Beantwoord

KPN compleet korting i.c.m. KPN abonnement woningcorporatie

Kan ik KPN thuis toevoegen als ik mijn rekeningen niet rechtstreeks aan KPN betaal maar via mijn woningcorporatie?

Aangezien ik internet van KPN in mijn woning heb en je dan korting krijgt op een telefoonabonnement heb ik vandaag besloten over te stappen naar een telefoonabonnement van KPN. Nu is dus de vraag, krijg ik deze korting? Als ik bij 'Mijn KPN' > 'thuis' wil toevoegen bij producten, kan dit niet omdat mijn rekeningnummer niet bekend is bij jullie.. ik betaal natuurlijk rechtstreeks mijn servicekosten aan Mitros en daar zit internet bij in.

Ik heb de KPN Compleet voorwaarden gelezen en hier kan ik het helaas niet uit halen.

Hoor graag of dit mogelijk is.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 oktober 2018, 13:28

Hoi Ezra, Leuk dat je jouw vraag op het forum stelt en je gaat overstappen naar KPN. Welkom 🙂 Normaal gesproken kom je in aanmerking voor KPN Compleet wanneer je thuis diensten bij ons afneemt en een mobiel abonnement. Ik zie aan de hand van jouw postcode, huisnummer geen thuisdiensten van KPN op je adres waardoor je niet in aanmerking komt voor KPN Compleet. Misschien kun je jouw woningbouwcorporatie Mitros eens benaderen en vragen hoe dit zit? Misschien zijn ze aangesloten bij een provider die gebruik maakt van ons netwerk. Als dit het geval is heb je meteen een verklaring waarom je niet in aanmerking komt voor KPN Compleet. Zijn ze wel aangesloten bij KPN, dan kunnen ze jou ook toevoegen aan KPN Compleet. De €5,00 korting wordt dan alsnog verrekend met jouw factuur. Als er nog iets onduidelijk is, geef het dan vooral aan. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi Ezra, Leuk dat je jouw vraag op het forum stelt en je gaat overstappen naar KPN. Welkom 🙂 Normaal gesproken kom je in aanmerking voor KPN Compleet wanneer je thuis diensten bij ons afneemt en een mobiel abonnement. Ik zie aan de hand van jouw postcode, huisnummer geen thuisdiensten van KPN op je adres waardoor je niet in aanmerking komt voor KPN Compleet. Misschien kun je jouw woningbouwcorporatie Mitros eens benaderen en vragen hoe dit zit? Misschien zijn ze aangesloten bij een provider die gebruik maakt van ons netwerk. Als dit het geval is heb je meteen een verklaring waarom je niet in aanmerking komt voor KPN Compleet. Zijn ze wel aangesloten bij KPN, dan kunnen ze jou ook toevoegen aan KPN Compleet. De €5,00 korting wordt dan alsnog verrekend met jouw factuur. Als er nog iets onduidelijk is, geef het dan vooral aan. 🙂
Het lijkt erop dat ze aangesloten zijn bij KPN.

Dit is wat in mijn woningovereenkomst staat:
KPN levert bij Place2BU het internet. Onderdeel van de overeenkomst die Place2BU heeft gesloten met KPN is dat jullie ook korting krijgen op een digitaal Televisie abonnement van KPN: KPN Play.

Ik zal nogmaals contact met ze opnemen om te vragen of dit ook mogelijk is icm een telefoonabonnement. Ik hoopte dat KPN hier van de op de hoogte was en mij daar bij kon helpen, in ieder geval bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +16
In dit geval is het juist goed om eens in gesprek te gaan met de woningbouwcorporatie. KPN play is namelijk sinds 2 juli gestopt. Meer info hierover kun je vinden in dit topic. Desondanks hoop ik dat ze jouw nummer kunnen toevoegen aan KPN Compleet. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

Reageer