Beantwoord

KPN Compleet lukt niet

  • 20 May 2019
  • 16 reacties
  • 1665 keer bekeken

Ik ben vorige week zaterdag in winkel geweest van kpn omdat ik per 3 mei abbo heb bij jullie mijn vriend al langer. Allebei compleet aangevraagd voor zover we kunnen zien als we gaan koppelen heb ik steeds alles van mijn vriend staan en andersom dan is alles iedere x kwijt zie maar 1 nummer alleen die van mijzelf zie vriend niet.
Ook al bij kpn geweest die deden dit ook allemaal maar krijgen niet hoor elkaar die hebben jullie gemaild. Nu vrijdag terug gebeld maar had nog geen voicemail was ik aan het instellen en toen per ongeluk gesprek gewist dus geen idee wat jullie nu gaan doen. Ik denk dat er bij mij iets verkeerds staat.
We willen dit graag opgelost hebben voor 4 juni
Hoe nu verder kunnen jullie dit voor ons doen want zelf jullie collagas in de winkel kregen dut niet voor elkaar

MB's delen lukt niet
icon

Beste antwoord door Sunny35 5 July 2019, 08:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey, Sunny, welkom op het forum! Als ik zo lees wat je schrijft vermoed ik dat je in de MijnKPN aan het koppelen bent. Dat is iets anders dan KPN Compleet.

De MijnKPN is de persoonlijke omgeving waarin je van je eigen abonnement de facturen, gegevens en instellingen kunt inzien en aanpassen. De inlog daarvan noemen we je KPN ID. Je kunt meerdere producten aan één KPN ID koppelen, je hebt dan een MijnKPN voor elk van die producten waar je met één inlog bij kunt. Je kunt alleen niet één product aan meerdere KPN ID's koppelen. Dit in verband met privacy.

Kortom, wat betreft de MijnKPN hebben jij en je vriend elk een eigen KPN ID waaraan je elk je eigen abonnement koppelt.

Dan komt KPN Compleet om de hoek kijken. Daarvoor vul je dit formulier in. De beide mobiele abonnementen worden dan een huishouden samen. Zodra dat verwerkt is (meestal binnen een dg of twee) kunnen jullie gratis onderling bellen en MB's met elkaar delen. Het MB's delen doe je dan via je eigen MijnKPN omgeving, of de MijnKPN app.

Om je voor Compleet te registreren is het wel nodig dat beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan kan een van jullie in de eigen MijnKPN het adres wijzigen.
O dan is het mij niet hoe uitgelegd in winkel deden we dat idd met allebeiaccount
Als hetgoedis zijn we beide coneet zou je dat na kunnen kijken hij heeft het ooit 1 dag gedaan en toen was het weer weg. Ik heb meerdere malen geprobeerd aan te melden via internet via compleet maar krijg een foutmelding als ik dat wil doen
Zouden jullie dit goed voor ons kunnen zetten want heb al met klantenservice gebeld in de winkel geweest en voor compleet aangemeld oof zover we kunnen zien nu weet ik het ook niet meer
Groetjes
We zien elkaar niet in onze app onze nummer
Wonen op 1adres
Reputatie 7
Badge +30
Dan ga ik dit voor je nakijken. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik hier de rest erbij.
Als goed is heb ik dat nu gedaan
En nu kan ik ook niets meer laden van verbruik technische fout.
Zouden jullie mbs delen kunnen herstellen?
Graag voor 4 juni Ivm vakantie? Ben er eral vanaf 3 mei mee bezig
Zie ook geen mbs delen meer staan
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het invullen van je gegevens, Helene. Ik zie dat, naar aanleiding van eerder contact, hier al wel een melding voor is aangemaakt. Wat we zien is dat je Compleet huishouden lijkt te kloppen. Dat wil zeggen, zowel het vaste abonnement als beide mobiele abonnementen zijn aan elkaar gekoppeld. Alleen willen de voordelen voor het nummer eindigend op 56 niet goed activeren. De achterliggende afdeling is hier mee bezig. Ik kan je op dit moment dan ook alleen maar vragen om dat af te wachten. Zodra er nieuws is wordt er contact met je opgenomen.
Dank je wel voor antwoord wacht het af. De koppelen jullie nog terug als gelukt is? Hopelijk gaat de 1ste rekening wel goed alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +30
Er wordt inderdaad contact met je opgenomen als er een oplossing of update is 🙂
Hopelijk komen jullie erachter helaas niet gelukt voor vakantie
Reputatie 7
Badge +30
Ai, dat is jammer 😞 Is er al wel contact met je opgenomen, Helene, of dat ook nog niet?
Nee dat ook niet.
Ik ben na 12 juni weer thuis
Reputatie 7
Badge +30
Hmm, dat is niet zo netjes. Ik heb in ieder geval even verder gekeken en er zit ergens een probleem in het systeem waardoor de voordelen niet willen activeren op het nummer. Daar wordt aan gewerkt om dat te verhelpen. Maar dan is het wel zo netjes dat we je daarvan op de hoogte stellen. Ik ga kijken of ik hier meer informatie over kan achterhalen. Zodat we je dan in ieder geval een soort van termijn kunnen gaan geven. Ik kom er bij je op terug. Als dat vandaag niet lukt dan zal het helaas wel pas na het weekend worden.
Eindelijk doet alles het! Mijn vriend kreeg bericht dat ze bezig waren en op een gegeven moment kerk ik voor te goed en deed ie het is dus niet terug gekoppeld
Maar gelukkig doet alles het nu bedankt voor alles
Reputatie 7
Badge +30
Dat is fantastisch nieuws, Helene! Heel goed om dat te horen. Ik zie ook dat mijn vervolgreactie, n.a.v. mijn bericht van 7 juni, niet is geplaatst. Daarvoor mijn excuses! Je had er alleen in de praktijk ook niet veel aan gehad omdat uit mijn verdere navraag op dat moment ook alleen kwam dat ze er nog mee bezig waren, en het helaas een kwestie van afwachten was.