Beantwoord

KPN Compleet met Alles-in-1 Premium

• 22 november 2016
  • 2 reacties
  • 368 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag ik vraag mij af wat ik ga betalen ik betaal nu 85€ in de maand ter wel ik compleet pakket gratis krijg. Gaat ons abonnement koste nu om laag? met januari. Ik weet het even niet. Als licht nu over hoop. Met vriendelijke groet cor

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door PeterG 22 november 2016, 20:48

Hoi Cor. Het volgende is gecommuniceerd.
HBO wordt vervangen door Pluspakket (met Pluspakket On Demand) én Fox eredivisie (1, 3 en 5).
I.c.m. Compleet blijft alleen het Kidspakket dan over voor televisie. Heb je Premium én Compleet dan krijg je dat automatisch. (Lekker boeiend als je geen (klein)kinderen hebt)

Over de prijs is niets gezegd. Deze blijft dus ongewijzigd.

Er zijn al abonnee's geswitched van Premium naar Standaard.
Daarin zit niet Plus- en Fox eredivisie pakket. Maar i.c.m. Compleet heb je dan wel weer Pluspakket (gratis). En geen kids. Ook geen "Belonbeperkt Altijd". Misschien is dat wat voor jou?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Cor. Het volgende is gecommuniceerd.
HBO wordt vervangen door Pluspakket (met Pluspakket On Demand) én Fox eredivisie (1, 3 en 5).
I.c.m. Compleet blijft alleen het Kidspakket dan over voor televisie. Heb je Premium én Compleet dan krijg je dat automatisch. (Lekker boeiend als je geen (klein)kinderen hebt)

Over de prijs is niets gezegd. Deze blijft dus ongewijzigd.

Er zijn al abonnee's geswitched van Premium naar Standaard.
Daarin zit niet Plus- en Fox eredivisie pakket. Maar i.c.m. Compleet heb je dan wel weer Pluspakket (gratis). En geen kids. Ook geen "Belonbeperkt Altijd". Misschien is dat wat voor jou?
Reputatie 7
Badge +9
Okay peterG. Ik zal er over nadenken ik heb wel kleinkinderen en die komen wel eens bij opa en oma slapen. En ik kijk ook wel eens voetbal. Maar ik vind het wel vervelend voor die mensen die van films houden. Maar heel hartelijk bedankt voor de uitleg peterG. Wij kijken ook wel eens films maar niet zo veel wij zijn meer voor muziek. Maar in iedergeval bedankt peter. Met vriendelijke groet cor

Reageer