Beantwoord

KPN Compleet mobiel korting

  • 9 March 2020
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

Zojuist zit ik de bedragen op de ontvangen nieuwe nota's mobiele telefoons van mijn vrouw en mij te bekijken.

Het valt mij nu op dat de korting KPN Compleet Mobiele korting bij mijn vrouw is € 10,00 en bij mij € 5,00. Is dit juist en waarom 100 % verschil.?  

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 March 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Arjanenisa5 

Er wordt vijf euro korting gegeven per mobiel nummer. Mogelijk heeft jouw vrouw twee mobiele nummers? 

De voorwaarden: 

KPN Compleet voordelen krijg je als je Internet en TV combineert met een mobiel abonnement afgesloten na 2012. Heb je het mobiele abonnement in of voor 2012 afgesloten? Dan kun je uitsluitend gebruikmaken van het Compleet voordeel Onderling bellen. In MijnKPN of op je factuur kunt je zien welke Compleetvoordelen er al actief zijn. 

Dubbel zoveel data en € 5 extra korting gelden alleen voor de volgende mobiele abonnementen afgesloten vóór 2 september 2019:

  • KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012
  • KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 28 oktober 2012
  • KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 maand, 1 jaar of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012.
  • Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
  • Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012
Reputatie 7
Badge +24

Ik euhm... krijg ook ongeveer € 10 euro korting. Dat ziet er zo uit:

 

Reputatie 7
Badge +24

Zojuist zit ik de bedragen op de ontvangen nieuwe nota's mobiele telefoons van mijn vrouw en mij te bekijken.

Het valt mij nu op dat de korting KPN Compleet Mobiele korting bij mijn vrouw is € 10,00 en bij mij € 5,00. Is dit juist en waarom 100 % verschil.?  

 

Is het ene abonnement misschien een Hussel abonnement?

En zo nee, hoe heten de abonnementen dan? Wat staat er bij u op de facturen waar bij mij staat "KPN 2016 Basis"?

Reputatie 7

Hallo @Arjanenisa5, welkom bij ons op het forum. Lang geleden, toen we net met KPN Compleet begonnen, kon een mobiel abonnement inderdaad 10 euro korting krijgen. Toen kreeg een van de mobiele abonnementen die korting, de andere nummers niet. Later is dit aangepast zodat alle mobiele abonnementen 5 euro korting kregen. Als jouw vrouw haar abonnement al heeft sinds die tijd en nooit heeft verlengd kan het zijn dat zij die oude korting nog heeft. Als zij haar abonnement veranderd zal ze niet meer onder de Compleet kunnen zijn, ze zal dan onder de Hussel voordelen vallen. Jouw abonnement zal later afgesloten of verlengd zijn, waardoor jij de 5 euro korting hebt.

Als je wilt kan ik dit voor je controleren, daarvoor kan je de 06-nummers, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN van beide abonnementen toevoegen aan je forumprofiel. Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en ons moderators te zien. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.