Beantwoord

KPN Compleet kan niet aangemeld worden, zegt Belsimpel

  • 20 November 2019
  • 4 reacties
  • 212 keer bekeken

Badge

Wij hebben een Hussel abonnement voor TV en Internet. Via Belsimpel aktie hebben wij een iPhone met mobiel abonnement afgesloten met nummerbehoud.

Wij kregen de volgende melding van Belsimpel: “We kunnen je niet aanmelden voor KPN Hussel, omdat je 06-nummer van KPN niet bij ons bekend is. We hebben je abonnementsaanvraag met ordernummer 3381XXXXXX wel alvast verwerkt bij KPN. Zo loopt je bestelling geen vertraging op. Dit betekent dat je bent aangesloten op hetzelfde abonnement, maar tegen de gewone voorwaarden. Om toch de voordelen van KPN Hussel te krijgen, kun je dit zelf aanvragen.”

Hoe kunnen wij dit aanvragen? Hoor graag.

  1. Jansen

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 November 2019, 20:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Gerwin1966, welkom bij ons op het forum. Als het 06-nummer wat je naar ons meeneemt het enige mobiele abonnement is dat je bij ons afneemt, zal dat nummer inderdaad nog niet bekend zijn geweest bij ons op het moment van aanvragen. Heb je daarna nog wel een bevestiging gekregen over de Hussel bestelling? Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je dat hebt gedaan kan je hieronder een reactie plaatsen dat je dat hebt gedaan, dan kan ik voor je aan de slag.

Reputatie 7

Hoi @Gerwin1966, ik heb nog geen reactie van je gezien en op jouw profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken hiernaar hoor ik het graag van je.

Badge

Hallo Jasper, ik heb de informatie toegevoegd. Zie tevens persoonlijke opmerkingen. Bedankt. 

Reputatie 7

Merci @Gerwin1966, ik ben daarmee meteen gaan kijken. Het huidige 06-nummer en het vaste abonnement voldoen ook al aan de Hussel voordelen, maar dat was nog niet actief. Dat heb ik nu geactiveerd. Zodra het nieuwste nummer helemaal actief is, zullen de voordelen daar ook automatisch actief moeten worden. Mocht dat niet het geval zijn hoor ik het graag, dan kijk ik er met je naar.