Beantwoord

KPN Compleet i.c.m. oudere abonnementen

  • 2 September 2021
  • 6 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb al vele jaren 2 mobiele abonnementen van KPN en kom daardoor in aanmerking voor de aantrekkelijke KPN Compleet-voordelen, te weten de €5 euro korting, dubbele data, gratis onderling bellen en MB's delen.

Ik overweeg om voor mijn (thuiswonende) kinderen nieuwe sim-only abonnementen van KPN af te nemen. Maar komen zij na aanmelding/toevoeging aan mijn KPN-account dan ook in aanmerking voor alle KPN Compleet-voordelen? Volgens de voorwaarden zou dat nl. wel gelden voor de al wat oudere abonnementen. Van de telefonisch helpdesk krijg ik echter te horen dat dubbele data niet langer wordt gegeven omdat de nieuwe abonnementen onder de KPN Hussel-voordelen zouden gaan vallen. Klopt dat wel?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 September 2021, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja, dat klopt. Dubbele data bestaat niet meer bij Hussel. Dat is geschiedenis. 

De korting is ook wisselend. Het hangt af van hoeveel data je neemt.

Ik weet dat dubbele data bij Hussel niet meer bestaat. Maar, het bestaat bij KPN Compleet  nog wel en ik vraag of ik daar gebruik van maken op basis van de voorwaarden icm mijn al wat oudere abonnementen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Andrew Refters, als je oude en nieuwe abonnementen aan elkaar koppelt, gaan per type abonnement de betreffende voorwaarden gelden. Bij ‘oude’ abonnementen worden de KPN Compleet voordelen actief, en bij de Hussel abonnementen worden de Husselvoordelen actief. Je kunt dus met 2 soorten voordelen te maken krijgen, maar KPN Compleet voordelen kunnen niet actief worden bij KPN Hussel abonnementen. Hoop dat het zo duidelijk is!

Dank.

Ik heb de ‘Voorwaarden deelname KPN Compleet’ nog eens goed doorgelezen en in art. 3.2 staan die voorwaarden voor deelname expliciet genoemd. M.n. van belang is de ingangsdatum van een nieuw abonnement waardoor wordt bepaald of het voor de KPN Compleet voorwaarden kan worden aangemeld. En die uiterst mogelijke datum is 7 okt 2019.

MAAR: Er staat echter ook in dat het geldt voor ‘onderling MB's delen met een KPN Mobiel abonnement’. Zie de tekst hieronder. Er zit dus een tegenstrijdigheid in, waardoor ik de indruk krijg er met nieuwe abonnementen ook van de KPN Compleet-voordelen gebruik zou moeten mogen maken:

Dubbel zoveel data en € 5 extra korting gelden alleen voor de volgende mobiele abonnementen:

  o KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012 t/m 7 oktober 2019

  o KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 28 oktober 2012 t/m 7 oktober 2019

  o KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 maand, 1 jaar of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012 t/m 7 oktober 2019.

  o Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012.

  o Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012.

  o Onderling MB’s delen; met een KPN Mobiel abonnement.

Reputatie 7
Badge +24

Dat laatste punt wat u groen onderstreept heeft is een kop van een volgende opsomming en hoort niet bij de voorgaande punten:

Er staat een dicht zwart bolletje voor, geen open rondje. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de ‘Voorwaarden deelname KPN Compleet’ nog eens goed doorgelezen en in art. 3.2 staan die voorwaarden voor deelname expliciet genoemd. M.n. van belang is de ingangsdatum van een nieuw abonnement waardoor wordt bepaald of het voor de KPN Compleet voorwaarden kan worden aangemeld. En die uiterst mogelijke datum is 7 okt 2019.

Dit klopt helemaal, hierna zijn we overgestapt op de Hussel abonnementen en vanaf dat moment waren de KPN Compleet voordelen niet meer van toepassing.

MAAR: Er staat echter ook in dat het geldt voor ‘onderling MB's delen met een KPN Mobiel abonnement’. Zie de tekst hieronder. Er zit dus een tegenstrijdigheid in, waardoor ik de indruk krijg er met nieuwe abonnementen ook van de KPN Compleet-voordelen gebruik zou moeten mogen maken:

Nope, ‘onderling Mb's delen’ is 1 van de andere voordelen, ik zie dat Nick dit ook al verder toe heeft gelicht en hoop dat het nu duidelijk is hoe het precies zit :slight_smile: