Beantwoord

KPN Compleet: Koppelen aan een huishouden

Beste Supporter,

Mijn familie-leden hebben een KPN abonnement en zitten samen in een huishouden, ik heb later pas een abonnement afgesloten en heb me daarna direct aangemeld voor KPN Compleet om mezelf te kunnen koppelen aan het huishouden van mijn familie, dit is echter al een tijdje geleden en ik kan nog steeds niet gebruik maken van KPN Compleet, en dus mijn nummer niet toevoegen aan het huishouden.

Zou u hiernaar kunnen kijken zodat ik kan deelnemen aan het huishouden?

Hier wat extra informatie:

Met vriendelijke groet,

Jan Loskamp

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Koen_1 2 oktober 2017, 17:11

Hoi Jan, welkom op het forum! Ik zie dat je nummer inmiddels is toegevoegd aan het huishouden van je familie 🙂 Klopt het dat je inmiddels gebruik kunt maken van de KPN Compleet voordelen? Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Mogelijk is de aanmelding toen niet gelukt omdat je het zo snel deed dat je abonnement administratief nog niet helemaal (overal) ingevoerd was. Heb je 't sindsdien nogmaals geprobeerd? Formulier
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jan, welkom op het forum! Ik zie dat je nummer inmiddels is toegevoegd aan het huishouden van je familie 🙂 Klopt het dat je inmiddels gebruik kunt maken van de KPN Compleet voordelen? Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag.

Reageer