KPN Compleet korting mobiel

Nu wil ik gaan verlengen bij KPN. Ik krijg sowieso al, naar mijn mening, een hele slechte verlengaanbieding. (5 euro in de maand hoewel ik al 4 jaar klant ben, geen groot bedrag als je het vergelijkt met andere providers waar je hetzelfde abbonement voor minder kan krijgen).

Nu zie ik ook nog eens dat KPN Compleet (korting omdat we meerdere abbonementen bij KPN hebben en ook juist de grootste reden waarom we bij KPN (voorheen Hi) zitten) maar 5 euro per maand is. Voorheen was dit altijd 10 euro en krijg nu ook nog steeds 10 euro korting op mijn afschrift, dus wat is de reden dat dit 5 euro is geworden? Als ik nu er voor zou kiezen om nog 2 jaar bij KPN een abbonement af te sluiten, krijg ik dan ook werkelijk nog maar 5 euro korting i.v.m. de KPN Compleet korting?

Alvast bedankt, 

Christian Schreurs

Admin: titel aangepast voor de vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik kan je vertellen wat je nu krijgt:
Je verleng aanbieding: €5,00
KPNCompleet-2e abonnement: €5,00 (MB's delen met je gezin)
Eventueel dubbele bundels, gratis bellen, en extra TV-zenders als je thuis ook KPN hebt.

Een KPN Medewerker of ander forumlid kan je misschien vertellen waarom het maar 5€ is ipv €10

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen Christian,

Welkom op het forum. Leuk dat je erover denkt om je aansluiting te verlengen! Heel goed dat je je oriënteert en kijkt wat de mogelijkheden zijn, zo haal je straks het beste uit je abonnement. 

Wij bieden al onze klanten het best mogelijke aanbod, daarom zal je inderdaad merken dat het verlengaanbod niet veel scheelt met het aanbod voor nieuwe klanten. Ik kan je wel eens laten bellen door een collega die met jou je wensen in kaart brengt en n.a.v. daarvan een aanbod kan doen. Als je dit wil, stuur je me dan je telefoonnummer in een privébericht?

Voor klanten die meerdere diensten bij ons afnemen, hebben we KPN Compleet voordelen. Hierin zit inderdaad verwerkt dat elk mobiel abonnement (mits deze aan de voorwaarden voldoet) €5 mobiel korting krijgt. Voorheen zat er geen korting verwerkt in KPN Compleet, maar was dit een apart iets (FamilieVoordeel). Dit was €10 per nummer, échter gold dit pas vanaf het tweede nummer. Je kon destijds ook maar een aantal nummers aanmelden, inmiddels kan je tot tien nummers aanmelden! 

Stel dat je dus 2 nummers hebt, krijg je onder de streep ook €10 korting (namelijk 2 keer 5 i.p.v. 1 keer 10) en je kunt meer nummers aanmelden, waardoor de aangeboden maximale korting hetzelfde blijft. 

Zoals Robin aangeeft, kan je ook onderling MB's delen én gratis onderling bellen en als je ook vaste diensten afneemt, krijg je ook nog eens gratis zenders + films en dubbel zoveel data.

Heb je voor nu voldoende informatie? Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dit gerust weten!

Reageer