Vraag

KPN Compleet kan niet omdat het mobiel bereik zeer slecht is. Ik voel me gediscrimineerd.

• 10 februari 2017
  • 35 reacties
  • 716 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Als ze maar 1 televisie heeft dan heeft ze aan het Alles in 1 Instap bij KPN voldoende lijkt mij.
Na de kortingsperiode voor nieuwe klanten kost dat € 47,50 per maand. Excl. (!) opnemenpakket. Maar bij KPN kun je veel meer (ook tegelijkertijd, tot 6 programma's tegelijk) opnemen dan bij vml Vodafone Thuis. Die gebruiken een STB met HDD. Bij KPN gaat opnemen in the cloud. 200 uur, dus de kwaliteit waarin je opneemt gaat niet ten koste van de ruimte.
Instap komt dan met opnemen uit op € 52,50.
Zie hier voor de pakketten.
Reputatie 1
Badge
Ik ken de pakketten, opnemen heeft ze nodig. Zeker nu met 1e 6 mnd voor €35 in erg interessant.

Ik werk momenteel in een contact center die werk doet voor KPN/Telfort. Ben redelijk op de hoogte. Maar bedankt je input uiteraard:D
Reputatie 7
Dan komt ze, met opnemen, de eerste 6 maanden voor maar € 40 uit!

Hè heerlijk. Eindelijk iemand die redelijk goed op de hoogte is 😃
Reputatie 1
Badge
Fijn hè.

Het kan zelfs nog gekker. 1e 6 mnd standaard voor €35 en daarna downgraden naar Instap met opnemenpakket.
Reputatie 7
Fijn hè.

Het kan zelfs nog gekker. 1e 6 mnd standaard voor €35 en daarna downgraden naar Instap met opnemenpakket.
SLIMmerik 😃
Reputatie 1
Badge
Maar back on topic: vervelend voor Marianne. Kpn moet gewoon netwerk verbeteren. Dan kan ze profiteren van KPN Compleet.
Reputatie 7
@Henk2304 gewoon in Emmeloord komen wonen :PDaar was ik nog geen maand weg toen ze begonnen met de aanleg van glasvezel. In december van dat jaar werd een motie van het CDA in de gemeenteraad aangenomen om ook glasvezel aan te leggen in dorpen en buitengebied. Buitengebied is nu bezig (daar wonen de meeste CDA-stemmers) en de dorpen hoeven ineens niet meer want daar hebben ze al voldoende snel internet (VZ), zo zegt men. Met datzelfde argument had er ook geen glasvezel in Emmeloord hoeven komen: daar was immers net de hele coax-infrastructuur van - toen nog - Ziggo compleet vervangen, zodat ook daar al overal voldoende snel internet is.
Reputatie 1
Badge
@Henk2304 gewoon in Emmeloord komen wonen :PDaar was ik nog geen maand weg toen ze begonnen met de aanleg van glasvezel. In december van dat jaar werd een motie van het CDA in de gemeenteraad aangenomen om ook glasvezel aan te leggen in dorpen en buitengebied. Buitengebied is nu bezig (daar wonen de meeste CDA-stemmers) en de dorpen hoeven ineens niet meer want daar hebben ze al voldoende snel internet (VZ), zo zegt men. Met datzelfde argument had er ook geen glasvezel in Emmeloord hoeven komen: daar was immers net de hele coax-infrastructuur van - toen nog - Ziggo compleet vervangen, zodat ook daar al overal voldoende snel internet is.
Ik ben wel blij met glasvezel. Ik zat al bij KPN met koper maar had zo'n 11 mb/s, Was niet echt vooruit te branden in de Zuidert.
Reputatie 7
Ik zat al bij KPN met koper maar had zo'n 11 mb/s, Was niet echt vooruit te branden in de Zuidert.Daar had ik - via pairbonding - ruim 50 Mb/s. Nu nog maar 28 Mb/s en pairbonding is niet mogelijk (bij nieuwbouwwoningen wordt alleen nog op verzoek koper aangelegd, en dan niet meer dan één aderpaar, 2 draadjes dus). De geplande upgrade van de wijkcentrale is (na een paar keer uitstel) nu helemaal verdwenen, maar daar zou ik toch geen profijt van hebben, omdat ik er te ver (900 m) vanaf woon. Voorlopig red ik me nog wel, maar er komt ongetwijfeld een tijd dat 28/5 Mb/s niet meer genoeg is en dan blijft alleen VZ nog over 😞. Ik w8 eigenlijk op het moment dat zij (binnenhuis) UTP gaan ondersteunen, maar met de huidge Horizon is dat nog niet het geval en ik heb nu nog geen zin om m'n UPT-kabels te vervangen door coax, dat is toch een stap terug in de tijd.
Reputatie 1
Badge
Ik zat al bij KPN met koper maar had zo'n 11 mb/s, Was niet echt vooruit te branden in de Zuidert.Daar had ik - via pairbonding - ruim 50 Mb/s. Nu nog maar 28 Mb/s en pairbonding is niet mogelijk (bij nieuwbouwwoningen wordt alleen nog op verzoek koper aangelegd, en dan niet meer dan één aderpaar, 2 draadjes dus). De geplande upgrade van de wijkcentrale is (na een paar keer uitstel) nu helemaal verdwenen, maar daar zou ik toch geen profijt van hebben, omdat ik er te ver (900 m) vanaf woon. Voorlopig red ik me nog wel, maar er komt ongetwijfeld een tijd dat 28/5 Mb/s niet meer genoeg is en dan blijft alleen VZ nog over 😞. Ik w8 eigenlijk op het moment dat zij (binnenhuis) UTP gaan ondersteunen, maar met de huidge Horizon is dat nog niet het geval en ik heb nu nog geen zin om m'n UPT-kabels te vervangen door coax, dat is toch een stap terug in de tijd.
Ik snap ook niet dat ze bij Ziggo met die Horizon vast blijven houden aan coax inderdaad.

Reageer