Beantwoord

KPN Compleet - Kan (nieuw) kids abbo niet aanmelden

  • 11 July 2020
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo Forum

 

Ik probeer een nieuw (gisteren geactiveerd!) KPN Kids Sim  aan te melden bij KPN Compleet maar dit lukt niet.
 

Voorwaarden KPN Compleet:

4. € 5,- extra korting Je krijgt € 5 extra korting per mobiel abonnement (met een maximum van 10 mobieltjes) per maand, ongeacht wat je combineert met KPN Compleet.

Alternatief is overstappen op huzzel.

NU KPN Compleet (2x abbo / 1x abbo nog niet erin).
Voordeel = 3x 5,--    (onderling gratis bellen is onzinnig met onbeperkt bellen!)


KPN Huzzel  (3x abbo)
Voordeel = 3x 5,-- ???
Maar moet wel me abbo verlengen voor 1 of 2 jaar terwijl deze nu ‘vrij’ is.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 July 2020, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Het aanmelden bij KPN Compleet is gelukt, ik moest alle Mobiel nummers opgeven, dus niet alleen het KIDS Sim Nummer.


€5 extra korting             - Alleen voor 2 oude abbo's, schijnbaar zijn de voorwaarden
                                         KPN Compleet niet meer van toepassing op nieuwe nummers.

Onderling MB's delen    - Handig omdat de KIDS sim maar 1 GB heeft.

Gratis onderling bellen   - onzinnig daar alle abbo's onbeperkt bellen/sms hebben

Ben nu eea aan het vergelijken met Hussel

U hebt iets aangepast aan uw KPN Mobiel abonnement. Of er is een mobiel abonnement toegevoegd aan uw huishouden. Hierdoor veranderen uw voordelen van KPN. Hieronder ziet u de veranderde voordelen voor telefoonnummer 06<999999>.

 

Dit voordeel krijgt u erbij

  • Onderling MB's delen
  • Gratis onderling bellen
 

 

Alle voordelen op een rijtje
Hieronder ziet u alle voordelen die u nu hebt op uw adres na bovengenoemde veranderingen.

 

 
 

 

Iedere maand € 5,00 korting
Omdat u KPN producten combineert, krijgt u elke maand € 5,00 korting op elk mobiel abonnement op uw adres. Dat is toch zo'n € 60,00 per jaar, per persoon. Een mooie financiële meevaller toch?

 

Meer informatie

 

 

 
 

 

Gratis onderling bellen
U belt gratis met iedereen die op uw adres woont en ook een KPN abonnement heeft. Zo blijft u altijd zorgeloos verbonden met het thuisfront.

 

Meer informatie

 

 

 
 

 

Onderling MB's delen
Komt iemand bij u thuis MB's tekort terwijl de ander juist MB's over heeft? Met KPN Hussel kunt u heel eenvoudig MB's delen met iedereen op uw adres. Dit kan via de MijnKPN App of MijnKPN. Zo helpt u elkaar een handje!

 

Meer informatie

 

 

Hierboven de mail die ik ontvangen heb.

Daar hebben ze het wel over 5 euro korting per mobiel abbo.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EdwinAms, welkom terug!
Bij de nieuwe hussel abonnementen kun je de KPN Compleet korting niet krijgen maar kom je afhankelijk van je andere abonnementen wel in aanmerking voor de KPN Hussel korting van €5.
De voorwaarde hiervoor is dat je ook een thuis abonnement hebt bij ons of Telfort. Heb je dat ook?

Beste Thomas,

Eigenlijk wil ik gewoon de 5 euro korting waar in de KPN Compleet voordelen over wordt gesproken ;)

 

Ik heb geen KPN / Telort voor thuis. Dat zou in mijn geval extra kosten van ca. 50 euro betekenen.

Vind het wel jammer dat korting aan koppelverkoop wordt gehangen.

We zijn wel aan het overwegen om naar Hussel (onbeperkt) over te gaan:

NU:
Abbo1 - 21,30          = 10,5 GB / onbeperkt bellen/sms (KPN 2015 SO Zorgeloos Standaard)
Abbo2 - 21,17          =  3,0 GB / onbeperkt bellen/sms (KPN 2016 Zorgeloos instap)
Abbo3 - 14,50          =  1,0 GB / onbeperkt bellen/sms (KPN Kids SIM)
Totaal  56,97          = 14,5 GB / onbeperkt bellen/sms

 


Hussel:

Abbo1 - 35,00          =  99 GB / onbeperkt bellen/sms (99 = onbeperkt)
Abbo2 - 15,00          =  0,0 GB / onbeperkt bellen/sms (GBs delen)
Abbo3 - 14,50          =  1,0 GB / onbeperkt bellen/sms (KPN Kids SIM)
Totaal  64,50          =   99 GB / onbeperkt bellen/sms

 

Hussel
Nadeel: Prijsverschil (7,53)

Nadeel: Contract 2 jaar ipv vrij.

Voordeel: onbeperkt internet.


Als het voordeel niet gekoppeld zou zijn aan KPN thuis:

Hussel - Thuis
Voordeel: Prijsverschil (-9,97)

Nadeel: Contract 2 jaar ipv vrij.
Nadeel: Extra kosten KPN Thuis.

Voordeel: onbeperkt internet.

Reputatie 7
Badge +20

Ohh dat is balen zeg, dat is inderdaad jammer! Als ik dit zo zie ben je nu inderdaad voordeliger uit en is het goedkoper om niet te verlengen en gewoon je huidige abonnement te behouden.