet nodig om het nog een keer zelf te doen 🙂.
Reputatie 7
Badge +27
Ah, dat verklaart het :)

Compleet kan pas geactiveerd worden op het moment dat je vaste diensten actief zijn. Als je dan ook een aanvraag doet voor Compleet voor die tijd wordt het niet verwerkt. Normaal zou je dan een afwijzing krijgen, maar het kan zijn dat dit niet helemaal goed is gegaan.

Als volgende week de monteur is geweest en je vaste diensten het doen, kun je daarna direct via de website Compleet aanvragen. Je krijgt dan dezelfde dag nog de bevestiging.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo en

Welkom op het forum! Wat jammer dat de aanmelding voor Compleet niet direct goed is gegaan. Ik kijk graag voor jullie na wat er mis is gegaan. Ik stuur een privébericht, als je daarop zou willen reageren met je gegevens, dan pak ik het op.

Cindy_ schreef op 3 dec '15 om 15:09u
@Lysbeth107; We hebben het voor elkaar achter de schermen met de adressen. Hier stond nog iets niet goed en mijn collega van de afdeling KPN Compleet heeft dit gewijzigd en geactiveerd. De bevestiging is nabij! Smiley Vrolijk Dank voor je geduld hierin! 

 
Hallo Cindy,

Het is inmiddels geactiveerd! Bedankt voor je hulp.

Groeten, Lysbeth

Badge +5
, Leuk dat je vriendin ook bij de KPN Compleet familie komt! Wat vreemd dat je die melding krijgt. Het is toch niet toevallig het 11e abonnement he ;) (De max is 10 namelijk:p) Ik kijk het graag voor je na!

Kun je op mijn privébericht reageren met het postcode, huisnummer en het mobiele nummer van je vriendin?

Badge +5
Top! #geduldiseenschonezaak En bedankt voor het compliment! 😃 #makesmyday

Cindy_ schreef op 30 okt '15 om 11:52u
Hoi

De aanmelding is inderdaad niet helemaal goed gegaan. De aanvraag heb ik nogmaals voor je gedaan, zodat je zo snel mogelijk Compleet bent Smiley Vrolijk. Als je er nog vragen over hebt, laat het me vooral weten!  

Met groet,

Cindy 

 
Dankje voor de snelle hulp!

Geachte heer Nolting,

De aanmelding voor KPN Compleet is niet gelukt. De aangemelde abonnementen voldoen niet aan de voorwaarden van KPN Compleet.

Voorwaarden
U profiteert pas van de voordelen als er twee abonnementen van KPN zijn aangemeld die voldoen aan de voorwaarden. De voorwaarden van KPN Compleet vindt u opkpn.com/compleetvoorwaarden.

Controleer de adressen
Hebt u de juiste abonnementen, maar is uw aanmelding toch niet gelukt? Controleer dan de adressen. Het factuuradres van het mobiele abonnement moet gelijk zijn aan het aansluitadres van het internetabonnement. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Opnieuw aanmelden
Op het moment dat de adresgegevens gelijk zijn aan elkaar kunt u zich opnieuw aanmelden voor KPN Compleet via kpn.com/compleet.

Kunnen wij meekijken?
Graag kijken wij mee waarom uw aanvraag niet is gelukt. Plaats daarom een reactie opons forum. Onze medewerkers en andere gebruikers helpen u daar graag verder.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice    

Faffie schreef op 31 dec '15 om 17:19u
Wij hebben sinds gisteren een abonnement op KPN internet en bellen en een mobiel abonnement bij Hi,

toch kreeg ik net een afwijzing voor KPN compleet, hoe kan dat?

beiden gaan van hetzelfde rekeningnummer en hetzelfde adres!

graag uw reactie!

 
Inmiddels is het helemaal opgelost!

 Er bleek ergens in het systeem nig een oud woonadres, dat is inmiddels veranderd!

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Joan, welkom op het forum! Vervelend dat je tegen problemen aanloopt bij het aanmelden voor KPN Compleet.

Ik zoek graag voor je uit wat er precies misgaat. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Cindy_ schreef op 18 mar '16 om 13:43u
@HarmvH; is het gelukt? Als je nog hulp nodig hebt, laat me dat dan vooral weten Smiley Vrolijk

 
Uiteindelijk ben ik even terug gegaan naar de KPN vestiging en heb nog even telefonisch contact gehad met de service desk, maar nu lijkt het opgelost!
 

Nou @stamjoan, dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde gedoe als ik. Omdat ik te lang klant ben bij KPN en dus een oud mobiel abonnement heb (van voor oktober 2012) kon het niet gekoppeld worden. Technisch niet mogelijk... Ja, of ik moest m'n abonnement vernieuwen, wat me maar € 30,- in de maand extra kostte. Conclusie, overstap van Ziggo naar KPN geannuleerd! Sterker nog, bij Ziggo nieuw abonnement met korting gekregen als dank voor het blijven bij Ziggo...
Opgelost! Was in winkel niet goed ingevoerd.
Thuis opnieuw gedaan, en het werkt! TOP.
Reputatie 7
Badge +10
De keuze voor het gratis zenderpakket vanwege KPN Compleet maak je apart van je abonnement. Via Mijn KPN kun je straks doorgeven dat het Pluspakket gratis moet zijn..

Reageer