Beantwoord

KPN Compleet & MijnKPN. Outdated informatie?

• 8 juni 2017
  • 12 reacties
  • 227 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoihoi!

Ik heb m'n abbonement sinds deze maand aangepast en in mijnKPN staan nog de oude voordelen van KPN compleet in combinatie met m'n oude abbonement, het is een kleine bug maar ik vindt het toch een schoonheidsfoutje 😉

icon

Beste antwoord door Justin_ 9 juni 2017, 09:32

Ha Sjors, daar heb je helemaal gelijk in! Ik zie overigens wel dat je nieuwe databundel gewoon verdubbeld is 🙂 In onze achterliggende systemen gaat het gelukkig wel goed.

Ik ga ervan uit dat je met enkele dagen ook in MijnKPN de juiste voordelen ziet staan! Het systeem dat ervoor zorgt dat deze gegevens worden weergegeven in MijnKPN checkt regelmatig in de achterliggende systemen of de gegevens nog up to date zijn. Bij een volgende checken zal de 200 min/sms extra, 5000 MB extra overschreven worden door de huidige voordelen.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ha Sjors, daar heb je helemaal gelijk in! Ik zie overigens wel dat je nieuwe databundel gewoon verdubbeld is 🙂 In onze achterliggende systemen gaat het gelukkig wel goed.

Ik ga ervan uit dat je met enkele dagen ook in MijnKPN de juiste voordelen ziet staan! Het systeem dat ervoor zorgt dat deze gegevens worden weergegeven in MijnKPN checkt regelmatig in de achterliggende systemen of de gegevens nog up to date zijn. Bij een volgende checken zal de 200 min/sms extra, 5000 MB extra overschreven worden door de huidige voordelen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Justin, Klopt! De voordelen zijn wel actief - het lijkt mij gewoon een visuele bug. Het is nu negen dagen later dan het abonnement is ingegaan, normaliter ga ik er van uit dat dit soort dingen meestal binnen een weekje goed synchroniseerd 🙂 vandaar dat ik het maar even aangeef (Ik probeer mee te denken 🙂 ).
Reputatie 5
Badge +6
Hey Justin, Klopt! De voordelen zijn wel actief - het lijkt mij gewoon een visuele bug. Het is nu negen dagen later dan het abonnement is ingegaan, normaliter ga ik er van uit dat dit soort dingen meestal binnen een weekje goed synchroniseerd 🙂 vandaar dat ik het maar even aangeef (Ik probeer mee te denken 🙂 ).

Dus toch maar verlengd bij KPN?
Reputatie 7
Badge +15
Nope, dat mag niet van kpn maar strikt genomen is dit voor mij beter dan verlengen.

Ik heb mijn abbonement aangepast binnen het 2015 aanbod :)

Ik heb trouwens wat meer gedaan dan alleen m'n abbonement aanpassen gezien ik het leven van het twitterteam van KPN een klein beetje lastig heb gemaakt in een periode van een paar dagen. Uiteindelijk heb ik besloten om ze wat lekkers te geven.

Begrijp me niet verkeerd dennis, ik sta nog steeds achter mijn oorspronkelijke punt en heb nog steeds een meningverschil op dat gebied met bepaalde KPN medewerkers maar aan de andere kant heb ik me wel een beetje te ver mee laten slepen (Het is niet de bedoeling dat ik het werk van bepaalde mensen extreem lastig val door klantenservice trucjes omgekeerd toe te passen via twitter gezien ik ergens niet blij mee ben terwijl de klantenservicemedewerkers hier niks tegen kunnen doen) 🙂

Voor een stukje achtergrondsinformatie: De 2015 "vooral internet" abbonementen waren door KPN niet verdubbeld in tegenstelling tot de tegenhanger die nu verkocht wordt, strikt genomen krijg ik natuurlijk wel waar ik voor betaal maar het is vervelend om het gevoel te hebben om "vergeten" te worden.

Dat gezegd te hebben, ik heb besloten om daar een punt achter te zetten maar het leek mij netjes om de achtergrond op de reactie van dennis toe te lichten 🙂

En daarnaast moet ik ook toegeven het meerendeel van de KPN medewerkers gewoon toppers zijn en ze mogen van mij in en zonnetje gezet worden, zeker een bepaald persoon die mijn frustraties destijds achter de schermen mocht aanhoren. :$

Zeker iedereen die ik persoonlijk ken 😉
Reputatie 7
Badge +15
15 dagen na het ingaan van de bundel staat het nog fout in mijnkpn. Ik denk dat het tijd wordt voor een bugreport 😛
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben er achter gekomen dat de bug ook in de mijnkpn app zit 🆒

Reputatie 7
Badge +15
Het is nu 20 dagen sinds de abonnementswijziging, de verkeerde gegevens staan nog steeds in mijnKPN. Hoe lang duurt het ongeveer tot het gecorrigeerd wordt @Justin_, ik heb niet het idee dat deze bug zichzelf gaat oplossen door te wachten ;)

Wanneer moet dit check zijn? Weet je dat toevallig?
Reputatie 7
Badge +22
Ha Sjors, dat duurt inderdaad wat lang. Ik heb deze vraag nu neergelegd bij de collega die gaat over MijnKPN. Zodra ik reactie heb, breng ik je daar uiteraard van op de hoogte 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Toppie! 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Als het goed is, staat het vanaf vandaag of morgen goed in MijnKPN, Sjors!

Momenteel is er trouwens een klein storinkje aan de gang met MijnKPN, dus je kunt het helaas nog even niet checken.
Reputatie 7
Badge +15
De bug is nu verholpen! 😃
Reputatie 7
Badge +22
Top! Het heeft misschien iets langer geduurd dan dat ik in eerste instantie dacht, maar dat mag de pret niet drukken 😉 Fijn dat je nu de juiste voordelen ziet staan!

Reageer