KPN Compleet met XS4ALL

Als trouwe klant van KPN en XS4ALL kan ik niet compleet worden in combinatie van die twee, kan iemand mij uitleggen waarom met Hi dingen wel kunnen en met XS4ALL niet?

15 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Goed nieuws, xs4all compleet is beschikbaar in combinatie met KPN mobiele aansluitingen.

Op de xs4all website kan je meer informatie terug vinden.
https://www.xs4all.nl/compleet/

Ik heb vandaag het aan gevraagd en de bevestiging komt haast onmiddellijk binnen met de juiste opties er op en er aan lijkt dus allemaal vlot en goed te werken. Nu de factuur nog even af wachten of alles correct functioneerd.
Reputatie 7
XS4ALL heeft een geheel eigen administratie en alléén vaste diensten, geen mobiel. Daardoor kun je bij hen geen zgn quad-play (wat bij KPN Compleet heet) doen.
KPN is wel eigenaar van XS4ALL en XS4ALL betrekt diensten van KPN. Maar voor de klanten zijn het écht verschillende bedrijven. XS4ALL heeft zelfs een eigen directie.
Reputatie 7
chrisvi schreef:

Maar je krijgt wel digitenne van kpn bij een xs4all tv abonnement

Klopt. Maar als het goed is via de administratie van XS4ALL ;)
De interactieve tv die zij verkopen is ook van KPN.... maar ook dan heb je een klantnummer bij XS4ALL en niet bij KPN.
Reputatie 7
Digitenne valt niet onder "Compleet", maar kan wel onder Alles-in-één vallen. De aparte abonnementskosten van Digitenne vervallen dan.
Reputatie 7
Inmiddels weet ik via een ander topic dat ik niet helemaal gelijk had. Telfort en XS4ALL brengen digitenne administratief onder bij KPN zelf.
Voor alles in één hebben ze wel een éigen administratie. Daardoor is dat niet Compleet te maken met een KPN mobiel abonnement.
Reputatie 7
Badge +30
T is heel simpel. Nee dit kan niet Hi! was altijd al praktisch gelijk aan KPN en tegenwoordig hetzelfde. XS4All staat bijna helemaal los van KPN.
Reputatie 7
Badge +30
chrisvi schreef:

Maar digitenne valt niet onder Compleet toch
Reputatie 7
Badge +30
Uiteindelijk, als we ITIL volgen, maakt het m.i. vrij weinig uit of het haalbaar is of niet. Het wordt niet aangeboden.

Ik kan begrijpen dat dit een wens van veel klanten is, en mocht ik sommige diensten bij XS4All afnemen zou ik dit ook graag willen.
NogNietBekend schreef op 5 feb '15 om 20:19u

Als trouwe klant van KPN en XS4ALL kan ik niet compleet worden in combinatie van die twee, kan iemand mij uitleggen waarom met Hi dingen wel kunnen en met XS4ALL niet?

Mee eens. 

Reputatie 7
Badge +22
Hoi chrisvi, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de voordelen die KPN Compleet biedt. Helaas kom je hiervoor met een XS4ALL abonnement niet voor in aanmerking.

XS4ALL en KPN zijn 2 verschillende bedrijven, met elk hun eigen producten, acties en kortingen.
vreemd dat er geen antwoord op deze vraag is
Maandelijks komt er een rekening van KPN voor digitene
Dus zou het mogenlijk moeten zijn om mobiel ook zo te regelen. Dus waarom niet
volgens XS4ALL gaan ze het wel quad play verkopen. einde van dit jaar moeten de gesprekken zijn afgerond en dan bieden beide (KPN & XS4ALL) Televisie, telefoon, internet vast, Internet mobiel aan.
hier door krijg je dei beide KPN/XS4ALL compleet met de extra,s die daar bij horen (mobiel internet verdubbeling extra tv zenders ect)

Reageer