Vraag

KPN compleet met 1 persoon van 5?

• 28 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 199 keer bekeken

Badge
Hoe kan het toch zijn dat ik afgelopen 2 jaar ben overgestapt met het hele gezin (5) naar KPN Compleet inclusief alle mobiele abonnementen en ik niet ben aangemeld voor KPN compleet?

Ik ben daarvoor expres 5x naar de winkel geweest om fouten te voorkomen. Het komt erop neer dat ik met 1 mobiel nummer wel dubbele mb's heb ontvangen en korting, maar op de andere 4 niet afgelopen 2 jaar. Dat kan niet omdat Compleet niet met 1 persoon kan...hoe dan KPN?

Dat betekend dat ik veel teveel betaald heb en minder heb gekregen dan was overeengekomen. Volgens mij moet KPN mij nu minimaal compenseren en wellicht genoegdoening regelen.
In de KPN winkel (Purmerend) moet dat toch feilloos geregeld worden?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
KPN Compleet dien je zelf aan te melden per aansluiting dmv een smsje, de korting per aansluiting word in elke factuur in beeld gebracht.

KPN Compleet kan al vanaf 1 mobiele aansluiting en 1 vaste aansluiting,

Volgens mij hoeft KPN je derhalve geen compensatie te geven, maar misschien is men op welke manier dan ook bereidwillig, dat weet ik niet.

Informatie voor aanmelding KPN Compleet:

https://www.kpn.com/compleet.htm
Badge
dat is mij nooit verteld, in de 5 bezoeken die er waren bij de winkel....
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @vrooap8, goed dat je op ons forum bent gekomen! Vreemd dat de winkel je hier niet op geattendeerd heeft. Het is namelijk juist wat @sveld84 zegt. Je dient alle nummers één voor één aan te melden. Je kunt dit online doen via onze website , maar de winkel had dit ook voor je kunnen doen.

We compenseren dit inderdaad niet, omdat het een extraatje vanuit KPN is en niet iets contractueels. Maar als je destijds 5 keer in de winkel bent geweest, vind ik het een erg slechte zaak dat dit niet goed geregeld is. Daarom ga ik wel kijken of ik iets voor je kan betekenen. Reageer je op mijn privébericht ? Ik beloof niets, maar ik ga m'n best voor je doen.

Zijn alle nummers inmiddels wel aangemeld?
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt nog geen reactie op mijn privébericht gestuurd, zie ik. Is het dan allemaal geregeld? Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, geef gerust een gil.
Reputatie 7
Badge +30
Dat kan niet omdat Compleet niet met 1 persoon kan...hoe dan KPN?Dit kan wel als je Mobiel + Alles-in-1 hebt

Reageer