Beantwoord

KPN Compleet na overzetten van Telfort mobiel

  • 26 January 2020
  • 6 reacties
  • 137 keer bekeken

Vandaag is mijn telfort mobiel omgezet naar KPN.

Ik zie dus 2 abonnementen van mobiel staan bij mijn KPN ( 1 stond al op kpn mobiel ander op telfort mobiel)

alleen kan ik nog niet MB’s delen.

 

ik heb ook nog een telfort thuis internet en kpn alleen internet.

wat moet ik doen om MB’s te delen en krijg ik dan problemen met het gratis Fox abonnement wat nu bij Telfort staat?

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2020, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Je was vermoed ik al Telfort Compleet klant of was je Combivoordeel klant of mogelijk zelfs beide.

Wat je nu hebt zou niet mogen veranderen, als ik het goed begrijp zou de Telfort sim omruilen voor een KPN sim genoeg zijn. Sommige van dit soort details is best lastig.

Wacht even Telfort en KPN thuis internet of is KPN internet een mobiel internet only simkaartje?

Het is een vaste internet aansluiting

Een vaste aansluiting van Telfort en van KPN twee stuks op hetzelfde adres zo begrijp ik deze regel.

ik heb ook nog een telfort thuis internet en kpn alleen internet.

Thuis. 

Telfort internet+ tv

camping 

kpn vast internet

 

nu 2 x mobiel bij KPN  ( sinds vandaag 1 x telfort omgezet naar KPN)

Hallo @Baas1959 , MB's delen kan alléén met èchte KPN-abo's en niet met van Telfort naar KPN mobiele abo's. Wil e MB's kunnen delen dan zul je je voorheen Telfort-abo om moeten zetten naar een ècht KPN mobiel abo, je raakt dan wel de Telfort-voordelen kwijt omdat je dan onder de voorwaarden van KPN gaat vallen.

 

Reputatie 7

Hooi @Baas1959, welkom op het KPN forum! Wat Jan zegt klopt helemaal. MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort klanten. Bij deze overzetting behoudt je de voorwaarden van het Telfort abonnement, voor de overzetting was het delen van MB's ook niet mogelijk, dat is niet veranderd.

We hebben ook een topic over de wijziging voor Telfort mobiel, daar hebben we alle informatie hierover gedeeld.