Beantwoord

kpn compleet maar geen dubbele data

• 27 september 2015
  • 4 reacties
  • 723 keer bekeken

Hallo!

Ik heb thuis 2 mobiel abonnementen bij kpn en kpn alles in 1 (dus compleet), ik heb alle voordelen van compleet, en 1 abonnement heeft wel de dubbele data. Mijn abonnement echter niet. Ik heb nog een hi simkaart, wat moet ik hier aan doen? Hoe kan ik toch die dubbele data krijgen? Ik heb wel 5 euro korting en dergelijke dus ika zou die data ook moeten krijgen.

Mvg,
Wouter
icon

Beste antwoord door Cindy_ 2 oktober 2015, 09:50

Hoi Wouter, 

We hebben de aanmelding opnieuw gedaan en dubbele data is onderweg voor je nummer 🙂
Een goed weekend gewenst! 

Met groet, 

Cindy
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Is het pas in gegaan? De datateller wordt nl pas aangepast bij het begin van de nieuwe maand.
Heb al ruim 1 jaar kpn (hi) toen woonde ik nog bij mijn ouders. Ben op mezelf gaan wonen. Ook alles van kpn genomen, die is eind mei ingegaan. Andere abonnement (de nieuwste) heeft het al wel.en die van mij nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Wouter, 

In combinatie met het vaste abonnement, zou je wel dubbele data moeten ontvangen, net zoals bij het 1e abonnement. Als het niet pas is ingegaan, zoals zegt, dan kan het zijn dat er bij ons iets niet goedstaan. Ik wil graag voor je nakijken waarom bij jouw abonnement geen dubbele data actief is. Ik stuur je zo een privébericht toe en als je deze wil antwoorden, dan pak ik het verder voor je op. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Wouter, 

We hebben de aanmelding opnieuw gedaan en dubbele data is onderweg voor je nummer 🙂
Een goed weekend gewenst! 

Met groet, 

Cindy

Reageer