Beantwoord

KPN Compleet Mobiel

• 5 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 326 keer bekeken

Goedenavond,

Zeer binnenkort stap ik over naar KPN Mobiel, thuis is er al alles-in-1 glasvezel premium en mijn broertje gaat ook tegelijkertijd overstappen naar KPN.

Sinds vandaag zie ik dat ik bij de abonnementen het KPN Compleet voordeel kan zien. Ik dacht altijd dat wanneer er meerdere abonnementen worden afgesloten er altijd een extra 5,- korting komt op je abonnement waardoor dit (https://mobiel.kpn.com/samsung/samsung-galaxy-note-4-4g-zwart) abonnement (Vooral internet 5GB) 42,50 word i.p.v. 47,50.

Is dit juist? Of is dit aangepast? 

Groet. 

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 5 augustus 2015, 22:35

Hallo,

Wow, glasvezel en 4G+! Hoeveel snelheid kan je wensen.

Je zal dus beide 5€ korting krijgen als je beide aangemeld bent voor KPN Compleet. (42,50€ dus ipv 47,50€)
Ook zal je een verdubbeling van je data krijgen (5GB + 5GB) omdat je thuis KPN internet hebt. Ook krijg je nog wat extra TV zenders (Pluspakket, HBO of Kidspakket). En je kan gratis bellen tussen thuis, en je broertje.

Je kan ook je broertje nog MB's sturen mocht hij te weinig hebben en jij teveel. Of andersom.

Iemand die dit bevestigen kan?

Robin

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Wow, glasvezel en 4G+! Hoeveel snelheid kan je wensen.

Je zal dus beide 5€ korting krijgen als je beide aangemeld bent voor KPN Compleet. (42,50€ dus ipv 47,50€)
Ook zal je een verdubbeling van je data krijgen (5GB + 5GB) omdat je thuis KPN internet hebt. Ook krijg je nog wat extra TV zenders (Pluspakket, HBO of Kidspakket). En je kan gratis bellen tussen thuis, en je broertje.

Je kan ook je broertje nog MB's sturen mocht hij te weinig hebben en jij teveel. Of andersom.

Iemand die dit bevestigen kan?

Robin

Oké, duidelijk.

Staat er wat onduidelijk.. maar oké. 

In ons geval zal het, het pluspakket worden, is weer een 10'tje extra er af.. (HBO is al gratis.) 

Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen ,

Alvast welkom bij KPN Mobiel! Leuk dat je Compleet wordt :D 

Ik zie dat je uitvoerig (en inderdaad juist, Robin) heeft geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben, blijf je natuurlijk van harte welkom op het forum!

Reageer