Beantwoord

KPN Compleet korting, wel of geen recht?

  • 24 June 2019
  • 3 reacties
  • 201 keer bekeken

Beste, net overstap gemaakt ivm o.a. de compleet korting. Nu wordt bij mijn bevestigingsmail aangegeven dat evt korting voor compleet in de maandfactuur wordt verwerkt. Dit vind ik onhandig, ik wil weten of ik hier recht op heb of niet. Dan kan ik evt actie ondernemen, niet pas bij mijn maandfactuur.
Kan iemand bij KPN dit voor mij nagaan?
Groet, Sosan Tang
icon

Beste antwoord door RBxx 24 June 2019, 22:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Sosan
Op de KPN Compleet pagina staat de Voordelencheck van KPN Compleet

Daar kan je bepalen welke voordelen voor jou van toepassing zijn en deze ook activeren.


P.S. ik ben net zoals jij KPN klant, voor een reactie van KPN moet je wat langer geduld hebben.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Sosan, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt: je kunt op de website zelf bepalen of je recht hebt op de voordelen van KPN Compleet en ze daar ook aanvragen. Als je recht erop hebt, krijg je ze ook sowieso. Je hoeft hiervoor dus niet de factuur af te wachten. Mocht je toch twijfelen of ergens tegenaan lopen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee!
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat alles duidelijk is. Heb je nog vragen, weet je ons te vinden!