Beantwoord

KPN Compleet / Hussel

  • 8 October 2019
  • 6 reacties
  • 1048 keer bekeken

Wat gebeurt er met mij als Compleet klant nu de Hussel wordt ingevoerd?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 October 2019, 11:25

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Joanie , er gebeurt niets, alleen als je je pakket wijzigt ga je over op de nieuwe abonnementsvorm.
Zolang als je dus niets verandert aan je pakket gebeurt er ook niets aan je pakket c.q. voorwaarden.
Badge
De beste pakketverandering is het geheel opzeggen 🙂
Reputatie 1
Badge
Momenteel hebben wij KPN Compleet. Dit ivm Internet, vaste telefonie en 2 mobiele abonnementen .
Nu wil ik 1 mobiel abonnement verlengen, om zodoende weer een besparing van 5,50 per maand te kunnen doorvoeren. Ik denk dat dat dan een Husseltje wordt. Maar heeft dat ook gevolgen voor het KPNCompleet pakket. ?
Er is nog steeds Internet, Televisie, vaste telefonie en 1 mobiel abonnement, in het "oude" compleet pakket. Dus eigenlijk voldoen wij nog aan de Compleet voorwaarden.

Kan ik dan ook nog MB's delen als ik verleng, met het andere mobiele abonnement ?
Momenteel hebben wij KPN Compleet. Dit ivm Internet, vaste telefonie en 2 mobiele abonnementen .
Nu wil ik 1 mobiel abonnement verlengen, om zodoende weer een besparing van 5,50 per maand te kunnen doorvoeren. Ik denk dat dat dan een Husseltje wordt. Maar heeft dat ook gevolgen voor het KPNCompleet pakket. ?
Er is nog steeds Internet, Televisie, vaste telefonie en 1 mobiel abonnement, in het "oude" compleet pakket. Dus eigenlijk voldoen wij nog aan de Compleet voorwaarden.

Kan ik dan ook nog MB's delen als ik verleng, met het andere mobiele abonnement ?

Hallo @Sharif , verlengen hoeft niet, je huidige pakket met voorwaarden loopt gewoon door als je niets doet.
Verlengen is alleen zinvol als het voordeliger voor je wordt, anders niet.
Reputatie 1
Badge
Sorry, @Jan-D mogelijk ben ik onduidelijk. Van de 2 mobiele abonnementen, wil ik er 1 verlengen, omdat dat 5,50 per maand voordeliger is.. Blijft dan KpnCompleet in tact ??
Reputatie 7
Badge +28
@Joanie: Zoals Jan aangeeft verandert er niets zolang jij niets verandert :-)

@Sharif: Aan het Alles-in-1 abonnement en het bestaande mobiele abonnement verandert niets. Het verlengende mobiele abonnement krijgt geen verdubbeling van data bij Hussel, maar de overige voordelen blijven bestaan. Dus € 5 korting (of € 7,50 bij het 20GB abonnement), onderling gratis bellen en MB's delen. Verder kun je het verlengende abonnement maandelijks aanpassen, ook naar een lager abonnement.

Reageer