Beste, net overstap gemaakt ivm o.a. de compleet korting. Nu wordt bij mijn bevestigingsmail aangegeven dat evt korting voor compleet in de maandfactuur wordt verwerkt. Dit vind ik onhandig, ik wil weten of ik hier recht op heb of niet. Dan kan ik evt actie ondernemen, niet pas bij mijn maandfactuur.
Kan iemand bij KPN dit voor mij nagaan?
Groet, Sosan Tang
Ha @Sosan, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt: je kunt op de website zelf bepalen of je recht hebt op de voordelen van KPN Compleet en ze daar ook aanvragen. Als je recht erop hebt, krijg je ze ook sowieso. Je hoeft hiervoor dus niet de factuur af te wachten. Mocht je toch twijfelen of ergens tegenaan lopen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee!
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat alles duidelijk is. Heb je nog vragen, weet je ons te vinden!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.