Beantwoord

KPN Compleet korting & MB's delen

  • 16 September 2019
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb al enige tijd KPN internet & TV + een mobiel abonnement. Nu heeft mijn partner sinds kort ook een mobiel abonnement (06-xxxxx481). Volledige gegevens en klantnummers staan in mijn profiel.
Voor mijn partner is de 5 euro korting en MB verdubbelaar echter nog niet aangezet. Daarnaast kan ik ook geen MB's delen met haar. Kunnen jullie een en ander activeren?
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 September 2019, 12:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @wastaal, bedankt voor jouw bericht!

Wat vreemd dat voor het mobiele nummer van je partner de voordelen nog niet geactiveerd zijn! Ik geef graag het laatste zetje 🙂 Het nummer was namelijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet, nú wel! Het kan maximaal 3 werkdagen duren voordat alle voordelen nu geactiveerd zijn, maar voor het weekend moet je dus al wel MB's kunnen delen.

Laat je even weten of dat inderdaad zo is? Anders moet een achterliggende afdeling namelijk nog een extra zetje geven!
Reputatie 7
Badge +21
@wastaal, volgens mijn gegevens is het direct de 17/18e al geactiveerd. Klopt dat? Ontvangen beide 06-nummer nu de voordelen? 😃
Hoi Susan, MB's delen lukt nu. Alleen staat bij 06-xxxxx481 de verdubbelaar voor data nog niet aan. In de app wordt 2Gb aangegeven terwijl dit er dus 4 moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +21
@wastaal, super! Omdat op 17 september de voordelen pas zijn toegevoegd, zal ook de verdubbelaar niet voor de gehele maand gelden. Dus nu zal het abonnement ongeveer 3GB ontvangen, per 1 oktober zal de volledige 4GB toegekend worden en zal dit ook zichtbaar zijn in MijnKPN!
Oké. Dank voor je hulp!

Reageer