Beantwoord

KPN compleet kan niet worden geactiveerd...

  • 7 december 2015
  • 4 reacties
  • 327 keer bekeken

Kpn compleet kan niet worden geactiveerd omdat mijn abonnementen niet op het zelfde adres staan.. Ik heb vorige week een alles in 1 pakket aangevraagd op mijn nieuwe adres en ook gelijk mijn mobiel abonnement naar het nieuwe adres gewijzigd. Maar nu krijg ik dus het bericht dat de aanmelding niet is gelukt.. Hoe kan dat??
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 7 december 2015, 12:26


mrdennis schreef op 7 dec '15 om 12:23u
nee waarschijnlijk de 21e pas..

Dan is dat waarschijnlijk de reden, en kan je het beste je opnieuw aanmelden als Alles-in-1 werkt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

mrdennis schreef op 7 dec '15 om 10:34u
Kpn compleet kan niet worden geactiveerd omdat mijn abonnementen niet op het zelfde adres staan.. Ik heb vorige week een alles in 1 pakket aangevraagd op mijn nieuwe adres en ook gelijk mijn mobiel abonnement naar het nieuwe adres gewijzigd. Maar nu krijg ik dus het bericht dat de aanmelding niet is gelukt.. Hoe kan dat??

Is je alles in 1 pakket al actief? 

Robin

nee waarschijnlijk de 21e pas..
Reputatie 7
Badge +30

mrdennis schreef op 7 dec '15 om 12:23u
nee waarschijnlijk de 21e pas..

Dan is dat waarschijnlijk de reden, en kan je het beste je opnieuw aanmelden als Alles-in-1 werkt.

aaah oke! bedankt!

Reageer