Beantwoord

KPN Compleet maar niet alle voordelen.

  • 18 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 276 keer bekeken

Hallo!

Ik had even een vraagje, ik heb twee mobiele abonnementen op mijn adres staan die ik heb aangemeld voor KPN Compleet maar bij het ene abonnement heb ik meer voordelen dan bij de andere. Weet iemand hoe dit kan of dat het even duurt voor alle voordelen erbij staan want ik heb al een paar dagen geleden een sms'je gekregen dat ik alle voordelen nu heb.

Alvast bedankt!

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Joran 21 oktober 2015, 17:55

Dag ,

Het kan een paar werkdagen duren, maar op dit moment zou je alle voordelen zeker moeten hebben! Ik zie dat we in het verleden al contact hebben gehad, ik wil graag even zeker weten welke nummers dit betreft. Kun je een reactie sturen op mijn privébericht? Dan zorg ik dat er snel duidelijkheid komt :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag ,

Het kan een paar werkdagen duren, maar op dit moment zou je alle voordelen zeker moeten hebben! Ik zie dat we in het verleden al contact hebben gehad, ik wil graag even zeker weten welke nummers dit betreft. Kun je een reactie sturen op mijn privébericht? Dan zorg ik dat er snel duidelijkheid komt :)

Reageer