Beantwoord

KPN compleet met hogere factuur

• 6 december 2015
  • 6 reacties
  • 676 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Goede middag,

Zojuist de factuur ontvangen voor de periode 5 december - 4 januari.

Deze viel 20 euro hoger uit dat normaal.

Dank u sinterklaas :-(

Ik moest betalen voor mijn hbo pakket welke 3 maanden gratis was en nu zelfs helemaal gratis door mijn kpn compleet. 15,50 voor komende maand en 4,65 voor mijn compleet periode voor 5 december.

Net ook al gebeld met de klantenservice.

Oh ja mevrouw dat is fout gegaan en is bij ons bekend.

Ze ging het niet een noteren.

Dat wordt volgende maand weer automatisch gecorrigeerd.

Heeft u volgende maand een goedkopere maand.

Ik vraag mij alleen af waarom ben facturen verstuurd naar klanten als men weet dat deze fout is.

Mijn telefoontje naar de klantenservice was binnen half uur na ontvangst factuur.

Meer mensen deze foute factuur gehad?

Carla

icon

Beste antwoord door Marcia_ 8 december 2015, 12:11

Beste Carla,

Goede vraag die je stelt! Allereerst natuurlijk ontzettend vervelend en terecht dat je hier een opmerking over maakt. Het probleem werd de 4e ontdekt en toen stond jouw factuur, en die van andere klanten, al klaar. We konden deze niet meer annuleren en daarom is besloten om de kosten op de volgende factuur in mindering te brengen. Dat is ook de reden dat de klantenservice hier direct al van op de hoogte was. Ik weet dat mijn uitleg niets veranderd, maar hopelijk is het nu wel iets duidelijker. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hè, wat een onverwachte situatie. Dat lijkt me niet prettig. Je schrikt je in eerste instantie een hoedje lijkt mij.

Het is helaas ondoenlijk om een rekening die niet helemaal goed is vooraf te corrigeren. Hij is dan al door het systeem. Het is bij veel bedrijven, niet alleen KPN, gebruikelijk een correctie uit te voeren op een volgende rekening.

Reputatie 2
Badge
Een hoedje schrikken viel wel mee.:@

De fout was al bekend bij de klantenservice en dat is niet in een half uur tijd lijkt mij.

Hij is langer dus bekend.

Dus het is een bug wat in het systeem van kpn zit welke bekend is.

Lijkt mij zaak dat men die bug oplost voor dat er facturen gemaakt woorden of zelfs uitgaan.

En niet gewoon zeggen....ach joh dan heeft u volgende maand een goedkopere maand.

Reputatie 7
Badge +27
Beste Carla,

Goede vraag die je stelt! Allereerst natuurlijk ontzettend vervelend en terecht dat je hier een opmerking over maakt. Het probleem werd de 4e ontdekt en toen stond jouw factuur, en die van andere klanten, al klaar. We konden deze niet meer annuleren en daarom is besloten om de kosten op de volgende factuur in mindering te brengen. Dat is ook de reden dat de klantenservice hier direct al van op de hoogte was. Ik weet dat mijn uitleg niets veranderd, maar hopelijk is het nu wel iets duidelijker. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 2
Badge
Marcia_ schreef op 8 dec '15 om 12:11uBeste Carla,

Hoi Marcia,

Vandaag de factuur gekregen voor de nieuwe periode....er wordt gecorrigeerd.

Nee niet het teveel betaalde bedrag 15,50 en 4,65, maar een bedrag van 10,50.:@

Dus veel te weinig.

Ik had 3 maanden HBO gratis, maar tijdens die 3 maanden heb ik een mobiel abonnement afgesloten met kpn compleet met wederom HBO.

Dus eigenlijk dubbel gratis, maar ik moet er voor betalen.

Wanneer krijg ik het verschil  van 9,65 nu terug?

Het wordt een hele puzzel nu. Want ik volgende maand komt er ook nog een verrekening van film1 (2 maanden en 29 dagen gratis) en korting op mijn nieuwe abonnement.

Dus ik krijg allerlei aanbiedingen, maar verwerken lijkt lastig.

Ik heb ook eerst getwijfeld of ik wel in zou gaan op de korting op mijn nieuw abonnement.

Een ervaring van jaren terug nog vers in mijn gedachten. Heeft mij toen een half jaar gekost om alles goed te krijgen.

Maar ik dacht Carla joh doe nu..je kunt die korting goed gebruiken.

Carla...

Reputatie 7
Badge +27
Ontzettend jammer dat de vergoeding niet juist lijkt te zijn! Ik ga natuurlijk kijken wat ik voor je kan doen. Wil je reageren op mijn privébericht? Dat ga ik voor je aan de slag zodra ik je gegevens heb. 

Reputatie 7
Badge +27
Je hebt net een inhoudelijke reactie van me gekregen. Ben je hiermee geholpen? Als je nog meer vragen hebt, laat het me vooral weten hoor!

Reageer