Beantwoord

KPN Compleet ineens eraf

  • 26 February 2020
  • 15 reacties
  • 193 keer bekeken

Hoi ik heb een mobiel abonnement van kpn en een internet aansluiting thuis van Telfort.Ik had kpn compleet aangevraagd en gekregen toen zag ik in de app dat ik kosteloos mijn Abonnement 1 x per maand kon aanpassen dat heb ik gedaan want ik had veel te veel MB’s  toen zag ik dat ik gelijk mijn kpn compleet korting kwijt was klantenservice gebeld en daar werd gezegd dat ik mijn kpn compleet opnieuw moest aanvragen gelijk gedaan maar zie nu op mijn nota dat het er niet bij staat dus sowieso deze maand geen kpn compleet korting erg vreemd dat dat zo werkt!!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 29 February 2020, 15:37

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Willem en welkom op het forum! Het lijkt me niet de bedoeling dat de korting ineens verdwijnt, dus ik kijk dit graag voor je na. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant en het 06-nummer waar het om gaat? Dan kan ik op onderzoek uit!

Hoi Sanne ik heb gedaan wat je gevraagd hebt.

ik ben benieuwd alvast dank voor de moeite

groet,

Marco

Reputatie 7
Badge +24

U heeft toch niet gewoon een nieuw abonnement afgesloten? Welke abonnementsnaam staat er nu op uw factuur?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +24

Hussel dus. U heeft gewoon een nieuw abonnement afgesloten, en dat was niet de bedoeling. U kunt nu hier op dit abonnement geen Compleet meer aanvragen.

Zijn mijn gegevens nu voor iedereen zichtbaar en hoe kon ik dat wissen

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Willem 666 

Bewerk je bericht via de drie puntjes rechtsonder en dan 'Bewerk'. Dat kan tot ong. een uur na plaatsing. 

Ik druk op 3 puntjes dan bewerk en opslaan maar bericht blijft gewoon staan

Reputatie 7
Badge +21

Het bericht kan je niet verwijderen, maar de inhoud kan je via ‘bewerk’ aanpassen. Daarna opslaan.

Hoe bedoel je precies ik wil mijn personalia eraf hebben en dat lukt me niet

Hallooooooo wat moet ik nou doen

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Willem 666 je hoeft niets meer te doen, ik had webcare al gewaarschuwd en een moderator heeft jouw personalia zojuist verwijderd.

Oké dan hartstikke bedankt en een fijne dag😊

Reputatie 7
Badge +24

Alleen de naam spijkers staat er nog. Verder is alles weg gepoetst. Aan persoonlijke gegevens.

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel voor de alertheid @RBxx:smile: Ik zie inderdaad dat het een Hussel abonnement is en dat je hier op 6 februari contact over hebt gehad. Mijn collega heeft je toen aangeraden om je aan te melden voor Telfort Compleet lees ik uit de notities, op die manier krijg je nog korting op je KPN product. In dit geval is dit je mobiele abonnement. De Telfort Compleet pagina kun je hier vinden. Hopelijk weet je hiermee voldoende! Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag. :slight_smile:

Reageer