Beantwoord

KPN compleet korting ontbreekt op de factuur

  • 28 April 2021
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Badge

Goedemiddag

 

op mijn factuur van 6 april is geen KPN compleet korting van €5 toegepast. Dit had echter wel zo moeten zijn. Kunt u misschien uitzoeken hoe dit zit?

 

mvrgr

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 April 2021, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jammie25 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Badge

Hallo @Jammie25 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hi Noordzee, 

dat is het dus niet. Het staat al aangemeld sinds heel lang. Het zit zo. Mijn man is 28 feb overleden en ik heb zijn telefoonabonnement overgenomen. Wij kregen beide die €5 korting op onze abonnementen en dat moet dus nu ook het geval zijn. 
Deze maand is dus wél die €5 op beide abonnementen toegepast. 
Ik probeer al een poosje contact te krijgen met de klantenservice, maar door die computer kom ik niet verder en wordt keer op keer de verbinding verbroken. 

Reputatie 7
Badge +28

OK @Jammie25 ,

Om te beginnen nog gecondoleerd met jouw man. 

 

Wat betreft jouw vraag : Dit verandert de zaak inderdaad. Dan kun je beter even bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor gewoon van 8.00 tot 20.00 bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

De truc is : Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)