Beantwoord

KPN compleet met oud mobiel abonnement

• 22 mei 2015
  • 2 reacties
  • 364 keer bekeken

In de voorwaarden van KPN Compleet wordt steeds gesproken over mobiele abonnementen van 2012 en later. Nu heb ik zelf nog abo's uit 2010 waardoor het voor mij niet gunstig is om over te stappen naar KPN Compleet. Zijn er plannen om ook de eerdere proposities toe te voegen? Ik zou graag mijn 2010 abo (mobiel) willen behouden

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 mei 2015, 12:18

Hallo Patrick,

Goed nieuws! Ik heb nog eens een en ander voor je nagekeken en het blijkt dat je toch gebruik kunt maken van een aantal KPN Compleet voordelen. Dit betreft het gratis onderling bellen en de gratis zenders + films.

Excuses dat ik je hier niet eerder juist over geïnformeerd heb. Ik heb dit helaas over het hoofd gezien. Je kunt je hier aanmelden en dan maak je zo snel mogelijk gebruik van de voordelen. Veel plezier ermee!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Patrick,

Welkom op het forum! Het is inderdaad met oudere abonnementen niet mogelijk om gebruik te maken van de KPN Compleet voordelen. Of en zo ja, wanneer dit gaat komen, durf ik helaas niet te zeggen. 

Wel is het zo dat we al heel uiteenlopende abonnementen hebben, waarbij het nu al vanaf €12,50 mogelijk is om Compleet te worden. Als je toch geïnformeerd zou willen worden over de mogelijkheden, mag je altijd in een privébericht je 06-nummer sturen. Dan laat ik je bellen. Houd in ieder geval onze website en het forum in de gaten. Zodra er wijzigingen plaatsvinden in de voorwaarden van KPN Compleet, is dat daar te vinden. 

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Patrick,

Goed nieuws! Ik heb nog eens een en ander voor je nagekeken en het blijkt dat je toch gebruik kunt maken van een aantal KPN Compleet voordelen. Dit betreft het gratis onderling bellen en de gratis zenders + films.

Excuses dat ik je hier niet eerder juist over geïnformeerd heb. Ik heb dit helaas over het hoofd gezien. Je kunt je hier aanmelden en dan maak je zo snel mogelijk gebruik van de voordelen. Veel plezier ermee!

Reageer