Vraag

KPN Compleet koppelen lukt niet, oud adres

• 25 november 2018
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik probeer al sinds 9 november mijn nieuwe kpn mobiel abonnement te koppelen aan kpn compleet.
Ik heb op dit adres al Internet, tv, vast bellen en 1 mobiel nummer. Met mijn andere mobiele nummer ben ik nu overgestapt naar kpn, om in aanmerking te komen voor MB 's verdubbelaar en MB s delen en alle andere voordelen.
Ik heb de klantenservice gebeld en via de site geprobeerd, maar ze blijven zeggen dat mijn nieuwe nummer op het oude adres staat. De klantenservice medewerker heeft gezegd dat het binnen 2 werkdagen geregeld zou zijn. Maar ondertussen weer 2 weken voorbij en ik heb een extra internet bundel moeten aanschaffen omdat KPN compleet nog niet werkt....
Was ik maar bij Vodafone gebleven..

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Klaas, welkom op het forum. Ik kijk dit graag voor je na, als ze beide op hetzelfde adres staan moet dit geen enkel probleem zijn. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +15
Klaas, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer